Homer65 kirjoitti:Olihan taas "komeeta" kalustoa paikalla!! http://partasen.kuvat.fi/kuvat/FMOC/201 ... C_7068.JPG
joo, noi subaru forresterit eivät oo enää kauheen kalliita...

Oli siellä joitain muitakin apinoita kuvattuna miehistönsä kera...

Valvoja: Ville K
Homer65 kirjoitti:Olihan taas "komeeta" kalustoa paikalla!! http://partasen.kuvat.fi/kuvat/FMOC/201 ... C_7068.JPG
Erikoista touhua.Homer65 kirjoitti:Olihan taas "komeeta" kalustoa paikalla!! http://partasen.kuvat.fi/kuvat/FMOC/201 ... C_7068.JPG
Muistakaa sitten, että Corral on toistaiseksi koko perheen lehti, ettei sinne sitten mitään Homerin kyydin anto kuvia ollenkaan.punainen91 kirjoitti:Siitä tulee hyvät muistot mieleen Homerin kyydistä, jonka hän antoi minulle Natikoitten lauantai lähdöissä. Tekisitte oman Mustangpoika kalenterin, seuraaviin natikoihin ....saattais olla myynti menestys... Ainakin puhetta riittäs seuraaviin ......
Huomasin vasta jälkikäteen, että Ville, tuota et usko itsekkään!!!Futurage kirjoitti:Mulle ei tule Fastbackin tapaan joka kuvasta tai lauseesta mieleen xxxxxxx
Tästä kalenterista voi tulla yhtä himoittu kohde mitä Ford Musclen seinäkalenterista!!! Futurage poseeraa varmasti mielellään ylioppilaslakin, perhoshaavin ja monokkelin kanssa tai kannattelee 351w tyhjää lohko yhdellä kädellä tai jotain muuta sellaista...punainen91 kirjoitti:Hei pojat. Mie kyllä aattelin ettei tota kalenterii voi liittää tonne Corraliin koska se ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja on perhe lehti vielä kaiken kukkurax. Tehdään oma FMOC kalenteri. Mie kerään kuvat ja sitt on joulu-, tammi ja kesäkuu lyöty lukkoon.Muita ehdokkaita tuohon jäsen kalenteriin tarvittais vielä.
Fastback kirjoitti:Huomasin vasta jälkikäteen, että Ville, tuota et usko itsekkään!!!Futurage kirjoitti:Mulle ei tule Fastbackin tapaan joka kuvasta tai lauseesta mieleen xxxxxxxnim. huvia ratsulle
Tästä kalenterista voi tulla yhtä himoittu kohde mitä Ford Musclen seinäkalenterista!!! Futurage poseeraa varmasti mielellään ylioppilaslakin, perhoshaavin ja monokkelin kanssa tai kannattelee 351w tyhjää lohko yhdellä kädellä tai jotain muuta sellaista...punainen91 kirjoitti:Hei pojat. Mie kyllä aattelin ettei tota kalenterii voi liittää tonne Corraliin koska se ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja on perhe lehti vielä kaiken kukkurax. Tehdään oma FMOC kalenteri. Mie kerään kuvat ja sitt on joulu-, tammi ja kesäkuu lyöty lukkoon.Muita ehdokkaita tuohon jäsen kalenteriin tarvittais vielä.
Homer65 kirjoitti:Futurage kirjoitti:Voi humppaavat ratsut ! Relluako tässä nyt piinataan ? Ajetaanko rukki kivelle ? Vinkkarit ruttuun ! Hillitön kurvi.Tontilla hirvi.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Poseerauskuvassa vaalea pellavapuku, olkihattu/ylioppilaslakki, monokkeli sekä juurikin se perhoshaavi.
Siis sama look kun PP Peteliuksella jossain vanhassa sketsissä missä se hyppelee innokkaasti kesäillassa kunnes tapaa savolaisukkojäärän ( Aake Kalliala) joka toteaa piippu hampaissa kaskisavun keskellä ykskantaan että " tiijän minä yhen toisennii mulukun".
Jos tää kuva ei auennut niin älä välitä-käyttöjärjestelmä on ns old skuul.
MAMMAA!!