Sivu 3/7

Lähetetty: 08 Kesä 2006, 17:27
Kirjoittaja Aku_81
Fastback kirjoitti:Jos vaan olisi mahdollisuus niin ostaisi tälläisen tehtaan tekemän vauhtilaitteen. Tämä kuva saa aina jalat tutisemaan ja mielen järkkymään. Tästä ei ulkonäöllisesti paljoa iso bossi parane jos ei lasketa Lawmanin bosseja. Ei tarvi thyyngiä!

Mutta tuskin kukaan panisi pahakseen hiukkasen ajo-ominaisuuksiin parannuksia, parempia jarruja ja samanlaisia pikkasen isompia vanteita jne, pieniä ulospäin huomaamattomia tekoja.

Lähetetty: 08 Kesä 2006, 19:02
Kirjoittaja Fastback
Aku_81 kirjoitti:
Fastback kirjoitti:Jos vaan olisi mahdollisuus niin ostaisi tälläisen tehtaan tekemän vauhtilaitteen. Tämä kuva saa aina jalat tutisemaan ja mielen järkkymään. Tästä ei ulkonäöllisesti paljoa iso bossi parane jos ei lasketa Lawmanin bosseja. Ei tarvi thyyngiä!
Mutta tuskin kukaan panisi pahakseen hiukkasen ajo-ominaisuuksiin parannuksia, parempia jarruja ja samanlaisia pikkasen isompia vanteita jne, pieniä ulospäin huomaamattomia tekoja.
Iso bossi ei tarvitse mitään. Superbossi on toinen juttu, eli vastaava ulkonäkö 17" tako magnumit Baerin tai Wilwoodin huippulaikat kunnon puristimilla, jälkituotanto alusta esim. TCP, 8-piste häkki, alulohkoinen 572 stroker B441 boss kansilla, T56 tai G-force jne... Kyllä tätä ollaan mietitty täälläkin :aate:

Lähetetty: 08 Kesä 2006, 22:29
Kirjoittaja GTS
Tässä kotimainenkin versio aiheesta osa 1. Tekniikka jo Pro Touring kunnossa, samoin 18" vanteet. Hard Core jarrut ja jousitus odottavat vielä asennusta.

Kuva

Lähetetty: 08 Kesä 2006, 22:54
Kirjoittaja Fastback
GTS kirjoitti:Tässä kotimainenkin versio aiheesta osa 1. Tekniikka jo Pro Touring kunnossa, samoin 18" vanteet. Hard Core jarrut ja jousitus odottavat vielä asennusta.
Early Fastbackit ne sitten ovat kauniita! Vanteet makuasia, mutta poikkeavat tutusta torq thrust linjasta piristävästi.

Lähetetty: 08 Kesä 2006, 23:28
Kirjoittaja musse67
GTS kirjoitti:Tässä kotimainenkin versio aiheesta osa 1. Tekniikka jo Pro Touring kunnossa, samoin 18" vanteet.
Kun eka kerran kuulin että mitkä vanteet autoon on tulossa, niin aattelin että saapa nähä miten passaa, mutta ei tosiaan yhtään pöllömmän näkönen! :) Hyvin kyllä istuu, mutta kaipaa tosiaan niitä isompia jarruja.

Lähetetty: 08 Kesä 2006, 23:49
Kirjoittaja 200cid
GTS kirjoitti:Tässä kotimainenkin versio aiheesta osa 1. Tekniikka jo Pro Touring kunnossa, samoin 18" vanteet. Hard Core jarrut ja jousitus odottavat vielä asennusta.
:idea: Tuollaiset vanteet tulee minullekkin alle. Tosin mustat puolat/kromiset kehät

Lähetetty: 09 Kesä 2006, 00:06
Kirjoittaja GTS
tummilla puolilla nääkin tilattiin... Vanteet 8,5 x18 Maximum Motorsportin Maxxim ( By König )

Lähetetty: 09 Kesä 2006, 14:49
Kirjoittaja Fastback
Ei mitään helmasarjaa ole tulossa tai tv:tä? :vitsi: Tämä juttu juonsi juurensa Hutungin Hot Wheels näyttelystä, jossa eräs punainen early avo oli näytillä ja sen takaluukun flattinäyttöinen tv oli päällä. Pari rodiäijää siinä siirtelivät autojaan viereisessä ruudussa ja toinen kysyi; "joko sulla on telkkari?" tähän toinen vastasi; "pitäisi nyt toi radiokin ensin asentaa, mutta en tiedä uskaltaako kun alkavat nimittelemään tuuningautoksi...".

