Voi sitä kumin katkua ja moottoreiden sinfoniaa

Ah, perskales, oonha mä ton lukenu mutta en sisästäny, pahoittelen ja otan opikseni =) Ei paha hinta.Homer65 kirjoitti:Dervish kirjoitti:Viimesin tempasu oli 289 heppaa takarenkailta ja vääntöä sellaset 439 nyyttonia. Ihan tappiin ei huudatettu kun alkoi jyrisemään, liekö renkaat vai kardaani.. Mitäs kardaanin tasapainotus muuten kustantaa ?Vai tilaanko FRPP alumiinisen uuden ?
Ei kai ne vakio kannet aivan 250 hp lopu. Olihan HiPo koneen kansien kanavat ymmärtääkseni täysin samanlaiset kuin vakio 2V tai 4V kansissa.65HT kirjoitti: Oli kirjoitettu, että vakiokannet loppuu 250 hp:aan. Onko näin?
Mitä luulette onko porttauksella saavutettavissa millainen hyöty tässä kokoonpanossa? Vai alukannetko on vaihdettava? Ovat vaan niin kalliit...
Pärtsäri kirjoitti:Mutta onhan isolohkossa tyyliä, se idea on varmaan vähän niin kun isot tissit naisella. Ei ne ole käytännölliset, mutta lähes kaikki niitä kumminkin hinkuu.
Etkös tosiaan käyttänyt autoa tehodynossa PonyPartyissa Kalajoella 2004?musse67 kirjoitti:Kuin myös.eiköhän se pidä käyttää penkissä säädettävänä, niin selviää samalla mitä nykyinen kombinaatio tuottaa ja mikä paikka porsii ensimmäisenä. Koitetaan nyt ensin niputtaa näyttelykuntoon...
Vähän nyt harmittaa että ei tullu sillon käytettyä. ois ollu hyvä verrata minkä verran ahdin auttaa asiaa. Mutta nyt on käytävä dynottaan, katastussetä varmaan vaatii lappusta ja että saa megaruutan säätöihin. Eikös sielä Kalajoen suunnalla oo useempaanki autoon megasquirtteja asenneltu?Mussemaan kirjoitti:Etkös tosiaan käyttänyt autoa tehodynossa PonyPartyissa Kalajoella 2004?
Kyllähän me ainakin varttimailia kellotettiin siellä "suoralla".
Heikkilän Simo oli muuten ostanut täydelliset holleyn suutin -ja PW sarjat.
Eli jos seos on pielessä, niin periaatteessa apu löytyy heti jos viitsii vaan vähän pruuvailla.
Vaikka ei ne suuttimet janin "kaasariin" passaiskaan
Olen jotain tosiaan epämääräistä juttua kuullut, että kalajoella eräs tyyppi olisi megasquirttien kanssa pelannut -toistaiseksi huonoin tuloksin.musse67 kirjoitti: Mutta nyt on käytävä dynottaan, katastussetä varmaan vaatii lappusta ja että saa megaruutan säätöihin. Eikös sielä Kalajoen suunnalla oo useempaanki autoon megasquirtteja asenneltu?
Hmm, mites ahtojen maltillinen nosto, vaatisiko alakerralle jotain muutoksia?akiiskin kirjoitti:1999 4.6 GT
KN filtteri
Allen Engine ahdin 9 PSI (todellinen paine mitattu imusarjasta 8.1 PSI)
Magnaflow putket cat-back
mitattiin 351 hp pyöriltä.
Arto