Sivu 9/10

Lähetetty: 28 Touko 2007, 18:19
Kirjoittaja Eve
mindblower kirjoitti:ihan huvin vuoksi laitettu tuonne katsotaan jos joku ostaa (eli ei todellakaan osta) :)

Nyt ainakin pari viikkoa pois liikenteestä hajonneen kytkimen vuoksi. :twisted:
Uuden kykän saaminen kunnei ollutkaan ihan niin simppeliä tästä silti iso kämmen HH-performancelle!

Ei ne King kobrat kestä ei paitisi vapareissa :twisted: :twisted:
Mikäs kykä tuli kc:n tilalle ja onko sulla vielä se orkkis "automaatti"kytkinsäätö toiminnassa?

Lähetetty: 28 Touko 2007, 20:12
Kirjoittaja mindblower
Tästä lisää tuonnempana kun saadaan se kytkin suomen kamaralle,
merkkiä en muista.

Laatikon irroitus paljasti karun totuuden: vauhtipyörä ja kytkin asetelma halki poikki :) . Vauhtipyörä palanut aivan siniseksi kytkimessä sama homma.


Viellä foxi pikku säätöä vailla. Aguamisti 1S+ ainakin tulossa.
Autronic SM4 pienenä mahdollisuutena.
Alkaa tuo 20l sadalle kulutus tympimään ja kuten "ac5" tuosssa mainitsikin ihan pointtina eli nyt ei pysty säätämään koko aluetta toimivaksi joten ajo on aivan holtitonta kaasua painettaessä eli rykii ja paukkuu ja vetää välillä rajusti laihalle ja välillä rikkaalle. :lol:

Ei olla helppoa ei... ja entistä omistajaa lainaten. :D :D "näillä mennään kun on pers auki) :P tai jotain sinne päin

Lähetetty: 28 Touko 2007, 21:16
Kirjoittaja ac5
Joo,ei ole oikotietä onneen!Mitäs meinasit vesiruutalla saada hyötyä
tässä vaiheessa?

Lähetetty: 29 Touko 2007, 11:13
Kirjoittaja Eve
Ok.

Hei millaset bensanpaineet teillä on ahdinkoneissa tyhjäkäynnilla(millä suuttimilla) ja sitten siitä ylös päin? Askarruttaa noi omat paineet..?

Lähetetty: 29 Touko 2007, 11:52
Kirjoittaja 302TT
Autronic on aivan loistava ohjelmoitava ruisku, mutta on niitä edullisempiakin tarjolla, joissa riittää varmasti ominaisuudet tuolle kokoonpanolle. Esim. KMS ei varmasti olisi hullumpi valinta.

Lähetetty: 30 Touko 2007, 17:27
Kirjoittaja mindblower
KMS kyselin ja yli 2000€ vermeet.
Tuohon viellä asennus, uudet suuttimet ja muuta mukavaa niin jo ollaan ihan reippaissa hinnoissa...
Aluksi luulin että sillä 1500€ tms olisi selvinnyt mutta mutta...

Painetta tyhjäkäynnillä 10psi, muuten 80psi.. että ohan sitä siinä..

Pitäisi kuulemma olla 50lbs suuttimet näissä tiedä sitten.

Lähetetty: 30 Touko 2007, 21:07
Kirjoittaja ac5
Alipaineletku irti=2,7bar ja 60lb siemens suuttimet

Lähetetty: 18 Kesä 2007, 18:44
Kirjoittaja mindblower
Nyt se on sitten lyöty lukkoon eli Hestec tulossa ja reilut 1000cc suuttimet.
Sytkä vehkeet vaihtuu tietysti ja kierrokset rajoitetaan 6000rpm.
Saas nähdä mitä toijalan velho repii mussesta irti.

Alkaa vain tuo ahdin rajoittaa tuossa 800hp. 8)

Vakio koneen kestotesti alkaa elokuun alussa :ojj

Lähetetty: 18 Kesä 2007, 22:59
Kirjoittaja jubbe
mindblower kirjoitti:Nyt se on sitten lyöty lukkoon eli Hestec tulossa ja reilut 1000cc suuttimet.
Sytkä vehkeet vaihtuu tietysti ja kierrokset rajoitetaan 6000rpm.
Saas nähdä mitä toijalan velho repii mussesta irti.

Alkaa vain tuo ahdin rajoittaa tuossa 800hp. 8)

Vakio koneen kestotesti alkaa elokuun alussa :o
Tuskin tulee tämä(kään) ikinä liikenteeseen.

Lähetetty: 19 Kesä 2007, 00:07
Kirjoittaja musse67
mindblower kirjoitti:Nyt se on sitten lyöty lukkoon eli Hestec tulossa ja reilut 1000cc suuttimet.
Sytkä vehkeet vaihtuu tietysti ja kierrokset rajoitetaan 6000rpm.
Saas nähdä mitä toijalan velho repii mussesta irti.

Alkaa vain tuo ahdin rajoittaa tuossa 800hp. 8)

Vakio koneen kestotesti alkaa elokuun alussa :o
Kyllä se vakio alakerta alkaa rajottaa jo muutaman sata heppaa aiemmin :)

Lähetetty: 19 Kesä 2007, 11:57
Kirjoittaja exquisite
musse67 kirjoitti:
Kyllä se vakio alakerta alkaa rajottaa jo muutaman sata heppaa aiemmin :)
ja tossa taitaa olla T5 - laatikko.. alkaa sekin ahtimen tuomilla väännöillä rajotella pikkuhiljaa :wink:

Lähetetty: 19 Kesä 2007, 12:29
Kirjoittaja GT-350
musse67 kirjoitti: Kyllä se vakio alakerta alkaa rajottaa jo muutaman sata heppaa aiemmin :)
Bingo.

Naapurin turborallipojilla alkoi voimansiirto hajoilla vasta sen jälkeen, kun H -merkkinen boksi säädetiin jossain pohjanmaalla. Sitä ennen hajosi ja tapahtui paljon muuta ja monta kertaa.

Lähetetty: 20 Kesä 2007, 08:13
Kirjoittaja 302TT
GT look kirjoitti:
Eiks toi hestec lukeudu sytkä vehkeisiin?
Sytkä- ja bensapuolen saa hoideltua + paljon muuta.

Liekkö Hestec vieläkään säädettävissä "lennosta" vai joutuuko edelleen tekemään kaiken tiedonkeruun kautta? Penkkiaikakaan kun ei ole ilmaista...

Lähetetty: 22 Kesä 2007, 11:09
Kirjoittaja Eve
Akropoo, millasia sytkän perusennakoita olette ahdetuissa musseissa käyttäneet(pystynyt käyttämään)?

Lähetetty: 15 Joulu 2007, 15:09
Kirjoittaja mindblower
Kuva