No niin, procharger on paikoillaan ja nyt sitten vaan penkin kautta katsastamaan.
Laitan sitten juttua miten kävi.
Tuosta asennuksesta sen verran, että kyseinen "bolt on" sarja ei ainakaan SN95:seen mene kuin "agan avaimilla".
muutamia kohtia asennuksesta:
-välijäähdyttimen yläkannakeen kiinnikkeet eivät sovi.
-ahtoputkisto ei mahdu taittumaan puskurin ja etuhelman välistä (puskuria ja palkkia joutuu leikkaamaan)
-ohjaustehostimen hihnapyörään tarvitaan erikoistyökalu sekä poistoon että takaisin laittoon.
-Ahdin ei mahdu paikoilleen, jollei tao sisälokaria noin 5cm sisään
-automaatissa laatikon lauhdutin putken joutuu suunnittelemaan uudellen (menevät ristiin ahto putken kanssa)
-ohjaus tehostimen lauhdutus putken joutuu rakentamaan uusiksi
-konepellin mattoa joutuu leikkaamaan jotta ahto putkimahtuu paikoilleen
-hihna ottaa konehuoneen valoon kiinni (pitää poistaa)
-moniurahihna on auttamatta lyhyt (säätö jää tappiin ja joutuu venyttämään helvetisti jotta saa paikoilleen)
-puolalle joutuu tekemään uudet kannakkeet (alkuperäinen kannake ottaa hihnapyörään kiinni

)
-sulakerasian kannen avaus ja sulakkeen vaihto liki mahdotonta samoin veden lisäys kusipojan säiliöön.
-imuputki ahtimelta törmää suoraan iskaritolppaan
-ilmanputsari ei mahdu mihinkään ilman erittäin rajua uudelleen muotoilua
-ohjeilla ei tee yhtään mitään, yksinkertaisista asioista sivutolkulla löpinää, mutta ongelma kohdista ei puhuta sanallakaan...
Ja paras kohta ohjeen lopussa
Tuning.
-if heavy black smoke appears, please turn needle valve half turn open.
Mutta kaikin puolin muuten tuntuu hyvältä sarjalta, ainakin jo 9psi paineilla tehon lisäys on erittäin tuntuva eikä mitään käyntihäiriöitä esiinny. tarvii vielä kokeilla 14psi painetta kunhan sisäänajot on suurinpiirtein tehty.
Ainoa haitta on bensapumpun järjetön meteli ja ahtimen ulina tyhjäkäynnillä.
Paremmin sarjalle sopimisi lisänimeksi "almost fits on"
