Sivu 2/2

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 02 Elo 2010, 12:59
Kirjoittaja Jone
Joo.."uuden" laatikon ostin rempattuna, ja remppa oli tehty Ihan ammattilaisilla Powermaticilla. Joten lootan kyllä luulis olevan kunnossa. Mutta tää yks paikallinen korjaamo laittoi tuon laatikon kiinni.
Ihmetttelin vähä myös tuota omituista tärinää kahdeksankympin vauhdeissa, ja rupesin tutkailee niin oli laatikon ja moottorin väliset ylimmät pultit kokonaan irti. Ruuvasin ne kiini ja tärinä loppui. Että semmosta laatutyötä.

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 02 Elo 2010, 21:57
Kirjoittaja IronHorse
Älä helevetissä vie sitä autoa enää ikinä mihinkään "tavalliseen" autokorjaamoon :!:

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 02 Elo 2010, 22:19
Kirjoittaja Jone
Se asia on kyllä nyt tullu harvinaisen selväksi. Helvetti tämämänki maanosan, kaikki taitajat onki jossain ihan muualla ja kauas on pitkä matka.

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 03 Elo 2010, 10:17
Kirjoittaja Jani M
Saattaa ne pultit jäädä kiristämättä "merkkikorjaamollakin". Tsemppiä :D

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 04 Elo 2010, 09:23
Kirjoittaja janne260
Jone, jos et halua pitää ko. puljujen kanssa ehdottomasti ns. hyvän jätkän statusta yllä niin reklamaatiota tekeen ja heti.

Asiaa sivuten onkos kukaan törmännyt C4:n kanssa tämmöseen:
Loota toimii viime talvisen kunnostuksen jälkeen vallan hyvin, mutta pakilla vähän oma elämä:
Kylmänä toimii ja menee päälle että jysähtää, puolilämpimänä ei vielä mitään eroa aiheeseen, mutta täydessä lämpötilassa jota tänäkesänä on riittänyt, niin tarvitaankin joko piiiiiiitkä odottelu tai kierrosten nosto tai molemmat että imaisee peruutuspykälän päälle. sitten kyllä liikkuu niinkuin pitääkin.
Venttiilikoneisto on jo kertaalleen jumittamattomaksi todettu.

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 04 Elo 2010, 11:36
Kirjoittaja Ville K
janne260 kirjoitti:Jone, jos et halua pitää ko. puljujen kanssa ehdottomasti ns. hyvän jätkän statusta yllä niin reklamaatiota tekeen ja heti.

Asiaa sivuten onkos kukaan törmännyt C4:n kanssa tämmöseen:
Loota toimii viime talvisen kunnostuksen jälkeen vallan hyvin, mutta pakilla vähän oma elämä:
Kylmänä toimii ja menee päälle että jysähtää, puolilämpimänä ei vielä mitään eroa aiheeseen, mutta täydessä lämpötilassa jota tänäkesänä on riittänyt, niin tarvitaankin joko piiiiiiitkä odottelu tai kierrosten nosto tai molemmat että imaisee peruutuspykälän päälle. sitten kyllä liikkuu niinkuin pitääkin.
Venttiilikoneisto on jo kertaalleen jumittamattomaksi todettu.
Ja öljyä on varmasti riittävästi? Itte en oo C4:sen kanssa pelannut ennekuin nyt kun tuossa emännän mustissa sellainen on, mutta eurovoortien C3:n kanssa pakin odottelu on ihan normaalia, on ensimmäinen oire kun öljyn määrä on vähentynyt ja joka kerta on "korjaantunut" kun on laittanut puoli litraa öljyä lisää. Ja aikalailla taitaa samanlainen aski sekin olla kuin c4.

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 04 Elo 2010, 20:32
Kirjoittaja 66poni
Kyllä on omissa C4 askeissa ollut samaa oiretta, mutta ei noin paha. Öljymäärä ja -laatu on tietysti tärkeä, mutta ne olet varmaan tarkistanut. Itsellä auttoi aika paljon Trans Seal -niminen litku, jota lorautin rohkeesti laatikkoon, kahteenkin eri autoon. Se kuulemma turvottelee vähän tiivisteitä ja stefoja eli auttaa myös laatikon vuotoihin. Ja kyllä vuodot loppuivat ja laatikon toiminta parani, ihme ja kumma. Eli tällaista vippaskonstia voisi kokeilla, jos ei varsinainen vika meinaa löytyä, sen korjaaminen olisi tietysti se oikea toimenpide. Onneksi meitä laiskoja varten on näitä ihmeaineita... :)

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 05 Elo 2010, 14:26
Kirjoittaja janne260
On öljyä ja F-typeä tietty.
Uutta ja puhdasta, aavistuksellista ylitäyttöäkin tuli kokeiltua ennen venttaalikoneiston irtiottoa.

Ja tuo kuumana pakin odottelu tosiaankin ainoana ongelmana, muuten toimii hyvin kyllä.
Aiemmin joskus kun oli öljymäärä alenemaan päin niin ilmoitteli myös eteenpäin vaihteilla.