foxiin remmiahdin setti, kokemuksia?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eve »

mindblower kirjoitti:ihan huvin vuoksi laitettu tuonne katsotaan jos joku ostaa (eli ei todellakaan osta) :)

Nyt ainakin pari viikkoa pois liikenteestä hajonneen kytkimen vuoksi. :twisted:
Uuden kykän saaminen kunnei ollutkaan ihan niin simppeliä tästä silti iso kämmen HH-performancelle!

Ei ne King kobrat kestä ei paitisi vapareissa :twisted: :twisted:
Mikäs kykä tuli kc:n tilalle ja onko sulla vielä se orkkis "automaatti"kytkinsäätö toiminnassa?
mindblower
Aktiivi
Viestit: 35
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 20:01
Auto: Mustang Cobra SVT -96 Autronic SM4
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mindblower »

Tästä lisää tuonnempana kun saadaan se kytkin suomen kamaralle,
merkkiä en muista.

Laatikon irroitus paljasti karun totuuden: vauhtipyörä ja kytkin asetelma halki poikki :) . Vauhtipyörä palanut aivan siniseksi kytkimessä sama homma.


Viellä foxi pikku säätöä vailla. Aguamisti 1S+ ainakin tulossa.
Autronic SM4 pienenä mahdollisuutena.
Alkaa tuo 20l sadalle kulutus tympimään ja kuten "ac5" tuosssa mainitsikin ihan pointtina eli nyt ei pysty säätämään koko aluetta toimivaksi joten ajo on aivan holtitonta kaasua painettaessä eli rykii ja paukkuu ja vetää välillä rajusti laihalle ja välillä rikkaalle. :lol:

Ei olla helppoa ei... ja entistä omistajaa lainaten. :D :D "näillä mennään kun on pers auki) :P tai jotain sinne päin
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

Joo,ei ole oikotietä onneen!Mitäs meinasit vesiruutalla saada hyötyä
tässä vaiheessa?
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eve »

Ok.

Hei millaset bensanpaineet teillä on ahdinkoneissa tyhjäkäynnilla(millä suuttimilla) ja sitten siitä ylös päin? Askarruttaa noi omat paineet..?
Avatar
302TT
Mega-addikti
Viestit: 553
Liittynyt: 26 Tammi 2007, 14:36
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja 302TT »

Autronic on aivan loistava ohjelmoitava ruisku, mutta on niitä edullisempiakin tarjolla, joissa riittää varmasti ominaisuudet tuolle kokoonpanolle. Esim. KMS ei varmasti olisi hullumpi valinta.
mindblower
Aktiivi
Viestit: 35
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 20:01
Auto: Mustang Cobra SVT -96 Autronic SM4
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mindblower »

KMS kyselin ja yli 2000€ vermeet.
Tuohon viellä asennus, uudet suuttimet ja muuta mukavaa niin jo ollaan ihan reippaissa hinnoissa...
Aluksi luulin että sillä 1500€ tms olisi selvinnyt mutta mutta...

Painetta tyhjäkäynnillä 10psi, muuten 80psi.. että ohan sitä siinä..

Pitäisi kuulemma olla 50lbs suuttimet näissä tiedä sitten.
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

Alipaineletku irti=2,7bar ja 60lb siemens suuttimet
mindblower
Aktiivi
Viestit: 35
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 20:01
Auto: Mustang Cobra SVT -96 Autronic SM4
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mindblower »

Nyt se on sitten lyöty lukkoon eli Hestec tulossa ja reilut 1000cc suuttimet.
Sytkä vehkeet vaihtuu tietysti ja kierrokset rajoitetaan 6000rpm.
Saas nähdä mitä toijalan velho repii mussesta irti.

Alkaa vain tuo ahdin rajoittaa tuossa 800hp. 8)

Vakio koneen kestotesti alkaa elokuun alussa :ojj
Viimeksi muokannut mindblower, 20 Kesä 2007, 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jubbe
Tulokas
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 19:07

Viesti Kirjoittaja jubbe »

mindblower kirjoitti:Nyt se on sitten lyöty lukkoon eli Hestec tulossa ja reilut 1000cc suuttimet.
Sytkä vehkeet vaihtuu tietysti ja kierrokset rajoitetaan 6000rpm.
Saas nähdä mitä toijalan velho repii mussesta irti.

Alkaa vain tuo ahdin rajoittaa tuossa 800hp. 8)

Vakio koneen kestotesti alkaa elokuun alussa :o
Tuskin tulee tämä(kään) ikinä liikenteeseen.
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

mindblower kirjoitti:Nyt se on sitten lyöty lukkoon eli Hestec tulossa ja reilut 1000cc suuttimet.
Sytkä vehkeet vaihtuu tietysti ja kierrokset rajoitetaan 6000rpm.
Saas nähdä mitä toijalan velho repii mussesta irti.

Alkaa vain tuo ahdin rajoittaa tuossa 800hp. 8)

Vakio koneen kestotesti alkaa elokuun alussa :o
Kyllä se vakio alakerta alkaa rajottaa jo muutaman sata heppaa aiemmin :)
Avatar
exquisite
Aktiivi
Viestit: 38
Liittynyt: 28 Touko 2005, 21:59
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja exquisite »

musse67 kirjoitti:
Kyllä se vakio alakerta alkaa rajottaa jo muutaman sata heppaa aiemmin :)
ja tossa taitaa olla T5 - laatikko.. alkaa sekin ahtimen tuomilla väännöillä rajotella pikkuhiljaa :wink:
-91GT
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

musse67 kirjoitti: Kyllä se vakio alakerta alkaa rajottaa jo muutaman sata heppaa aiemmin :)
Bingo.

Naapurin turborallipojilla alkoi voimansiirto hajoilla vasta sen jälkeen, kun H -merkkinen boksi säädetiin jossain pohjanmaalla. Sitä ennen hajosi ja tapahtui paljon muuta ja monta kertaa.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
302TT
Mega-addikti
Viestit: 553
Liittynyt: 26 Tammi 2007, 14:36
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja 302TT »

GT look kirjoitti:
Eiks toi hestec lukeudu sytkä vehkeisiin?
Sytkä- ja bensapuolen saa hoideltua + paljon muuta.

Liekkö Hestec vieläkään säädettävissä "lennosta" vai joutuuko edelleen tekemään kaiken tiedonkeruun kautta? Penkkiaikakaan kun ei ole ilmaista...
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eve »

Akropoo, millasia sytkän perusennakoita olette ahdetuissa musseissa käyttäneet(pystynyt käyttämään)?
mindblower
Aktiivi
Viestit: 35
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 20:01
Auto: Mustang Cobra SVT -96 Autronic SM4
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mindblower »

Kuva
Vastaa Viestiin