Sivu 3/3
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Lähetetty: 10 Kesä 2019, 01:02
Kirjoittaja CFR-759
Hienosti meni viikoloppu uusien meininkien kanssa. Hienoa että tuoreet henkilöt keksii uusia juttuja
eikä mennä samoilla wanhoilla kaavoilla eteenpäin. Ehdotuksena että voiko Pesämäen radalla samaa
systeemiä kehittää. Tämä vain ohut ehdotus.
Terv. Vesa
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Lähetetty: 10 Kesä 2019, 08:54
Kirjoittaja jari
Onnea mitalisteille! Kovaa ne menee.
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Lähetetty: 10 Kesä 2019, 15:26
Kirjoittaja Mexico65
Hyvä tapahtuma, jos tavoite oli ajaa vähän rataa, käyttää paljon aikaa slalomiin ja stop and go tapahtumiin.
Meille jäi aika vähän rata-aikaa ehkä noin yksi tunti, olisi pitänyt tulla aiemmin, mutta se sai riittää tällä kertaa. Koitetaan viikon päästä ajaa siten se täysi 6 tuntia.
Tämä oli vain auton testaamista ja talvella (keväällä) tehtyjen muutosten vaikutusta auton kulkuun ja ajettavuuteen.
No, 96 BMW e36 323 tuntui paremmalta kuin aiemmin. 205/45 R16 Nankang NS-2R toimi niin kuin oli odotettu, eikä 225 hevosvoimaa repinyt niitä rikki. Kuitenkin 1090 kg auto liikkui parhaimmillaan 1:23.64 Botniaringin lyhyttä rataa (race chrono pro).
Joutui antamaa hieman tasoitusta tehossa ja renkaissa Mustangeille.
Tuolta löytyy hieman vertailu aikoja Botniaringin kierros ajoista.
https://www.botniaring.fi/alueen-palvel ... nnatykset/
Kiitos jäjestäjille!
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Lähetetty: 10 Kesä 2019, 16:51
Kirjoittaja NoNeed4Boost
Mexico65 kirjoitti: ↑10 Kesä 2019, 15:26
Hyvä tapahtuma, jos tavoite oli ajaa vähän rataa, käyttää paljon aikaa slalomiin ja stop and go tapahtumiin.
Meille jäi aika vähän rata-aikaa ehkä noin yksi tunti, olisi pitänyt tulla aiemmin, mutta se sai riittää tällä kertaa. Koitetaan viikon päästä ajaa siten se täysi 6 tuntia.
Tämä oli vain auton testaamista ja talvella (keväällä) tehtyjen muutosten vaikutusta auton kulkuun ja ajettavuuteen.
No, 96 BMW e36 323 tuntui paremmalta kuin aiemmin. 205/45 R16 Nankang NS-2R toimi niin kuin oli odotettu, eikä 225 hevosvoimaa repinyt niitä rikki. Kuitenkin 1090 kg auto liikkui parhaimmillaan 1:23.64 Botniaringin lyhyttä rataa (race chrono pro).
Joutui antamaa hieman tasoitusta tehossa ja renkaissa Mustangeille.
Tuolta löytyy hieman vertailu aikoja Botniaringin kierros ajoista.
https://www.botniaring.fi/alueen-palvel ... nnatykset/
Kiitos jäjestäjille!
Rata-aikaa oli varattu aamulle klo 09.00-11.00 ja päivälle 11.30-13.45 Race Chrono kellotuksiin - joiden aikana kaikki muutkin kuin "kellottajat" oli tervetulleita radalle. Illalla oli vielä mahdollisuus ajaa pitkää rataa slalom radan keräilyn jälkeen klo 19.30-21.00. Päivä oli ollut kuuma ja tuolloin kaikki jo suuntasivat kotia kohti. Lähdittekö jo ennen 11.30 sessiota?
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Lähetetty: 10 Kesä 2019, 18:38
Kirjoittaja Mexico65
Odoteltiin slalomin alkua pari tuntia. Kun mitään ei tapahtunut niin lähdettiin kotia noin klo 14 - 15 aikoihin.
Meidän oma vika kun tulimme niin myöhään.
Mutta pääasia, että testi päästiin ajamaan.
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Lähetetty: 10 Kesä 2019, 19:39
Kirjoittaja Tappari
Jos jollakin teistä sattuisi olemaan videota tai valokuvaa mun joltain ratakierrokselta, niin ottaisin mielelläni kopin numerossa 0400989253 (esim. Whatsapp)
Olisin kovin kiitollinen!

Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Lähetetty: 10 Kesä 2019, 21:04
Kirjoittaja Homer65
Mexico65 kirjoitti: ↑10 Kesä 2019, 15:26
Hyvä tapahtuma, jos tavoite oli ajaa vähän rataa, käyttää paljon aikaa slalomiin ja stop and go tapahtumiin.
Meille jäi aika vähän rata-aikaa ehkä noin yksi tunti, olisi pitänyt tulla aiemmin, mutta se sai riittää tällä kertaa. Koitetaan viikon päästä ajaa siten se täysi 6 tuntia.
Tämä oli vain auton testaamista ja talvella (keväällä) tehtyjen muutosten vaikutusta auton kulkuun ja ajettavuuteen.
No, 96 BMW e36 323 tuntui paremmalta kuin aiemmin. 205/45 R16 Nankang NS-2R toimi niin kuin oli odotettu, eikä 225 hevosvoimaa repinyt niitä rikki. Kuitenkin 1090 kg auto liikkui parhaimmillaan 1:23.64 Botniaringin lyhyttä rataa (race chrono pro).
Joutui antamaa hieman tasoitusta tehossa ja renkaissa Mustangeille.
Tuolta löytyy hieman vertailu aikoja Botniaringin kierros ajoista.
https://www.botniaring.fi/alueen-palvel ... nnatykset/
Kiitos jäjestäjille!
Rata on niin kaukana eteläsuomesta, että suosittelen lähestymistä jo edellisenä päivänä

. Hintakaan ei ole esteenä, campingillä 100€ mökki/vrk tai hotellissa 60€ 2hh/vrk. Hinta siis yöltä 25-30€/ nuppi. Siihen kaljat

ja eväät päälle.
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Lähetetty: 10 Kesä 2019, 21:14
Kirjoittaja simppa 73
Nyt olisi hauska tietää pikkuisen teidän mielipiteitä ja lähinna tuosta speed stop osiosta. Tämähän oli uusi kokeilu ja nyt olisi mielenkiintoista hiukan kuulla mielipiteitä siitä. Risut ja ruusut. Oliko täysin tuhoon tuomittu juttu vai oliko haasteellinen? Jos tapahtuma saa jatkossa uuden tilaisuuden, onko tätä osuutta järkevä jatkaa ollenkaan, muuttaa jotain, vai säilyttää entisellään?
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Lähetetty: 10 Kesä 2019, 23:39
Kirjoittaja musseGT
simppa 73 kirjoitti: ↑10 Kesä 2019, 21:14
Nyt olisi hauska tietää pikkuisen teidän mielipiteitä ja lähinna tuosta speed stop osiosta. Tämähän oli uusi kokeilu ja nyt olisi mielenkiintoista hiukan kuulla mielipiteitä siitä. Risut ja ruusut. Oliko täysin tuhoon tuomittu juttu vai oliko haasteellinen? Jos tapahtuma saa jatkossa uuden tilaisuuden, onko tätä osuutta järkevä jatkaa ollenkaan, muuttaa jotain, vai säilyttää entisellään?
Erittäin jännittävä ja mielenkiintoinen oli! Ja tasainen sekä tiukka mittelö. Tykkäsin, kun jotqin uutta ja sama uutuus kaikille

Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Lähetetty: 11 Kesä 2019, 19:55
Kirjoittaja CFR-759
simppa 73 kirjoitti: ↑10 Kesä 2019, 21:14
Nyt olisi hauska tietää pikkuisen teidän mielipiteitä ja lähinna tuosta speed stop osiosta. Tämähän oli uusi kokeilu ja nyt olisi mielenkiintoista hiukan kuulla mielipiteitä siitä. Risut ja ruusut. Oliko täysin tuhoon tuomittu juttu vai oliko haasteellinen? Jos tapahtuma saa jatkossa uuden tilaisuuden, onko tätä osuutta järkevä jatkaa ollenkaan, muuttaa jotain, vai säilyttää entisellään?
Minultakin

tälle speed-stopille, tulee kerrankin jarrutustakin testattua kunnolla. Varmaankaan kovin moni ei treenaa täysjarrutusta ikinä vaikka sekin olisi syytä osata kunnolla yllätystilanteita ajatelle.
T. Vesa
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Lähetetty: 14 Kesä 2019, 15:25
Kirjoittaja jari
Jokusen kamerankin tuolla bongasin, mutta onko kuvia nähtävillä missään facebook-haasteisten ihmisten saavutettavissa olevassa paikassa...?
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Lähetetty: 14 Kesä 2019, 22:15
Kirjoittaja mcmusse
Speed Stop oli hauska uusi kokemus. Foxista sai renkaat lukkoon vakio jarruilla, yllätti sekin. Olisko jotain säätöä tai neuvoa, millä aliohjaavuutta voisi korjata lähinnä Slalom ja rata-ajossa ajossa, speedstopissa se ei haitannut

Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Lähetetty: 16 Kesä 2019, 22:57
Kirjoittaja Homer65
Ihan jeees oli drag & stop. Aivan liian aikasin tuli jarrutettua, mutta jatkamisen arvoinen...