9 tuumasen lukotus

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Drummer
Mega-addikti
Viestit: 632
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Paikkakunta: Ristiina

Viesti Kirjoittaja Drummer »

Jau, TrueTrack piiloutuu talven aikana Jurri-Mustinkin ysituumaiseen :wink:
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Suuret menot ja pienet tulot :( kyllä tässä persaukisuuden kärsimyksessä joutuu jossain säästämään, mä uskon että tuo TT on heleveetin hyvä, mutta jotenkin mä myös uskon että Motorsportin lukko on pienitehoiseen :roll: autooni ihan passeli ja varmaan kestää sen mitä tarvii eli loppuun asti :lol: ? tuolla hinnan erotuksella voin sitten ostaa sen asennuskitin :nenu:
:krooh:
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

PeteP kirjoitti:Suuret menot ja pienet tulot :( kyllä tässä persaukisuuden kärsimyksessä joutuu jossain säästämään, mä uskon että tuo TT on heleveetin hyvä, mutta jotenkin mä myös uskon että Motorsportin lukko on pienitehoiseen :roll: autooni ihan passeli ja varmaan kestää sen mitä tarvii eli loppuun asti :lol: ? tuolla hinnan erotuksella voin sitten ostaa sen asennuskitin :nenu:
Mitä ihmettä sää sitten kyselet jos sulla on jo valinta tehtynä - HÄH :P
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Fastback kirjoitti:
PeteP kirjoitti:Suuret menot ja pienet tulot :( kyllä tässä persaukisuuden kärsimyksessä joutuu jossain säästämään, mä uskon että tuo TT on heleveetin hyvä, mutta jotenkin mä myös uskon että Motorsportin lukko on pienitehoiseen :roll: autooni ihan passeli ja varmaan kestää sen mitä tarvii eli loppuun asti :lol: ? tuolla hinnan erotuksella voin sitten ostaa sen asennuskitin :nenu:
Mitä ihmettä sää sitten kyselet jos sulla on jo valinta tehtynä - HÄH :P
Sorry perkele :twisted: ihan vaikka sun kiusaks :lol: totta helevetissä mukava kuulla mielipiteitä, ja toiveita saada aikaan hyvää väittelyä/perustelua :P En ole muuten vielä kuullut riittävän hyvää perustelua miksei kitkalukko ?
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

PeteP kirjoitti:
Fastback kirjoitti:
PeteP kirjoitti:Suuret menot ja pienet tulot :( kyllä tässä persaukisuuden kärsimyksessä joutuu jossain säästämään, mä uskon että tuo TT on heleveetin hyvä, mutta jotenkin mä myös uskon että Motorsportin lukko on pienitehoiseen :roll: autooni ihan passeli ja varmaan kestää sen mitä tarvii eli loppuun asti :lol: ? tuolla hinnan erotuksella voin sitten ostaa sen asennuskitin :nenu:
Mitä ihmettä sää sitten kyselet jos sulla on jo valinta tehtynä - HÄH :P
Sorry perkele :twisted: ihan vaikka sun kiusaks :lol: totta helevetissä mukava kuulla mielipiteitä, ja toiveita saada aikaan hyvää väittelyä/perustelua :P En ole muuten vielä kuullut riittävän hyvää perustelua miksei kitkalukko ?
kitkalukko on vähän tyttöjen juttuja, miehet käyttävät detroitlockeria tai spoolia, toi truetrack on sitten vaan muuten hyvä... Kelpaako tää perusteluiksi? :wink:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Fastback kirjoitti:kitkalukko on vähän tyttöjen juttuja, miehet käyttävät detroitlockeria tai spoolia, toi truetrack on sitten vaan muuten hyvä... Kelpaako tää perusteluiksi? :wink:
Samoilla linjoilla jos lukottaa pitää niin detroit locker, spooli ehkä liian tiukka slalomiin.
Kitkalukko vähän kesy, truetrack hifistelyä.
Miksi lukko?
Yhdellä renkaalla sutii pidemmälle, auto kulkee suorassa ja tunnelma on kuin Bullitt leffassa.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

ainoat 2 lukkoa jotka ovat minulla kestäneet ovat spooli ja detroit locker :oops:
Avatar
paltant.ponitalli
Addikti
Viestit: 300
Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert.
Paikkakunta: Karjakoski bank of a river

lukko

Viesti Kirjoittaja paltant.ponitalli »

voorttiin voortin levylukko milyttävä ,pitää loppuun asti.ainaki toistasex on isolohkoon riittäny ei pauku eikä pamise.
Avatar
1969
Aktiivi
Viestit: 106
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Viesti Kirjoittaja 1969 »

Tiedä siitä hifistelystä, mutta TT on hemmetin toimiva käytössä. Täysin eleetön mutkissa ja ohituksissa. Detroit lockerilla piti aina olla tietoinen lukosta ja sen toiminnasta noissa tilanteissa. Olen todella tyytyväinen valintaani.
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

:) Vai tyttöjen juttuja, hyvä niin, sitten onkin hyvä syy opettaa mammaa Mustangin ohjaksiin, ja tytön vuoro sitten 14 v kuluttua 8)

Ilman lukkoa on pirullinen ajaa, sutii turhaa jos vähänkin lipsauttaa kaasua, risteyslähdöt yhtä sutimista :roll: ....yksi rengas kuluu vauhdilla :shock:
:krooh:
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Mulla on Yokon levylukko, kokemukset tähän asti hyviä. Pitää, välillä lonksahtaa, ei mitään yllätyksiä käyttäytymisessä.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Aiheesta tässä hieman lueskellut, mutta onko tuo peräremppa kuinka raastava homma, vai kiikutanko murikan jollekkin kokeneelle sepälle ? Vapaaehtoisia ? :lol:
:krooh:
Avatar
Make_O
Aktiivi
Viestit: 109
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 19:32
Auto: Ford Galaxie XL -68
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Make_O »

Homer65 kirjoitti:Mulla on Yokon levylukko, kokemukset tähän asti hyviä. Pitää, välillä lonksahtaa, ei mitään yllätyksiä käyttäytymisessä.
http://www.fordracingparts.com/images/p ... 04-f31.jpg

Homer, sulla on ihan tämä sama racing lukko,, :wink:
Ford Galaxie XL 1968
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Make_O kirjoitti:
Homer65 kirjoitti:Mulla on Yokon levylukko, kokemukset tähän asti hyviä. Pitää, välillä lonksahtaa, ei mitään yllätyksiä käyttäytymisessä.
http://www.fordracingparts.com/images/p ... 04-f31.jpg

Homer, sulla on ihan tämä sama racing lukko,, :wink:
Joo! :shock: ...ja valmistaja Yokon!! :wink: :wink:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Vastaa Viestiin