9 tuumasen lukotus

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Drummer
Mega-addikti
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".

Viesti Kirjoittaja Drummer »

Jau, TrueTrack piiloutuu talven aikana Jurri-Mustinkin ysituumaiseen :wink:
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
PeteP
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Suuret menot ja pienet tulot :( kyllä tässä persaukisuuden kärsimyksessä joutuu jossain säästämään, mä uskon että tuo TT on heleveetin hyvä, mutta jotenkin mä myös uskon että Motorsportin lukko on pienitehoiseen :roll: autooni ihan passeli ja varmaan kestää sen mitä tarvii eli loppuun asti :lol: ? tuolla hinnan erotuksella voin sitten ostaa sen asennuskitin :nenu:
:krooh:
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

PeteP kirjoitti:Suuret menot ja pienet tulot :( kyllä tässä persaukisuuden kärsimyksessä joutuu jossain säästämään, mä uskon että tuo TT on heleveetin hyvä, mutta jotenkin mä myös uskon että Motorsportin lukko on pienitehoiseen :roll: autooni ihan passeli ja varmaan kestää sen mitä tarvii eli loppuun asti :lol: ? tuolla hinnan erotuksella voin sitten ostaa sen asennuskitin :nenu:
Mitä ihmettä sää sitten kyselet jos sulla on jo valinta tehtynä - HÄH :P
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
PeteP
Aina äänessä

Fastback kirjoitti:
PeteP kirjoitti:Suuret menot ja pienet tulot :( kyllä tässä persaukisuuden kärsimyksessä joutuu jossain säästämään, mä uskon että tuo TT on heleveetin hyvä, mutta jotenkin mä myös uskon että Motorsportin lukko on pienitehoiseen :roll: autooni ihan passeli ja varmaan kestää sen mitä tarvii eli loppuun asti :lol: ? tuolla hinnan erotuksella voin sitten ostaa sen asennuskitin :nenu:
Sorry perkele :twisted: ihan vaikka sun kiusaks :lol: totta helevetissä mukava kuulla mielipiteitä, ja toiveita saada aikaan hyvää väittelyä/perustelua :P En ole muuten vielä kuullut riittävän hyvää perustelua miksei kitkalukko ?
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

PeteP kirjoitti:
Fastback kirjoitti:
Sorry perkele :twisted: ihan vaikka sun kiusaks :lol: totta helevetissä mukava kuulla mielipiteitä, ja toiveita saada aikaan hyvää väittelyä/perustelua :P En ole muuten vielä kuullut riittävän hyvää perustelua miksei kitkalukko ?
kitkalukko on vähän tyttöjen juttuja, miehet käyttävät detroitlockeria tai spoolia, toi truetrack on sitten vaan muuten hyvä... Kelpaako tää perusteluiksi? :wink:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Mexico65
Over The Top

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Fastback kirjoitti:kitkalukko on vähän tyttöjen juttuja, miehet käyttävät detroitlockeria tai spoolia, toi truetrack on sitten vaan muuten hyvä... Kelpaako tää perusteluiksi? :wink:
Samoilla linjoilla jos lukottaa pitää niin detroit locker, spooli ehkä liian tiukka slalomiin.
Kitkalukko vähän kesy, truetrack hifistelyä.
Miksi lukko?
Yhdellä renkaalla sutii pidemmälle, auto kulkee suorassa ja tunnelma on kuin Bullitt leffassa.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Galaxie61
Mega-addikti
Auto: Galaxie -61

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

ainoat 2 lukkoa jotka ovat minulla kestäneet ovat spooli ja detroit locker :oops:
paltant.ponitalli
Addikti
Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert.

lukko

Viesti Kirjoittaja paltant.ponitalli »

voorttiin voortin levylukko milyttävä ,pitää loppuun asti.ainaki toistasex on isolohkoon riittäny ei pauku eikä pamise.
1969
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja 1969 »

Tiedä siitä hifistelystä, mutta TT on hemmetin toimiva käytössä. Täysin eleetön mutkissa ja ohituksissa. Detroit lockerilla piti aina olla tietoinen lukosta ja sen toiminnasta noissa tilanteissa. Olen todella tyytyväinen valintaani.
PeteP
Aina äänessä

:) Vai tyttöjen juttuja, hyvä niin, sitten onkin hyvä syy opettaa mammaa Mustangin ohjaksiin, ja tytön vuoro sitten 14 v kuluttua 8)

Ilman lukkoa on pirullinen ajaa, sutii turhaa jos vähänkin lipsauttaa kaasua, risteyslähdöt yhtä sutimista :roll: ....yksi rengas kuluu vauhdilla :shock:
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Mulla on Yokon levylukko, kokemukset tähän asti hyviä. Pitää, välillä lonksahtaa, ei mitään yllätyksiä käyttäytymisessä.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
PeteP
Aina äänessä

Aiheesta tässä hieman lueskellut, mutta onko tuo peräremppa kuinka raastava homma, vai kiikutanko murikan jollekkin kokeneelle sepälle ? Vapaaehtoisia ? :lol:
Make_O
Aktiivi
Auto: Ford Galaxie XL -68

Viesti Kirjoittaja Make_O »

Homer65 kirjoitti:Mulla on Yokon levylukko, kokemukset tähän asti hyviä. Pitää, välillä lonksahtaa, ei mitään yllätyksiä käyttäytymisessä.
http://www.fordracingparts.com/images/p ... 04-f31.jpg

Homer, sulla on ihan tämä sama racing lukko,, :wink:
Ford Galaxie XL 1968
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Make_O kirjoitti:
Homer65 kirjoitti:Mulla on Yokon levylukko, kokemukset tähän asti hyviä. Pitää, välillä lonksahtaa, ei mitään yllätyksiä käyttäytymisessä.
http://www.fordracingparts.com/images/p ... 04-f31.jpg

Homer, sulla on ihan tämä sama racing lukko,, :wink:
Joo! :shock: ...ja valmistaja Yokon!! :wink: :wink:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Vastaa Viestiin