Sivu 2/3

Lähetetty: 27 Elo 2006, 16:38
Kirjoittaja mustikka
Mielenkiintoisia kommentteja , kiitos kaikille niista.Tullista koitan saada ns mustaa valkoisella mihin ne ovat tuodut Mustangit hinnoitelleet.

Selvasti yleisin mielipide tuntuu olevan etta GT olla pitaa. Mika siina V6:ssa on pielessa?

Itse ihan oikeasti olen kiinnostunut V6:sta , niiden myyntihinnat on kohtuullisen paljon alempana kuin GT:eiden.Rahalle kun on niin monta muutakin menoreikaa.... :cry:

Jos aikeena olisi myyda auto Suomessa , onko V6 sitten niin paljon huonompi ostos ?

Yksi ihan kaytannon huoli : onko uusien Mustangien huollot ja korjaukset jotenkin hankalia Suomessa , kun Mussea ei sinne tuoda ? FORD kuitenkin pystynee hoitamaan huollot?

Lähetetty: 27 Elo 2006, 19:09
Kirjoittaja Vee8
Ford tuo varaosia maahan ja tukee huolloissa jälleenmyyjiä, mutta eriasia on, onko liikkeellä mielenkiintoa varaosamyyntiin saati huoltoon. Onneksi kuitenkin tälläisiäkin liikkeitä muutama löytyy.

Lähetetty: 28 Elo 2006, 10:53
Kirjoittaja stangrider
Muuttoautona ei ole ongelmia rekisteröidessä.
Uudelle Mustangille ei ole EU-tyyppihyväksyntää, siksi niitä ei tuoda Suomeen, koska Suomen lainsäädäntö on vielä SovjetUnion ajoissa.
Muualla Euroopassa kyllä onnistuu, siis yksityistuontina.
Ehkä Suomessakin tulevaisuudessa onnistuu, jos valtiolle ilmainen raha kelpaisi..

Itsellesihän auton ostat, osta sellainen kuin haluat 8) .
Mutta myyntitilanteessa kyllä V8 on valttia. Se on ihmisten aivosolukkoihin muodostunut käsitys Mustangista.
Ja ensimmäinen kysymys yleensä on ; ONKO 8-KONEELLA?

06 malleissa lienee jo lastentauteja karsittu pois..
JOKA TAPAUKSESSA uusi Mustang ilahduttaa katukuvassa mukavasti,
millä koneella tahansa...

Lähetetty: 28 Elo 2006, 18:49
Kirjoittaja veekoo
stangrider kirjoitti: 06 malleissa lienee jo lastentauteja karsittu pois..
JOKA TAPAUKSESSA uusi Mustang ilahduttaa katukuvassa mukavasti,
millä koneella tahansa...
Pakko sanoa tahan, etta ei ole kaikkia. 06:ssa on korjattu ainakin lootan ennenaikainen morjenstaminen (synkat) ja etuiskareiden kolina. Muut fiksit tulevat todennakoisesti vasta 07:aan. Jos paadyt 06:een, niin ajele jonkin aikaa ja ekassa oljynvaihdossa menet ongelmalistan kanssa myyjan luo ja jatat auton viikoksi pariksi sinne. Kannattaa hakea TSB listat keskustelupalstoilta ja valmistella tarina, jolla ne saa korjautettua. Omien kokemusten mukaan ovat vahan nihkeita joidenkin vikojen suhteen, mutta selkeat nitinat ja kolinat korjaantuvat ilman ongelmia.

Lähetetty: 29 Elo 2006, 20:54
Kirjoittaja apuustin
mustikka kirjoitti: Selvasti yleisin mielipide tuntuu olevan etta GT olla pitaa. Mika siina V6:ssa on pielessa?
Mielestäni siinä uudessa V6:ssa ei ole mikään pielessä. Onhan siinä enemmän potkua kuin vanhemmissa V8:issa. Ensimmäisellä koeajolla ajattelin että "ei tällä jäisi Suomessa liikenteessä jalkoihin".

Jos V6:sta on ostamassa Suomeen niin kannattaa ostaa auto Pony Packagella. Ulkonäkö paranee merkittävästi ja autoon tulee luistonesto ja ABS.

210 hp:lla auto ei ole mikään kovin tykki jos on tottunut tehoihin. Suomessa 7,5s 0-100 km/h on jo kohtuullisen rivakkaan auton tunnusmerkki. V8 300hp:lla vetää kyllä kiihdytyksessä suuta ihan eri tavalla hymyyn. V8:n soundi on myös omaa luokkaansa.

Loppujen lopuksi se prosentuaalinen hintaero Pony Package V6:n ja karvalakkimallin V8:n välillä on sen verran mitätön, että itse kyllä ostaisin GT:n (V8). Kyllä se tulee jälleenmyyntiarvossa joskus takaisin.

