-95 5.0 gt +turbo??
NoNeedi puhuu nyt asiaa. Ainoa ongelma noissa Amerikan turbopajoissa on niiden toimituksien takkuilu. Oma setti tuli noin 6kk:ssa vaikka lupasivat lähettää noin 6 viikon sisällä. Ja sen toimitus oli USA:n sisällä, ei edes Suomeen asti..
Hellion on ilmeisesti ainoa, joka pystyy nyt toimittamaan ajoissa tavaransa. (http://www.hellionpowersystems.com)
Kyllä toi turbo kuitenkin taitaa toimia katukäytössä mukavimmin. Omassa on tällä hetkellä vain lievä 7psi jousi kiinni ja paineet on tapissa noin 2800rpm kohdalla. Vääntöä tulee alhaalta ja niin paljon, että huono kytkin sutii tyhjää jo 3500rpm kohdalla. Saa nähdä mitä tapahtuu, kun vaihdetaan 14psi jousi hukkaporttiin myöhemmin...
Hellion on ilmeisesti ainoa, joka pystyy nyt toimittamaan ajoissa tavaransa. (http://www.hellionpowersystems.com)
Kyllä toi turbo kuitenkin taitaa toimia katukäytössä mukavimmin. Omassa on tällä hetkellä vain lievä 7psi jousi kiinni ja paineet on tapissa noin 2800rpm kohdalla. Vääntöä tulee alhaalta ja niin paljon, että huono kytkin sutii tyhjää jo 3500rpm kohdalla. Saa nähdä mitä tapahtuu, kun vaihdetaan 14psi jousi hukkaporttiin myöhemmin...
- 1998 GT Convertible - Procharged and 6-Speeded
- 2007 Harley Nighster
- 2000 Corvette HT
- 2007 Harley Nighster
- 2000 Corvette HT
-
- Mega-addikti
- Viestit: 733
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
- Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged - Paikkakunta: Vantaa
Tuosta kuvasta ainakin näkyy. Katso linkki! Auto on tosin 96'
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
Niin...ja moottori 4.6djcombo kirjoitti:Tuosta kuvasta ainakin näkyy. Katso linkki! Auto on tosin 96'
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
-Jukka-
Joo kyl mä noi kuvat näin mut pitäs nimen omaan olla 5.0 kuvia.
Kävin tos äsken juttelees paikallisen katsastuskonttorin päällikön kans tosta turbosta, netistä katteltiin Fordracing sivuilta kyseistä remmiturbo pakettia. Ja sano et kyl sen leimaan saa kerran on oikein tehtaan tekemä sarja ja on hyväksytty katulailliseksi amerikassakin.
Ainut et pitää olla penkitys todistus tehoista et ei ole liikaa tehoa!(EI TEHOA VOI OLLA IKINÄ LIIKAA)
Eli paljonkos cobra mallis on tehoja? Ja onko siinä saman kokoset jarrut kuin tos 5.0 GT
Sillä jos ton 5.0 on tehoja 220hp Niin turbon kans sais olla 220+20%=264
Kävin tos äsken juttelees paikallisen katsastuskonttorin päällikön kans tosta turbosta, netistä katteltiin Fordracing sivuilta kyseistä remmiturbo pakettia. Ja sano et kyl sen leimaan saa kerran on oikein tehtaan tekemä sarja ja on hyväksytty katulailliseksi amerikassakin.
Ainut et pitää olla penkitys todistus tehoista et ei ole liikaa tehoa!(EI TEHOA VOI OLLA IKINÄ LIIKAA)
Eli paljonkos cobra mallis on tehoja? Ja onko siinä saman kokoset jarrut kuin tos 5.0 GT
Sillä jos ton 5.0 on tehoja 220hp Niin turbon kans sais olla 220+20%=264
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1320
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Vähän off topic, mutta eipä nyt sotketa kahta täysin erilaista ahdintyyppiä. Turbo on pakokaasun voimalla pyörivä ahdin ja remmiahdin taas toimii nimensä mukaan remmin pyörittämänäKävin tos äsken juttelees paikallisen katsastuskonttorin päällikön kans tosta turbosta, netistä katteltiin Fordracing sivuilta kyseistä remmiturbo pakettia.
