Mites sitten kierteiden rasvaus? Aikaisemmassa viestissä neuvoit tekemään niin, mutta tarviikotuon jälkeen kiristysmomenttia pienentää liukkaamaan kierteen takia? Näin luin jostain jenkkifoorumilta.
Entä voiko normaalia kuparirasvaa käyttää kierteen alapuolisessa osassa estämään kiinnijuuttumista vai pitääkö olla jotain muuta "anti-seize" rasvaa?
S197 05-06 tulpat
-
- Aktiivi
- Viestit: 33
- Liittynyt: 21 Loka 2015, 15:47
- Auto: Mustang GT 4.6 2007
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: S197 05-06 tulpat
Mä oon käyttänyt juurikin tollasta alumiini tahnaa,jotain loctiten tököttiä en muista tähän hätään minkänumeroista mutta ei ole ollu ongelmia.
Mulla ollut sellanen systeemi että kerran putsannut tulpat ja toisella irrotus kerralla vaihtanut. olen käyttänyt normi Motorcraft tulppia.
Putsaus kautta vaihtoväli noin 30 000 kilsaa. Moottorilla ajettu minun aikana noin 150 000km. Kokonais kilsat 195 000.
Momentti on ollut noin 30nm, en tiedä kuinka tarkka avaimeni on.
Mulla ollut sellanen systeemi että kerran putsannut tulpat ja toisella irrotus kerralla vaihtanut. olen käyttänyt normi Motorcraft tulppia.
Putsaus kautta vaihtoväli noin 30 000 kilsaa. Moottorilla ajettu minun aikana noin 150 000km. Kokonais kilsat 195 000.
Momentti on ollut noin 30nm, en tiedä kuinka tarkka avaimeni on.