Noista ahtimista vielä

Lähetetty: 31 Elo 2006, 02:07
Kirjoittaja mustikka
Ja siihen ahtamiseen palatakseni.... näin myös V6seen mytävän ahdinsettiä :wink: , mutta se siitä.

Meinaan että jos siis ahtimen laittaa USAssa , on se sit V6 tai GT , meneekö se sitten ns heittämällä ja mukinoitta läpi Suomessa katsastuksesta ?

Mikäs jippo se sellainen on ? Jos ne muutenkin vaatii kaikkea todistusta jarruista jne , ei kai se siitä ahtamalla ainakaan vähene ? Tai helpotu.

Ja on muuten V6 malleilla ja GT:eillä aika suurikin hintaero. Halvin uusi 06 V6 , minkä olen huomannut , oli 16998 tai jotain. Karvan alle 17k$.Mut ei ollu Ponypackage , tietenkään. Tais olla kaikkien karvalakkimallien äiti. Ja siitä vielä jotain kai diileri poistanu , et sai hinnan noin alas. Yritän mennä sitä katsomaan.... sithän näen. Muuten en usko minäkään. :shock:

Lähetetty: 01 Syys 2006, 13:00
Kirjoittaja T72
Arto65FB kirjoitti:Sitten kun mahdollisesti ostan jonkun näistä tänne tulleista muuttoautoista, niin se on kasi ja manuaali niukimmalla mahdollisella varustelulla.
Kyllä se näin olisi myös omalla kohdalla. V6 ei vaan säväytä tippaakaan kun kasimallejakin on olemassa... Pls tuokaa niitä GT malleja!

Re: Noista ahtimista vielä

Lähetetty: 01 Syys 2006, 18:46
Kirjoittaja Lauri
mustikka kirjoitti: Meinaan että jos siis ahtimen laittaa USAssa , on se sit V6 tai GT , meneekö se sitten ns heittämällä ja mukinoitta läpi Suomessa katsastuksesta ?

Mikäs jippo se sellainen on ? Jos ne muutenkin vaatii kaikkea todistusta jarruista jne , ei kai se siitä ahtamalla ainakaan vähene ? Tai helpotu.
Muuttoautona katsotaan hieman eri perustein. Itse en ole perehtynyt saako muuttoautona ihan mitä vaan kilpiin (Ariel Atom
:shock:), mutta aika paljon helpompaa se jokatapauksessa on.

Lähetetty: 03 Syys 2006, 17:49
Kirjoittaja apuustin
Muuttoautossa katsastusmiestä lähinnä kiinnostaa että jostain löytyy rungonnumero (VIN), ei-keltaiset parkkivalot ja sivuvilkut.

Re: Noista ahtimista vielä

Lähetetty: 04 Syys 2006, 19:44
Kirjoittaja Boss429
mustikka kirjoitti:Ja siihen ahtamiseen palatakseni.... näin myös V6seen mytävän ahdinsettiä :wink: , mutta se siitä.

Meinaan että jos siis ahtimen laittaa USAssa , on se sit V6 tai GT , meneekö se sitten ns heittämällä ja mukinoitta läpi Suomessa katsastuksesta ?

Mikäs jippo se sellainen on ? Jos ne muutenkin vaatii kaikkea todistusta jarruista jne , ei kai se siitä ahtamalla ainakaan vähene ? Tai helpotu.

Ja on muuten V6 malleilla ja GT:eillä aika suurikin hintaero. Halvin uusi 06 V6 , minkä olen huomannut , oli 16998 tai jotain. Karvan alle 17k$.Mut ei ollu Ponypackage , tietenkään. Tais olla kaikkien karvalakkimallien äiti. Ja siitä vielä jotain kai diileri poistanu , et sai hinnan noin alas. Yritän mennä sitä katsomaan.... sithän näen. Muuten en usko minäkään. :shock:
Teet vuoden kulttuuriteon ja tuot tälläisen 8) ;
http://www.svt.ford.com//
Ahdinkin jo valmiina, ja aivan varmasti jälleenmyyntiarvo kohdallaan... *kuolaa*

aaaaah !

Lähetetty: 04 Syys 2006, 22:38
Kirjoittaja mustikka
Kyllähän mä olen noita(kin) kuolaten katsellut.... :shock:

Ja toivoa elätellyt.

En vaan voi ymmärtää , enkä suostua siihen että se maksais 20t$ yli OVHn....

Jos sen sais edes ovh:lla..... :cry: . Ja olis faktaa mihin tulli moisen vertaisi. :?:

Toki sen tajuan että moisesta voisi saada myydessä hiukan enemmän...