Kannattaa pyytää tuolta katsastusmieheltä tuo lausunto kirjallisena, nimittäin miehellä tuntuu olevan harvinaisen terve (löysä?) asenne asiaan. Ettei vaan käy "kylmät" myöhemmin. Ahdin asennettuna ja paljon rahaa hukattuna ei paljoa naurata ruveta keskustelemaan uudestaan ahtimen laillisuudesta.
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
-
- Mega-addikti
- Viestit: 733
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
- Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged - Paikkakunta: Vantaa
Löytyi yksi kuva!
94' GT With Supercharger kit:
http://www.acsracing.com/images/SH_must ... engine.jpg
94' GT With Supercharger kit:
http://www.acsracing.com/images/SH_must ... engine.jpg
Tuo kone on aika lailla rakenneltu!djcombo kirjoitti:Löytyi yksi kuva!
94' GT With Supercharger kit:
http://www.acsracing.com/images/SH_must ... engine.jpg
Mikä pumppu on vänkärin puolella alhaalla? Laturi on siinä ylä puolella.
Ilmatointi on toisella puolella samoin ohjaus tehostin ja vesipumppu keskellä mut mikä toi yksi on?
http://www.mustangworld.com/ourpics/News/select2224.htm
Yksi ja kattelepa tuon mustangworldin foorumi läpi tai pistä sinne sama kymysys vaikka huonolla enklannilla niin eiköhän kuvia ala löytyä
Yksi ja kattelepa tuon mustangworldin foorumi läpi tai pistä sinne sama kymysys vaikka huonolla enklannilla niin eiköhän kuvia ala löytyä
Go tell Alice....
Korpelallahan taitaa olla 5.7 tai nykyisen 393 Eikä siinä ole samanlaista imusarjaa mitä näissä 5.0 ho-koneissa. Sen verran hänen huoltotouhuja tuli potniaringillä kateltua.Jukka kirjoitti:Kannattaako mennä merta edemmäs kalaan?
Koittakaa etsiä jostain Korpelan Timpan T-Birdin moottorista kuvia.
Sieltä löytyy ahdettu 5.0,ei kylläkään Mustangin nokalta.
Go tell Alice....
http://www.procharger.com/FORD/94-95_5.0UH.shtml
Tommonen kuva löyty mut eikös tos ahtimen tilalla pitäs olla ohjaus tehostin?
Tommonen kuva löyty mut eikös tos ahtimen tilalla pitäs olla ohjaus tehostin?
Ohjaustehostin löytyy vasemalta heti puhaltimen vierestä.Cosander kirjoitti:http://www.procharger.com/FORD/94-95_5.0UH.shtml
Tommonen kuva löyty mut eikös tos ahtimen tilalla pitäs olla ohjaus tehostin?
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
No niinpäs onkin vois ostaa silmälasit.457 kirjoitti:Ohjaustehostin löytyy vasemalta heti puhaltimen vierestä.Cosander kirjoitti:http://www.procharger.com/FORD/94-95_5.0UH.shtml
Tommonen kuva löyty mut eikös tos ahtimen tilalla pitäs olla ohjaus tehostin?
Mulla convertibles on eilainen ohjaus tehostin toi säiliö on tos mis tos kuvas on ahdin.
Osaako joku viisas sanoa et Mikä pumppu on vänkärin puolella alhaalla? Laturi on siinä ylä puolella.
Eiköhän se ole se ilmapumppu, ainakin fox koppan 5.0 koneessa se on sielä alhaalla, niin eiköhän 94-95 mallissakin se siellä majaile.Cosander kirjoitti:Osaako joku viisas sanoa et Mikä pumppu on vänkärin puolella alhaalla? Laturi on siinä ylä puolella.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic