Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä. https://www.mustangclub.fi/board/
asiattomat moottoriaiheet, kehut ja haukut kaikesta.
Re: asiattomat moottoriaiheet, kehut ja haukut kaikesta.
Lähetetty: 10 Joulu 2013, 18:39
Kirjoittaja jsarkila
Galaxie61 kirjoitti:mulle vois kelvata tuo ilmanputsari jos siinä ei ole kiinteä välimatka kaasareille. tietenki sen täytyis olla ensin myytävänä.
(ja jos kyse on autosta mikä on avatarkuvassa)
Pöntössä on yksi iso aukko alhaalla ja kaasareiden ympärille on kullekin pyöreäreikäiset neliölaipat (ilmanputsareiden alle), joihin pönttö tulee kiinni. Neliölaippojen päälle pöntön sisään mahtuu siis pienet "paperiputsarit" vanhaan malliin. Tarttis olla parempi kuva, muttei tähän hätään ole. Pönttö itsessään on tyhjää täynnä. Eli vaikka kaasarit olis kauempana toisistaan niin sinne isoon holeen ne asettuu. Ilmeisesti neliölaippoihin täytyy porata vaan uudet reiät. Ilmanputsarien kanssa voi joutua kikkailemaan, jos meinaa pikkuputsareita isommat jollain konstilla saada pöntön sisään.
Projektit palstalla on kuva pönttö irroitettuna
Paljonko pöntöstä ja laipoista tarjotaan...
Re: asiattomat moottoriaiheet, kehut ja haukut kaikesta.
Lähetetty: 10 Joulu 2013, 18:44
Kirjoittaja jsarkila
Tuossa vielä, millaiset ne laipat putsareiden alla on. Pönttö hulahtaa päälle ja alapuolelta 8:lla ruuvilla laippoihin kiinni.
Re: asiattomat moottoriaiheet, kehut ja haukut kaikesta.
Lähetetty: 11 Joulu 2013, 00:32
Kirjoittaja Galaxie61
jsarkila kirjoitti:
Galaxie61 kirjoitti:mulle vois kelvata tuo ilmanputsari jos siinä ei ole kiinteä välimatka kaasareille. tietenki sen täytyis olla ensin myytävänä.
(ja jos kyse on autosta mikä on avatarkuvassa)
Pöntössä on yksi iso aukko alhaalla ja kaasareiden ympärille on kullekin pyöreäreikäiset neliölaipat (ilmanputsareiden alle), joihin pönttö tulee kiinni. Neliölaippojen päälle pöntön sisään mahtuu siis pienet "paperiputsarit" vanhaan malliin. Tarttis olla parempi kuva, muttei tähän hätään ole. Pönttö itsessään on tyhjää täynnä. Eli vaikka kaasarit olis kauempana toisistaan niin sinne isoon holeen ne asettuu. Ilmeisesti neliölaippoihin täytyy porata vaan uudet reiät. Ilmanputsarien kanssa voi joutua kikkailemaan, jos meinaa pikkuputsareita isommat jollain konstilla saada pöntön sisään.
Projektit palstalla on kuva pönttö irroitettuna Paljonko pöntöstä ja laipoista tarjotaan...
myyjä saa hinnotella itse tavaran, sen jälkeen voin koittaa tinkiä
tuleeko muuten nuo putsarinkannet mukana ?
olen niin sokko etten löytäny projekstipalstaa.
Re: asiattomat moottoriaiheet, kehut ja haukut kaikesta.
Lähetetty: 11 Joulu 2013, 15:57
Kirjoittaja jsarkila
Mukaan tulee:
Pönttö, jossa ne punaiset läpät
Pöntössä läppien vivussa pallonivel ja jonkintasoinen varsi kaasuttimeen.
Kaksi neliöaippaa putsareiden alle
Putsarien kannet (halvimmat vähän hapettuneet ei-kromatut)
Saa putsaritkin (ei hyvät - pintaruostetta verkossa, mutta ei mitenkään tukossakaan)
Projektipalsalla kuva on tuo sama, mutta siitä zoomamallahan nuo neliöt näkyy
Kaivan vielä lisäkuvia kuva-arkistosta jossain vaiheessa ja hinnan
Pönttö on kiilloitettua alumiinia ja ok kunnossa. Myllytyksellä vaikka kuinka kiiltäväksi nyt juuri ja juuri näkee kuvansa.
Pientä hässäkkää - en pääse tallille muutamaan päivään.
Re: asiattomat moottoriaiheet, kehut ja haukut kaikesta.
Lähetetty: 11 Joulu 2013, 16:50
Kirjoittaja hannu
jsarkila kirjoitti:Mukaan tulee:
Pönttö, jossa ne punaiset läpät
Pöntössä läppien vivussa pallonivel ja jonkintasoinen varsi kaasuttimeen.
Kaksi neliöaippaa putsareiden alle
Putsarien kannet (halvimmat vähän hapettuneet ei-kromatut)
Saa putsaritkin (ei hyvät - pintaruostetta verkossa, mutta ei mitenkään tukossakaan)
Projektipalsalla kuva on tuo sama, mutta siitä zoomamallahan nuo neliöt näkyy
Kaivan vielä lisäkuvia kuva-arkistosta jossain vaiheessa ja hinnan
Pönttö on kiilloitettua alumiinia ja ok kunnossa. Myllytyksellä vaikka kuinka kiiltäväksi nyt juuri ja juuri näkee kuvansa.
Pientä hässäkkää - en pääse tallille muutamaan päivään.
Jos toi paketti on Hakala Performancella, niin voin ottaa huomenna siitä kuvia. Siellä joka päivä kuitenkin käyn . Kori ainakin on siellä !!!