Mihinkä hintaan nyt siis Suomessa esim V6 menisi kaupaksi ?
Ja sitten GT malli ? Ja sit toi SH...... !!! :twisted:
Ihan siis perusmalli , ei mitään ylim heepeleitä ja hepsukoita. Ja onko niitä edes yhtään myyty/ollut myynnissä ? Paitsi ne pari siellä nettiautossa , nehän ei liene olleet edes Suomessa.

Lähetetty: 04 Syys 2006, 23:16
Kirjoittaja FBFIN65
Mites toi nettiauton sakasassa oleva auto 2006 GT V8 33900€ pyynti, saksanrekisterissä, eli eu maan katsastus paperit auttaako suomessa kun menee katsastamaan ???? Mites sen verot ja muut onko joku laskennut paljon tulee maksamaan???

Lähetetty: 05 Syys 2006, 10:18
Kirjoittaja stangrider
FBFIN65 kirjoitti:Mites toi nettiauton sakasassa oleva auto 2006 GT V8 33900€ pyynti, saksanrekisterissä, eli eu maan katsastus paperit auttaako suomessa kun menee katsastamaan ???? Mites sen verot ja muut onko joku laskennut paljon tulee maksamaan???
** NIIN MUUTTOAUTONA KYLLÄ KELPAA, MUTTA EI OSTETTAESSA SUORAAN SUOMEEN.
RUOTSISTA LÖYTYY MYÖS PALJON TARJONTAA.
KEVÄÄLLÄ TULI 16 UUTTA ESIM. EXCLUSIVELLE MYYNTIIN.
2005 MALLIA SAA RUOTSISTA N. 30000 EURON HINTAAN :evil:

LUE UUSIN TM. SIINÄ VÄHÄN POHJAA SUOMEN NYKYTILANTEESTA.

Re: Noista ahtimista vielä

Lähetetty: 05 Syys 2006, 17:58
Kirjoittaja Lauri
Boss429 kirjoitti:
mustikka kirjoitti:Ja siihen ahtamiseen palatakseni.... näin myös V6seen mytävän ahdinsettiä :wink: , mutta se siitä.

Meinaan että jos siis ahtimen laittaa USAssa , on se sit V6 tai GT , meneekö se sitten ns heittämällä ja mukinoitta läpi Suomessa katsastuksesta ?

Mikäs jippo se sellainen on ? Jos ne muutenkin vaatii kaikkea todistusta jarruista jne , ei kai se siitä ahtamalla ainakaan vähene ? Tai helpotu.

Ja on muuten V6 malleilla ja GT:eillä aika suurikin hintaero. Halvin uusi 06 V6 , minkä olen huomannut , oli 16998 tai jotain. Karvan alle 17k$.Mut ei ollu Ponypackage , tietenkään. Tais olla kaikkien karvalakkimallien äiti. Ja siitä vielä jotain kai diileri poistanu , et sai hinnan noin alas. Yritän mennä sitä katsomaan.... sithän näen. Muuten en usko minäkään. :shock:
Teet vuoden kulttuuriteon ja tuot tälläisen 8) ;
http://www.svt.ford.com//
Ahdinkin jo valmiina, ja aivan varmasti jälleenmyyntiarvo kohdallaan... *kuolaa*
Eieiei, ku tällanen :love: :heevi:

Re: Noista ahtimista vielä

Lähetetty: 05 Syys 2006, 19:29
Kirjoittaja Boss429
Lauri kirjoitti:
Boss429 kirjoitti:
mustikka kirjoitti:Ja siihen ahtamiseen palatakseni.... näin myös V6seen mytävän ahdinsettiä :wink: , mutta se siitä.

Meinaan että jos siis ahtimen laittaa USAssa , on se sit V6 tai GT , meneekö se sitten ns heittämällä ja mukinoitta läpi Suomessa katsastuksesta ?

Mikäs jippo se sellainen on ? Jos ne muutenkin vaatii kaikkea todistusta jarruista jne , ei kai se siitä ahtamalla ainakaan vähene ? Tai helpotu.

Ja on muuten V6 malleilla ja GT:eillä aika suurikin hintaero. Halvin uusi 06 V6 , minkä olen huomannut , oli 16998 tai jotain. Karvan alle 17k$.Mut ei ollu Ponypackage , tietenkään. Tais olla kaikkien karvalakkimallien äiti. Ja siitä vielä jotain kai diileri poistanu , et sai hinnan noin alas. Yritän mennä sitä katsomaan.... sithän näen. Muuten en usko minäkään. :shock:
Teet vuoden kulttuuriteon ja tuot tälläisen 8) ;
http://www.svt.ford.com//
Ahdinkin jo valmiina, ja aivan varmasti jälleenmyyntiarvo kohdallaan... *kuolaa*
Eieiei, ku tällanen :love: :heevi:
Nätti ku sika pienenä :hevi: