Eiks DART ole dotken tuotemerkki
ja jyrin lohko pitäs olla uutta patarautaa tai mistä sitä tietää
jos se onkin vanhaa hyvää kierrätystä.
vanhoissa osissa on se hyväpuoli että ovat jo venyneet/vanuneet
huono puoli että voi olla halkeamia/syöpyneitä
uudet ovat usein vielä venymättömiä ja siten myös hajoamis herkkiä
mutta jos verrataan esmes tehollista hyötyä vs rahan menoa
niin kyllä hyvät rautakannet on parempi sijoitus
kuin huonot alumiini kannet vaikka painon säästossä
korvaantuu kuitenkin jokunenkin hevosvoima painon säästössä
ja täysin samanlaisien rauta/alumiini kansien tehontuotossa vaaka kallistuu
rautakansien puolelle huonomman lämmonsiirtymisen vuoksi
mutta jokainen hifistelköön moteillaan miten parhaaksi näkee.
ja saahan alumiinikannet maalattua valurautamaalilla jos halua peitellä..
itse olen joutunut olosuhteiden pakosta hankkimaan itselle Täysalumiinimoottorin
kun muuten autosta ei saa kevyempää ilman radikaalisia muutoksia.
jos tehossa häviää niin koitetaan painossa voittaa.
