Sivu 2/2

Re: SBF Moottorilohko... vakio vai aftermarket

Lähetetty: 10 Touko 2018, 00:00
Kirjoittaja Antti66HT
Itselle tuli mieleen, ettei sylinteriin tule noilla muodonmuutosta. Toivotaan että ei.

Re: SBF Moottorilohko... vakio vai aftermarket

Lähetetty: 14 Kesä 2019, 23:26
Kirjoittaja Topias74
Mitä tuo osakasa sisältää?

Re: SBF Moottorilohko... vakio vai aftermarket

Lähetetty: 14 Kesä 2019, 23:59
Kirjoittaja Topias74
No nyt tulee sitten kestävämpää tavaraa. 👍

Re: SBF Moottorilohko... vakio vai aftermarket

Lähetetty: 23 Kesä 2019, 18:20
Kirjoittaja ranger
https://www.fhra.fi/malmi-street-drags-2/

29.6 Sinne näyttämään kuka on Malmin kingi

Re: SBF Moottorilohko... vakio vai aftermarket

Lähetetty: 24 Kesä 2019, 08:28
Kirjoittaja ranger
Ok, sori ei tullut luettua ketjua tarkkaan. :(

Meniköhän se siinä vanhan lahdentien liikennevalo lähetyksessä kun yritit pysyä perässä, he he :devilhehe: :devilhehe:

Re: SBF Moottorilohko... vakio vai aftermarket

Lähetetty: 24 Kesä 2019, 17:45
Kirjoittaja ranger
Aika härskiä.. :lol:

Re: SBF Moottorilohko... vakio vai aftermarket

Lähetetty: 24 Kesä 2019, 20:51
Kirjoittaja Arto65FB
kaara91 kirjoitti: 24 Kesä 2019, 14:34 Edelleen jos luet vielä uudelleen. Ahdot päällä se vuotaa.... ei matka-ajo kaasulla cruisinki vauhdissa . :nenu:
Mullahan vanha Put-Jet toimi samalla tavalla. Alle 3000rpm meni vaikka maailman tappiin ja lämmöt Mussen oman mittarin mukaan olivat alaviivalla mutta polkaiseppa pari kertaa motarilla yli 3000rpm, niin litran paisari tuli täyteen ja yli. Mä aattelin, että olisiko lohkossa joku mikrolohkeama. Mutta sähän löysit jostain lohkosta sellaisen. Jos joskus saan vanhan motin riisuttua, niin saat tutkia sen. Kun en oikein usko, että n. 220-225hp motissa tuota painetta olisi niin paljon vastaisi tuota ahtopaineiden sylinteripaineita.

Re: SBF Moottorilohko... vakio vai aftermarket

Lähetetty: 25 Kesä 2019, 09:16
Kirjoittaja Mexico65
The pre-1982 blocks will supposedly handle up to 750hp at the crankshaft, but I'd use a steel billet main stud girdle, as I did on my own 302.

Tähän vielä lisäisin pyörivien tasapainottaminen "0" balansiin, vahvat 2,3 ja 4 runkopukit. Kannet kiinni hyvillä pulteilla / sudeilla (7/16" on tähän asti riittänyt ja riittää vastaisuudessa) kansi pahviksi parasta mitä saa joko kupari tilke tai MLS (https://www.rodauthority.com/tech-stori ... d-gaskets/).

The blocks produced in 1982 and newer are about 40 lbs lighter to help the Fox body cars handle better, and much of the weight savings came from reducing the material around the main webbing, where it's most important for high hp. These newer blocks are supposely only able to survive 450 hp at the crankshaft.

Joo jokainen voi testata miten vakio 5.0 lohko kestää...

Re: SBF Moottorilohko... vakio vai aftermarket

Lähetetty: 27 Kesä 2019, 10:12
Kirjoittaja mave
On tullu hajotettua ford racing boss lohko ja sportman block.
Bossa ahdettuna ja toinen vaparina. Molemmat petti normi paikoista.