Mikäs kykä tuli kc:n tilalle ja onko sulla vielä se orkkis "automaatti"kytkinsäätö toiminnassa?mindblower kirjoitti:ihan huvin vuoksi laitettu tuonne katsotaan jos joku ostaa (eli ei todellakaan osta)
Nyt ainakin pari viikkoa pois liikenteestä hajonneen kytkimen vuoksi.
Uuden kykän saaminen kunnei ollutkaan ihan niin simppeliä tästä silti iso kämmen HH-performancelle!
Ei ne King kobrat kestä ei paitisi vapareissa
foxiin remmiahdin setti, kokemuksia?
-
- Aktiivi
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 20:01
- Auto: Mustang Cobra SVT -96 Autronic SM4
- Paikkakunta: Turku
Tästä lisää tuonnempana kun saadaan se kytkin suomen kamaralle,
merkkiä en muista.
Laatikon irroitus paljasti karun totuuden: vauhtipyörä ja kytkin asetelma halki poikki . Vauhtipyörä palanut aivan siniseksi kytkimessä sama homma.
Viellä foxi pikku säätöä vailla. Aguamisti 1S+ ainakin tulossa.
Autronic SM4 pienenä mahdollisuutena.
Alkaa tuo 20l sadalle kulutus tympimään ja kuten "ac5" tuosssa mainitsikin ihan pointtina eli nyt ei pysty säätämään koko aluetta toimivaksi joten ajo on aivan holtitonta kaasua painettaessä eli rykii ja paukkuu ja vetää välillä rajusti laihalle ja välillä rikkaalle.
Ei olla helppoa ei... ja entistä omistajaa lainaten. "näillä mennään kun on pers auki) tai jotain sinne päin
merkkiä en muista.
Laatikon irroitus paljasti karun totuuden: vauhtipyörä ja kytkin asetelma halki poikki . Vauhtipyörä palanut aivan siniseksi kytkimessä sama homma.
Viellä foxi pikku säätöä vailla. Aguamisti 1S+ ainakin tulossa.
Autronic SM4 pienenä mahdollisuutena.
Alkaa tuo 20l sadalle kulutus tympimään ja kuten "ac5" tuosssa mainitsikin ihan pointtina eli nyt ei pysty säätämään koko aluetta toimivaksi joten ajo on aivan holtitonta kaasua painettaessä eli rykii ja paukkuu ja vetää välillä rajusti laihalle ja välillä rikkaalle.
Ei olla helppoa ei... ja entistä omistajaa lainaten. "näillä mennään kun on pers auki) tai jotain sinne päin
-
- Aktiivi
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 20:01
- Auto: Mustang Cobra SVT -96 Autronic SM4
- Paikkakunta: Turku
KMS kyselin ja yli 2000€ vermeet.
Tuohon viellä asennus, uudet suuttimet ja muuta mukavaa niin jo ollaan ihan reippaissa hinnoissa...
Aluksi luulin että sillä 1500€ tms olisi selvinnyt mutta mutta...
Painetta tyhjäkäynnillä 10psi, muuten 80psi.. että ohan sitä siinä..
Pitäisi kuulemma olla 50lbs suuttimet näissä tiedä sitten.
Tuohon viellä asennus, uudet suuttimet ja muuta mukavaa niin jo ollaan ihan reippaissa hinnoissa...
Aluksi luulin että sillä 1500€ tms olisi selvinnyt mutta mutta...
Painetta tyhjäkäynnillä 10psi, muuten 80psi.. että ohan sitä siinä..
Pitäisi kuulemma olla 50lbs suuttimet näissä tiedä sitten.
-
- Aktiivi
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 20:01
- Auto: Mustang Cobra SVT -96 Autronic SM4
- Paikkakunta: Turku
Nyt se on sitten lyöty lukkoon eli Hestec tulossa ja reilut 1000cc suuttimet.
Sytkä vehkeet vaihtuu tietysti ja kierrokset rajoitetaan 6000rpm.
Saas nähdä mitä toijalan velho repii mussesta irti.
Alkaa vain tuo ahdin rajoittaa tuossa 800hp.
Vakio koneen kestotesti alkaa elokuun alussa :ojj
Sytkä vehkeet vaihtuu tietysti ja kierrokset rajoitetaan 6000rpm.
Saas nähdä mitä toijalan velho repii mussesta irti.
Alkaa vain tuo ahdin rajoittaa tuossa 800hp.
Vakio koneen kestotesti alkaa elokuun alussa :ojj
Viimeksi muokannut mindblower, 20 Kesä 2007, 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuskin tulee tämä(kään) ikinä liikenteeseen.mindblower kirjoitti:Nyt se on sitten lyöty lukkoon eli Hestec tulossa ja reilut 1000cc suuttimet.
Sytkä vehkeet vaihtuu tietysti ja kierrokset rajoitetaan 6000rpm.
Saas nähdä mitä toijalan velho repii mussesta irti.
Alkaa vain tuo ahdin rajoittaa tuossa 800hp.
Vakio koneen kestotesti alkaa elokuun alussa
Kyllä se vakio alakerta alkaa rajottaa jo muutaman sata heppaa aiemminmindblower kirjoitti:Nyt se on sitten lyöty lukkoon eli Hestec tulossa ja reilut 1000cc suuttimet.
Sytkä vehkeet vaihtuu tietysti ja kierrokset rajoitetaan 6000rpm.
Saas nähdä mitä toijalan velho repii mussesta irti.
Alkaa vain tuo ahdin rajoittaa tuossa 800hp.
Vakio koneen kestotesti alkaa elokuun alussa
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Bingo.musse67 kirjoitti: Kyllä se vakio alakerta alkaa rajottaa jo muutaman sata heppaa aiemmin
Naapurin turborallipojilla alkoi voimansiirto hajoilla vasta sen jälkeen, kun H -merkkinen boksi säädetiin jossain pohjanmaalla. Sitä ennen hajosi ja tapahtui paljon muuta ja monta kertaa.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
-
- Aktiivi
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 20:01
- Auto: Mustang Cobra SVT -96 Autronic SM4
- Paikkakunta: Turku