Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Hianoja kuveja! Tuttuja vehkeitä, paljon, enemmistö kitenkin outoja. Mitähän noille kaikille, duunatuillekin Musseille kuluu nykyään. Ei ole aikoihin näkynyt moisia!!
Ompas todella hienoja kuvia, koko ajan mietin että millon tulee vastaan oma mutta ei näkynnyt kuvissa. BC-389 on mulla alkup. rekkari mutta jossain välissä se oli NAH-57(jostain 70-luvun lopusta auton mulle tuloon asti (1997) oli tuo NAH-57).
Todella "hirveä" ollut jossain välissä rakentelusuuntaus kuten tästä kuvasta näkee:
ak72 kirjoitti:Ompas todella hienoja kuvia, koko ajan mietin että millon tulee vastaan oma mutta ei näkynnyt kuvissa. BC-389 on mulla alkup. rekkari mutta jossain välissä se oli NAH-57.
Kiitos tiedosta, kortistossani nämä 2 ovat olleet tähän saakka eri autoja mutta korjataan virhe.
NAH-57 kuva pitäisi löytyä V8-Magazinessa 6/82 ja 5/83, en pääse nyt tarkastamaan kun ei ole noita lehtiä nyt saatavilla.
Tiedätkö tämän viniä tai muuta rek.nroa? Vinien puuttumisen takia kortistossani on jo tämä mukaan lukien 5 kpl Suomi-65-FB.tä, vaikka 3 pitäisi olla tuotu.
ABV-810 :sta ei mulla ole havaintoja vuoden -84 jälkeen. Todennäköisesti kilpi vaihtunut?
ak72 kirjoitti:Ompas todella hienoja kuvia, koko ajan mietin että millon tulee vastaan oma mutta ei näkynnyt kuvissa. BC-389 on mulla alkup. rekkari mutta jossain välissä se oli NAH-57.
Kiitos tiedosta, kortistossani nämä 2 ovat olleet tähän saakka eri autoja mutta korjataan virhe.
NAH-57 kuva pitäisi löytyä V8-Magazinessa 6/82 ja 5/83, en pääse nyt tarkastamaan kun ei ole noita lehtiä nyt saatavilla.
Ahaa, pitääpä yrittää vaikka huuto.net:stä ostaa noi lehdet. Hyvä muisti sulla kyllä on jos ulkoa muistat että nuista löytyy
'66 FB BH-362 entisöitiin alkuperäiseen asuun pari vuotta tämän kuvan jälkeen tunnetun Mustang-tietäjän toimesta. Mutta missä tämä on nyt, viimeisin tieto vuodelta -86. Tämän pitäisi olla Suomi-auto.
Kahden muunkin tietojeni mukaan '66 Suomi-FB:n jäljet ovat kadonneet 80-luvun jälkeen: kerhomme aikaisemman pj:n AG-307 ja entinen diplomaattiauto BG-488.
Jos joku tietää näille muita rek.nroita tai vinejä, ottaisin tiedon kiitollisena vastaan.
Montako '66 FB:a tuli maahantuojan toimesta?
Viimeksi muokannut pee5, 31 Joulu 2011, 13:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ak72 kirjoitti:Ompas todella hienoja kuvia, koko ajan mietin että millon tulee vastaan oma mutta ei näkynnyt kuvissa. BC-389 on mulla alkup. rekkari mutta jossain välissä se oli NAH-57(jostain 70-luvun lopusta auton mulle tuloon asti (1997) oli tuo NAH-57).
Todella "hirveä" ollut jossain välissä rakentelusuuntaus kuten tästä kuvasta näkee:
Oli muuten mukavat reissut 85 - 86 koskenpäässä, olin kumpanakin vuotena koskenpään miittingissä paikalla. Hieno maalaismaisema ja rauhallinen sellanen, iso savusauna ja huippu porukka oli kumpanakin vuonna paikalla. Kummastakin reissusta jäi erittäin hyvät muisto, yksi niistä on par aikaa täys entisöinnissä tallissani. SUOMI Mustang aikaa ja rahaa säästämättä.
'66 FB BH-362 entisöitiin alkuperäiseen asuun pari vuotta tämän kuvan jälkeen tunnetun Mustang-tietäjän toimesta. Mutta missä tämä on nyt, viimeisin tieto vuodelta -86. Tämän pitäisi olla Suomi-auto.
Kahden muunkin tietojeni mukaan '66 Suomi-FB:n jäljet ovat kadonneet 80-luvun jälkeen: kerhomme aikaisemman pj:n AG-307 ja entinen diplomaattiauto BG-488.
Jos joku tietää näille muita rek.nroita tai vinejä, ottaisin tiedon kiitollisena vastaan.
Montako '66 FB:a tuli maahantuojan toimesta?
janne260 kirjoitti:
ak72 kirjoitti:Ompas todella hienoja kuvia, koko ajan mietin että millon tulee vastaan oma mutta ei näkynnyt kuvissa. BC-389 on mulla alkup. rekkari mutta jossain välissä se oli NAH-57(jostain 70-luvun lopusta auton mulle tuloon asti (1997) oli tuo NAH-57).
66 FB, rek AG307 oli ainakin syksyllä 1999 tuolla tunnuksella,
kun käytiin vilkaisemassa. Hintapyyntö 55tmk. , mutta tekemistäkin olis ollut, toivottavasti joku otti urakan.
Hienoa jos kuvistani on jotain iloa tai hyötyä nykyisille Mustang-omistajille! Aikoinaan tullut jonkin verran Suomen jenkkiautokalustoa kuvattua ja Mustangien määrä johtuu siitä että oli sellainen itsellä silloin.Tuo ABV-810 oli silloin 80-luvulla Tammelassa T.H:lla ja meni täysentisöintiin silloin? Sen jälkeen ei havaintoja autosta.NAH-57 huonohko kuva lisätty muuten nyt Lisääkin Musse kuvia vielä löytyy kun ehdin skannailemaan.Terveisin ex-jäsen toytrucker