9 tuumasen lukotus
Suuret menot ja pienet tulot
kyllä tässä persaukisuuden kärsimyksessä joutuu jossain säästämään, mä uskon että tuo TT on heleveetin hyvä, mutta jotenkin mä myös uskon että Motorsportin lukko on pienitehoiseen
autooni ihan passeli ja varmaan kestää sen mitä tarvii eli loppuun asti
? tuolla hinnan erotuksella voin sitten ostaa sen asennuskitin 

- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Mitä ihmettä sää sitten kyselet jos sulla on jo valinta tehtynä - HÄHPeteP kirjoitti:Suuret menot ja pienet tulotkyllä tässä persaukisuuden kärsimyksessä joutuu jossain säästämään, mä uskon että tuo TT on heleveetin hyvä, mutta jotenkin mä myös uskon että Motorsportin lukko on pienitehoiseen

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Sorry perkeleFastback kirjoitti:Mitä ihmettä sää sitten kyselet jos sulla on jo valinta tehtynä - HÄHPeteP kirjoitti:Suuret menot ja pienet tulotkyllä tässä persaukisuuden kärsimyksessä joutuu jossain säästämään, mä uskon että tuo TT on heleveetin hyvä, mutta jotenkin mä myös uskon että Motorsportin lukko on pienitehoiseen

- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
kitkalukko on vähän tyttöjen juttuja, miehet käyttävät detroitlockeria tai spoolia, toi truetrack on sitten vaan muuten hyvä... Kelpaako tää perusteluiksi?PeteP kirjoitti:Sorry perkeleFastback kirjoitti:Mitä ihmettä sää sitten kyselet jos sulla on jo valinta tehtynä - HÄHPeteP kirjoitti:Suuret menot ja pienet tulotkyllä tässä persaukisuuden kärsimyksessä joutuu jossain säästämään, mä uskon että tuo TT on heleveetin hyvä, mutta jotenkin mä myös uskon että Motorsportin lukko on pienitehoiseen
ihan vaikka sun kiusaks
totta helevetissä mukava kuulla mielipiteitä, ja toiveita saada aikaan hyvää väittelyä/perustelua
En ole muuten vielä kuullut riittävän hyvää perustelua miksei kitkalukko ?

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
Samoilla linjoilla jos lukottaa pitää niin detroit locker, spooli ehkä liian tiukka slalomiin.Fastback kirjoitti:kitkalukko on vähän tyttöjen juttuja, miehet käyttävät detroitlockeria tai spoolia, toi truetrack on sitten vaan muuten hyvä... Kelpaako tää perusteluiksi?
Kitkalukko vähän kesy, truetrack hifistelyä.
Miksi lukko?
Yhdellä renkaalla sutii pidemmälle, auto kulkee suorassa ja tunnelma on kuin Bullitt leffassa.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- paltant.ponitalli
- Addikti
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
lukko
voorttiin voortin levylukko milyttävä ,pitää loppuun asti.ainaki toistasex on isolohkoon riittäny ei pauku eikä pamise.
- Make_O
- Aktiivi
- Auto: Ford Galaxie XL -68
http://www.fordracingparts.com/images/p ... 04-f31.jpgHomer65 kirjoitti:Mulla on Yokon levylukko, kokemukset tähän asti hyviä. Pitää, välillä lonksahtaa, ei mitään yllätyksiä käyttäytymisessä.
Homer, sulla on ihan tämä sama racing lukko,,

Ford Galaxie XL 1968
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Joo!Make_O kirjoitti:http://www.fordracingparts.com/images/p ... 04-f31.jpgHomer65 kirjoitti:Mulla on Yokon levylukko, kokemukset tähän asti hyviä. Pitää, välillä lonksahtaa, ei mitään yllätyksiä käyttäytymisessä.
Homer, sulla on ihan tämä sama racing lukko,,

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey