Holley Sniper ruiskusetti
-
- Addikti
- Auto: Mustang HT '66 302 5speed manual
Re: Holley Sniper ruiskusetti
Pysyykö bensan paine hyvänä?
Mustang HT'66 302 5 speed tremec
Taunus Stw-75 2.6 v6
Taunus Stw-75 2.6 v6
- ak72
- Mega-addikti
- Auto: Ford Mustang '66 289 HT
Olikos näissä Snipereissä sitä ongelmaa kun elektroniikkayksikkö paistuu ajan myötä kun on liian kuumassa paikassa moottorissa kiinni? Jokin hämärä muistikuva että olisin lukenut jostain. Edelbrockin vastaavassa ruuttasysteemissä elektroniikka ei ole kosketuksissa kuuman moottorin kanssa.
Nyt taisin syyttää Sniperiä turhan aikaisin.Syy sammumiseen olikin liian perinteinen asia.Mulla on perinteinen sytytys( tosin nyt kärjetön) puolan + navan mutteri aivan löysällä.Kiristyksen jälkeen taas toimii.Kysyttiin tuossa aikaisemmin mitä asetuksia olen Sniperiin laittanut? Vain ne aloituskysymykset ja lisäksi progressivisen linkuston prosentti määrä.
Oletteko te laittaneet jarrutehostajan alipaineletkun suoraan Sniperin liittimeen vai imusarjan liittimeen? Ainakin mulla on imusarjassa paikka sille.Nyt vaihdoin letkun Sniperiin kiinni.
Onkohan sillä merkitystä?
Kiitos kaikille avusta ja uusien ideoiden esille tuomisesta!
Oletteko te laittaneet jarrutehostajan alipaineletkun suoraan Sniperin liittimeen vai imusarjan liittimeen? Ainakin mulla on imusarjassa paikka sille.Nyt vaihdoin letkun Sniperiin kiinni.
Onkohan sillä merkitystä?
Kiitos kaikille avusta ja uusien ideoiden esille tuomisesta!
Joo,voihan vielä ilmentyä jotain yllättävää,toivottavasti ei.
Jos tallennettu progressiivisen linkun prosentti näkyy tallennettuna,eikös homma ole silloin kunnossa, Vai onko?
Vai pitääkö käydä vielä jollain muullakin sivulla tekemässä jotain?
Jos tallennettu progressiivisen linkun prosentti näkyy tallennettuna,eikös homma ole silloin kunnossa, Vai onko?
Vai pitääkö käydä vielä jollain muullakin sivulla tekemässä jotain?
Ok.sitten on mulla asia kunnossa!
Terve taas! No ei ongelmat sitten poistunutkaan.Pintakaasulla meni ihan mukavasti,mutta anto monoa ja päästi kaasun ylös ,alkoi hidas kuolema.Siinä ajaessa rupesin kiinnittämään huomiota TPS prosentteihin.ne nousivat hitaasti ja loppivat 17%:n.Tutkin aukeeko läpät? Kyllä aukeaa molemmat akselit täysin.Oli sitten kone käynnissä,tai sammutettuna,,,17%.
Sain tänään takuuna uuden TPS : n ,vanha oli jo mennyt rikki.Joten selvä vika ja testi jatkuu.
Kun lomautukseni loppuu ja saan taas palkkaa.käyn ostamassa Sniperiin paremmin sopivan imusarjan.Nyt sitten rupesin miettimään ehkä taas uusia ongelmia.Mun kone on 1973 vuoden 351 cleveland 4-v EGR- venttiilillä.Se on ollut tukittuna vuosia
Mitä kautta ne " käryt" tulee sinne EGR - venttiilille.Onko kansien lähellä montakin kohtaa.mitä pitää vielä tukkia ja lisäksi....millä?
Sain tänään takuuna uuden TPS : n ,vanha oli jo mennyt rikki.Joten selvä vika ja testi jatkuu.
Kun lomautukseni loppuu ja saan taas palkkaa.käyn ostamassa Sniperiin paremmin sopivan imusarjan.Nyt sitten rupesin miettimään ehkä taas uusia ongelmia.Mun kone on 1973 vuoden 351 cleveland 4-v EGR- venttiilillä.Se on ollut tukittuna vuosia
Mitä kautta ne " käryt" tulee sinne EGR - venttiilille.Onko kansien lähellä montakin kohtaa.mitä pitää vielä tukkia ja lisäksi....millä?
EGR -systeemi mietityttää,kun alkuperäisen imusarjan nostaa pois,niin mitä yllätyksiä on odotettavissa? Miten pakokaasut on ohjattu imusarjan sisään?
Uusi TPS teki " taikoja",Nyt toimii noin 99%:sti.Alakierrokset ja eteenkin tyhjäkäynti alue tuli kuntoon.Täys kaasu lähdöissä pikkasen " pärskii" mutta sekin tapahtui vain pari kertaa.
Ps.mulla oli akku irti,ehkä aloitti opiskelun taas nolla pisteestä.
Ps.mulla oli akku irti,ehkä aloitti opiskelun taas nolla pisteestä.
Tämähän vaikuttaa helpolta Plug and Play, All Night Long.
Miten olisi käynyt jos samalla rahalla ja ajalla olisi laittanut oikeanlaisen kaasarin?
Miten olisi käynyt jos samalla rahalla ja ajalla olisi laittanut oikeanlaisen kaasarin?
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Sekin on käynyt mielessä montakin kertaa, mutta periksi ei anneta enään tässä vaiheessa.
-
- Addikti
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Mä oon näitä lukenut ja yhtä projektia seurannut läheltä.
Päädyin quick fuel kaasariin ja olen saakelin tyytyväinen.
Päädyin quick fuel kaasariin ja olen saakelin tyytyväinen.
- starsky
- Aina äänessä
- Auto: 1966 ht
Hyvä kun asennellaan erilaisia setuppeja. Ongelmanratkonta + ratkaisut helpottavat sitten seuraavia harrastajia omien haasteiden parissa ja jokainen voi valita sitten mieleisen polkunsa.
Tyhjentävä vastaus!
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
67 Mustang HT "Trans Am"
-
- Addikti
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Mitä näitä nyt oon lukenut niin isoin ongelma taitaa olla nuo suuttimien liittimet.
-
- Aktiivi
- Auto: -09 Audi A4 3.0 Tdi Q.-76 Opel Manta-B 2.4. -65 Mustang ht 302 c4.
Onkos jollain käytössä fast xr-i tai vastaava kärkien korvaus setti ton sniperin kanssa eli uskaltaako kytkeä ton keltasen piuhan Puolaan näiden kanssa vai käykö käry.