Re: asiattomat moottoriaiheet, kehut ja haukut kaikesta.
Lähetetty: 11 Joulu 2013, 19:53
Kirjoittaja Galaxie61
jsarkila kirjoitti:Mukaan tulee:
Pönttö, jossa ne punaiset läpät
Pöntössä läppien vivussa pallonivel ja jonkintasoinen varsi kaasuttimeen.
Kaksi neliöaippaa putsareiden alle
Putsarien kannet (halvimmat vähän hapettuneet ei-kromatut)
Saa putsaritkin (ei hyvät - pintaruostetta verkossa, mutta ei mitenkään tukossakaan)
Projektipalsalla kuva on tuo sama, mutta siitä zoomamallahan nuo neliöt näkyy
Kaivan vielä lisäkuvia kuva-arkistosta jossain vaiheessa ja hinnan
Pönttö on kiilloitettua alumiinia ja ok kunnossa. Myllytyksellä vaikka kuinka kiiltäväksi nyt juuri ja juuri näkee kuvansa.
Pientä hässäkkää - en pääse tallille muutamaan päivään.
näillä tiedoilla ei puutu enää kun hinta ?
Re: asiattomat moottoriaiheet, kehut ja haukut kaikesta.
Lähetetty: 12 Joulu 2013, 01:51
Kirjoittaja jsarkila
hannu kirjoitti:
jsarkila kirjoitti:Mukaan tulee:
Pönttö, jossa ne punaiset läpät
Pöntössä läppien vivussa pallonivel ja jonkintasoinen varsi kaasuttimeen.
Kaksi neliöaippaa putsareiden alle
Putsarien kannet (halvimmat vähän hapettuneet ei-kromatut)
Saa putsaritkin (ei hyvät - pintaruostetta verkossa, mutta ei mitenkään tukossakaan)
Projektipalsalla kuva on tuo sama, mutta siitä zoomamallahan nuo neliöt näkyy
Kaivan vielä lisäkuvia kuva-arkistosta jossain vaiheessa ja hinnan
Pönttö on kiilloitettua alumiinia ja ok kunnossa. Myllytyksellä vaikka kuinka kiiltäväksi nyt juuri ja juuri näkee kuvansa.
Pientä hässäkkää - en pääse tallille muutamaan päivään.
Jos toi paketti on Hakala Performancella, niin voin ottaa huomenna siitä kuvia. Siellä joka päivä kuitenkin käyn . Kori ainakin on siellä !!!
Hei kiitos. Kaasuttimet, laipat, putsarit ja kannet on Hakala Performancella. Pönttö taas on Ylöjärvellä tallilla. Osat siellä täällä... Löysin vanhoja kuvia tuon verran.
Re: asiattomat moottoriaiheet, kehut ja haukut kaikesta.
Lähetetty: 12 Joulu 2013, 02:06
Kirjoittaja jsarkila
laipoissa soikeat reiät
Re: asiattomat moottoriaiheet, kehut ja haukut kaikesta.
Lähetetty: 13 Joulu 2013, 17:10
Kirjoittaja Galaxie61
äänet vaan koneesta isolleen.
Re: asiattomat moottoriaiheet, kehut ja haukut kaikesta.
Lähetetty: 21 Joulu 2013, 23:44
Kirjoittaja jsarkila
Jiihaa. Tämä asiaton moottoriaihepalstahan on paras. Kauppa käy ja kukaan ei vedä herneitä ja saa kysyä.... tyhmiä. Kuvassa tunneli(ni), josta aiemmin puhuttiin. Jokaisessa kanavassa on ruuvilla tulpattu reikä. Ilmeisesti NOSsireiät. Onkohan ne olleet tunnelissa vakiona vai onko edellisenedelliset tehneet ?
Tunnelin seuraavalle omistajalle askartelua...
Re: asiattomat moottoriaiheet, kehut ja haukut kaikesta.
Lähetetty: 22 Joulu 2013, 06:01
Kirjoittaja Galaxie61
siinä on valussa paksumat kohdat suuttimien paikoja varten, ite vaan joutuu askastelemaan reikiä.
Re: asiattomat moottoriaiheet, kehut ja haukut kaikesta.
Lähetetty: 22 Joulu 2013, 21:33
Kirjoittaja Fastback
Voihan tuohan tehdä paikat bensasuuttimille ja katolle parit läppärungot.
Re: asiattomat moottoriaiheet, kehut ja haukut kaikesta.
Lähetetty: 23 Joulu 2013, 09:36
Kirjoittaja Mexico65
kaara91 kirjoitti:Vihollisten ääniä.
16Vampir VW Golf 2 4Motion 1013HP Best Of 2012
1,8 l turbo
Racelogic Performance:
0-100kmh in 2,3s
0-200kmh in 5,4s
0-270kmh in 8,7s
weight: 1135kg (2502lbs) without driver
quarter mile: 8,65s @ 266kmh
320+ km/h
Katu auto!
Haastajat!
Re: asiattomat moottoriaiheet, kehut ja haukut kaikesta.
Lähetetty: 23 Joulu 2013, 16:23
Kirjoittaja Galaxie61
tuon ulisevan äänen kun on livenä kuullut niin ikinä ei unohda. tai mulle on jääny kyllä muistiin. turbo ja "remmiahdin" samassa koneessa.
Re: asiattomat moottoriaiheet, kehut ja haukut kaikesta.
Lähetetty: 23 Joulu 2013, 18:15
Kirjoittaja Galaxie61
ilman ahtoja kiekuu mukavasti.
tästä maasta puuttuu valitettavasti kokonaan tollaset mäkikisat ja mäet niille.