Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä. https://www.mustangclub.fi/board/
Ensimmäisessä pätkässä kiinnittäkää huomio jalkatyöhön ja vähäiseen kytkimen käyttöön.
Road America GT350R Northwoods Shelby Club
Tässäkin kone laulaa aika hienosti
1966 Shelby GT350 6S151 In-Car Camera Race Footage
BOSS 302 aina kivaa katsottavaa.
2008 Monterey Historics Trans Am Bud Moore Boss 302 Brian Ferron Part 1, 2 ja 3
Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.
Lähetetty: 10 Tammi 2011, 21:06
Kirjoittaja 2065
Tuon Mexicon ekan linkin jalkatyöskentely on aika vakuuttavaa...
kytkinhän on kilpurissa vain liikkeellelähtöä varten.
Panin muuten merkille tuon telemetrianäytön g-voimalukemat. Jarrutuksissa 0.9 G ja
mutkissa parhaimmillaan 1.4 G. Taitaa olla alusta ja rengaspaineet kohdallaan,
eikä ihan perus katurenkailla olla liikkeellä...
Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.
Lähetetty: 14 Tammi 2011, 11:28
Kirjoittaja Handyy
Viime kesänä uudelle koneelle tehdystä dynosta hieman videoklippiä... Kesällä harrastetaan ja talvella kuunnellaan kun kesällä harrastettiin
Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.
Lähetetty: 04 Helmi 2011, 09:40
Kirjoittaja Mexico65
Vintage meininkiä...
Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.
Lähetetty: 04 Helmi 2011, 10:04
Kirjoittaja Fastback
Video by Seppo Kokko. Tähän sopisi biisi Slipping & sliding by Hurriganes. Esiintyviin ongelmiin ollaan puututtu, hankintoja tehty ja ensikaudella yritetään selvitä eleettömämmin (lue nopeammin) liikkeelle.
unohtui kirjoittaa, että "HÖPINÄÄ TÖTTERÖÖN", eli nupit kaakkoon kajareista.
Hyvä pätkä Homer.
Alussa käännyt mutkiin liian aikaisin ja siten ehkä jarrut alkaa häipyä ja etupito katoamaan niin käännyt mutkiin liian myöhään, ajolinjat aikalailla kohdillaan.
Mutkaan 1 voit tulla kolmosella.
Mutkaan 2 vaihda kakkoselle.
Mutkaan 4 vaihda kolmonen ennen mutkaa, anna mennä "väännöllä" (aja mutka neljä kuten mutka 6).
Mutkan 7 jälkeen anna mennä enemmän ulos.
Mutkaan 8 käänny hieman myöhemmin sisään.
Lähtösuoralle tulo pehmeämmin.
Ensi kesänä uudestaan...
Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.
Lähetetty: 09 Helmi 2011, 15:02
Kirjoittaja Homer65
Kiitos kommenteista! Aikalailla samoja ajatuksia kuin itsellänikin. Naurattaa välillä kun katsoo omaa ajoansa, kun huomaa mokan. Vaikka kuinka keskittyy,varsinkin mutkaan 8, että myöhemmin sisään ja kurvissa, eiku heti sisälle ja lopussa karmea kiire kun reuna tulee vastaan. Hyödyllistä katsoa omaa ajoa ja oppia virheistä. Valitettavati nopeimmilla kierroksilla, unohdin laittaa kameran päälle , olis voinut olla hupaa katottavaa. Tulis vaan kesä!!!!
Pahus kun tämä sun pätkä ei päässyt natikka-DVD:lle. Tosi hienoa kuvaa kuinka viet "wanhusta" hyvin tuolla Alastarolla. Tarvinnee ensikesän natikoihin itsellekkin virittää sisäkamera autoon sillä siitä pystyy hyvin näkeen kuinka itse tuolla radalla ajelee. Jälkeenpäin myös voi saada tärkeää kommenttia ajosta niinkuin Jyri heitti sulle
kokeneena kuskina ajovinkkejä tuonne radalle.
Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.
Lähetetty: 15 Maalis 2011, 21:14
Kirjoittaja Avomusse
Menoa ja meininkiä !!
Kuulostaa herkältä...
Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.
Lähetetty: 23 Maalis 2011, 23:30
Kirjoittaja Kesämies!
Laitetaas kesäreissu-video tännekkin. Auto on mikä on mutta vei sen minkä pitikin. Video on vuodelta 2008. Nyt olemme lähdössä tänäkesänä -65 avolla tekemään jonkinlainen reissu.
Kesämies! kirjoitti:Laitetaas kesäreissu-video tännekkin. Auto on mikä on mutta vei sen minkä pitikin. Video on vuodelta 2008. Nyt olemme lähdössä tänäkesänä -65 avolla tekemään jonkinlainen reissu.
Kylläpäs oli komea kesä-kiertue pätkä, olitte käyny meidänkin kylällä yöpymässä..
Re: Videoklippejä pelkästään Mustangeista.
Lähetetty: 24 Maalis 2011, 21:24
Kirjoittaja Kesämies!
Jep! Kesä on ainut vuodenaika milloin ei tee mieli ulkomaille. Suomessa on mahtava kierrellä vailla päämäärää ja aina paranee jos sen voi tehdä mussella.