Lähetetty: 10 Kesä 2006, 21:01
Kirjoittaja Homer65
Fastback kirjoitti:
GTS kirjoitti:Tässä kotimainenkin versio aiheesta osa 1. Tekniikka jo Pro Touring kunnossa, samoin 18" vanteet. Hard Core jarrut ja jousitus odottavat vielä asennusta.
Early Fastbackit ne sitten ovat kauniita! Vanteet makuasia, mutta poikkeavat tutusta torq thrust linjasta piristävästi.
Samaa mieltä on hän!! Onkos tää HH.n autoja vai ??? :wah:

Lähetetty: 10 Kesä 2006, 21:20
Kirjoittaja hannu
Homer65 kirjoitti:
Fastback kirjoitti:
GTS kirjoitti:Tässä kotimainenkin versio aiheesta osa 1. Tekniikka jo Pro Touring kunnossa, samoin 18" vanteet. Hard Core jarrut ja jousitus odottavat vielä asennusta.
Early Fastbackit ne sitten ovat kauniita! Vanteet makuasia, mutta poikkeavat tutusta torq thrust linjasta piristävästi.
Samaa mieltä on hän!! Onkos tää HH.n autoja vai ??? :wah:
Eiköhän se "tiimin" autoja ole :oops: :oops: :roll: :roll: :wink: :wink:

Lähetetty: 18 Kesä 2006, 20:21
Kirjoittaja Fastback
Viedääs protouring topicia uusille urille! Huh, minkälainen boss 302!!!

Check it out!!!!

Kuva

Lähetetty: 21 Kesä 2006, 00:00
Kirjoittaja Eve
Pervertin foxikin rupeaa näyttämään vähän pro touringilta 19"kromivanteilla. 8)

http://www.flightforum.fi/forum/index.p ... 5709;image

Lähetetty: 21 Kesä 2006, 09:16
Kirjoittaja Aku_81
Eve kirjoitti:Pervertin foxikin rupeaa näyttämään vähän pro touringilta 19"kromivanteilla. 8)

http://www.flightforum.fi/forum/index.p ... 5709;image
Eipä näy kuva kun alkaa herjata että pitäis rekisteröityä että näkis kuvan

Lähetetty: 21 Kesä 2006, 13:45
Kirjoittaja foxi-82
Aku_81 kirjoitti:
Eve kirjoitti:Pervertin foxikin rupeaa näyttämään vähän pro touringilta 19"kromivanteilla. 8)

http://www.flightforum.fi/forum/index.p ... 5709;image
Eipä näy kuva kun alkaa herjata että pitäis rekisteröityä että näkis kuvan
Kokeileppa avata kuva uuteen ikkunaan, ja sitten avaat vielä toiseen uuteen ikkunaan, jossa kuva näkyy. Näin sain toimimaan Firefoxissa, mutten Explorelilla... :?:

Lähetetty: 21 Kesä 2006, 19:06
Kirjoittaja hannu
foxi-82 kirjoitti:
Aku_81 kirjoitti:
Eve kirjoitti:Pervertin foxikin rupeaa näyttämään vähän pro touringilta 19"kromivanteilla. 8)

http://www.flightforum.fi/forum/index.p ... 5709;image
Eipä näy kuva kun alkaa herjata että pitäis rekisteröityä että näkis kuvan
Kokeileppa avata kuva uuteen ikkunaan, ja sitten avaat vielä toiseen uuteen ikkunaan, jossa kuva näkyy. Näin sain toimimaan Firefoxissa, mutten Explorelilla... :?:
Kuva

EI PAHA :peukku: :peukku: