Sivu 2/7
Lähetetty: 03 Loka 2006, 20:15
Kirjoittaja Mexico65
Fastback kirjoitti:dj-jaycee kirjoitti:Autosta tulee aikanaan sitten ELEANOR, sanoivat muut mitä tahansa. Muutenkaan en halua raiskata hyväkuntoista yksilöä vaan ostan vähän huonomman.

Miksi et osta valmista Eleaoria. Ei tarvi puristella palleja ruostetöissä, ei tarvi ladata 20.000 Eleanor palikoihin + kymppitonnia lukemattomaan pikkuhileeseen + min. 10.000 voimalinjaan.
Niinpä. Mutta onhan rakentamisessa juuri tuo harrastamisen sielu. Tässä tapauksessa kuin muissakin on hyvä tehdä pientä budjettia tulevasta. Eikä tuo Fastbackin arvio kauaksi mennyt.
Before Angelina Jolie was associated with the car one could usually find fastbacks in fair condition priced a couple thousand dollars above a coupe bodystyle in comparable condition. Nowadays the few fastbacks that make it to a public classifieds listing are in the range of $8000-$10,000 above coupe pricing. It is absolutely ridiculous and unfortunately there is no end in sight because deep-pocketed buyers are willing to pay these prices. After all, what is $10,000 when you may be spending another $60,000 on a full Eleanor-like restoration?
Lähetetty: 04 Loka 2006, 10:12
Kirjoittaja Arto65FB
67-68 FB:tä etsivälle tiedoksi, että on niitä enemmän tehty kuin montaa muuta mallia, osviittaa antakoot Usan myyntimäärät.
Vuosimalli Korimalli Myyntimäärät USA
65-68 HT 815567
67-68 HT 569090
69-70 HT 233084
71-73 HT 220273
69-70 FB 208991
65-66 avo 158702
71-73 FB 140357
67-68 FB 106733
65-66 FB 100953
67-68 avo 65924
71-73 avo 22704
69-70 avo 21266
Lähetetty: 04 Loka 2006, 14:11
Kirjoittaja janne260
Mielenkiintoinen on tuo Arton luettelo.
Taitaa vaan vahvistaa tuon Jyrin lainaman tekstin paikkansapitävyyden ns. Eleanorbuumin vaikutuksesta nimenomaan 67-68FB:n suhteen.
Ymmärtääkseni siellä maksettiin suht koviakin rahoja erittäin hyväkuntoisista yksilöistä. Niistä oli helpommalla, nopeammalla ja ennenkaikkea kustannustehokkaammalla tavalla saada autoja nopeasti myyntiin, =voiton maksimointi.
Ei ne rodimiehetkään sattumalta hyväkuntoisia museopelejä projekteihinsa etsi. Tarpeeks on vaivaa, vaikka lähtökohta olis kuinka hyvä, jääpähän niitä epämiellyttävimpiä (lue: hitsaus) työvaiheita pois.
Onkohan muuten DoF:llä ollut samoja "elluvaikutuksia" moparpuolella?
Lähetetty: 04 Loka 2006, 15:08
Kirjoittaja Esaleeni 27
Mustang 1964½-2003 kirjasta sain 65-66 fastback 112777 kpl ja 67-68 fastback 113623 kpl. Tuossa vissiin oli sitten kaikki (export autot)
Samoin street race 1/94 lähde ford motor company,olen muunlaisiakin valmistusmääriä kyllä nähnyt.
Sehän on meidän kannalta hyvä kun sämppäävät noita eleanoreiksi ja bulliteiksi.
Loppupelissä sitten noilla alkuperäiskuntoisilla ja lähes alkuperäiskuntoisilla hinta senkun nousee.
Hinta määräytyy paljon haluttavuuden ei välttämättä valmistusmäärien mukaan.
Meidän auton kohdalla aika jännä juttu,että manuaaleja tehty paljon vähemmän kuin automaatteja.
Yleensä kuitenkin roimasti toisinpäin.
Lähetetty: 04 Loka 2006, 19:58
Kirjoittaja KTM
Musse 27 kirjoitti:
Sehän on meidän kannalta hyvä kun sämppäävät noita eleanoreiksi ja bulliteiksi.
Loppupelissä sitten noilla alkuperäiskuntoisilla ja lähes alkuperäiskuntoisilla hinta senkun nousee.
Meinaatkos, että Bullitt Muutokset tiputtavat auton hintaa? Varsinaisia muutoksia ei ole tarvis tehdä, vaan jättää ennen maalausta muutaman merkin reijän tekemättä ja laittaa alle American Racing Torquet. Jos iskee hillitön kaipuu tehtaan asuun, niin heittää maskiin kromit paikalleen ja tumppaa merkit kylkiin. Sitten vaan hakemaan MR-leimaa. Toki Eleanorin palauttaminen on aavistuksen työläämpää. Väitän pysytyväni palauttamaan oman Bullitt tekeleeni yhdessä illassa tehtaan asuun ulkoisesti ja sisustaltaan. Alusta on takuulla siinä kunnossa, että yksikään MR-ukko ei löydä napisemista.
Terveisin
nimimerkki "Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"

Lähetetty: 04 Loka 2006, 21:17
Kirjoittaja musse67
Esa vissiin meinas että mukava kun alkuperästen hinta nousee siinä Eleanorien ja Bullittien imussa. Mun mielestä se ei oo kyllä yhtää mukavaa kun mulla on 67 ht eikä fastback.

Lähetetty: 04 Loka 2006, 22:10
Kirjoittaja Fastback
JXA-26 kirjoitti:Fastback kirjoitti:Ei tarvi puristella palleja ruostetöissä
Tässä on se autoharrastamisen ilo ? Kun on itse tehnyt auton alusta lopuun, siihen kasvaa tunneside jollaista ei rahalla saa.

JXA-26 ja mexicon sanojen mukaan onhan siinä oma ilonsa rakentaakin, mutta olisi se mukavaa välillä ajaakin. Tässä on kohta 3 vuotta tehty tätä isokoppaa, rakentamisen iloa on piisannut joka vapaalle mitä on siunaantunut. Jumaleissa kun auto on valmis ja pääsee ekalle tyypitykselle niin multa varmaan aivoista katkee verisuoni tai iskee infarkti (mun tuurilla). Mun mielestä myös auton suunnittelu on yksi parhaista vaiheista, voimalinja, alusta yms.
Isolohko Eleanor on äkkiseltään aika helvetin kallis vehje, hieman halvemmalla rakennat '69 Boss 429 replican joko aidolla tai jälkituotanto boss isolohkolla. Shelby GT-500 replican tekee varmasti aikas samoihin mihin eleanorin.
Lähetetty: 05 Loka 2006, 01:02
Kirjoittaja Esaleeni 27
No joo niinhän se on bullittien kohdalla,niin kuin karin kans siitä puhuimmekin,mutta ne eleanorit sitten vähän vaikeampia
Hienoja autoja nekin,meilläkin oli 1 sellainen hiuskarvanvarassa.
Lähetetty: 13 Loka 2006, 14:38
Kirjoittaja Fastback
Lähetetty: 14 Loka 2006, 05:08
Kirjoittaja JaniC
Kiitos näistä linkeistä. Tuossa ebayn mussessa näyttää hommaa riittävän.
Löysin muuten yhden kaverin, joka on mun hyvän ystävän vanha tuttu ja tuo jatkuvasti tavaraa Amerikasta Suomeen, joten hän lupasi tuoda minulle 67' FB:n suoraan Amerikasta.

Lupasi myös etsiä käsiinsä sopivia vaihtoehtoja ja lähettää kuvia autoista sähköpostilla.
Lähetetty: 14 Loka 2006, 18:09
Kirjoittaja janne260
dj-jaycee kirjoitti:kaverin, joka on mun hyvän ystävän vanha tuttu ja tuo jatkuvasti tavaraa Amerikasta Suomeen, joten hän lupasi tuoda minulle 67' FB:n suoraan
Ei millään pahalla, mutta et sitten viime kerrasta oppinu mitään, jos ei muuta niin odotusten suhteen?
Eikös nuo moderaattorit muten ole sitä varten, että vouhotuksia siistitään ja siirrellään asiattomuuksia omiin ketjuihin toisaalle.
nimim. itsekkin osallistunut...
Lisää löylyä...
Lähetetty: 15 Loka 2006, 15:00
Kirjoittaja Yellow Devil
Bullit ja Eleanor ovat nostatteneet 67-68 FB suosiota. Ja lisää tulee: katselin juuri DVD:ksi ilmestyneen uusimman Hurjapäät Tokio Drift. Sen loppukohtauksen varasti 67 FB Shelby väreillä. Kumman hyvin 67 FB laittoi kampoihin uudelle Nissan 350:lle!
Todella ilo katsoa, vaan ottaisivat muitakin hyviä Earlyjä filmille esim 65-66 tai 69 FB:t

Lähetetty: 18 Loka 2006, 12:12
Kirjoittaja Pete
http://www.classicmustang.com/index.htm
ja sieltä Mustang For Sale listasta 1968 Fastback projektiksi. Ei tulisi "raiskattua" ainakaan ihan originaali yksilöä
-Pete
Lähetetty: 19 Loka 2006, 07:36
Kirjoittaja TomiKoo
Piti hieraista silmiään hinnan suhteen...
Siitäpä projektia kevään ratapäiville!
Tomi
Lähetetty: 19 Loka 2006, 10:23
Kirjoittaja Mexico65
TomiKoo kirjoitti:Piti hieraista silmiään hinnan suhteen...
Siitäpä projektia kevään ratapäiville!
Tomi
Tarkoititko tätä? Ei taida olla enää projekti.
1965 Shelby GT350
One of Three used at the Carroll Shelby School of
High Performance Driving
#12256 - 1965 Shelby GT350 - One of Three - $1,150,000.
Nyt on hinnat kohdallaan!!!!