sylinterinkannen pulteista ja studeista tietopaketti
- ak72
- Mega-addikti
- Viestit: 667
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang '66 289 HT
- Paikkakunta: Raahe
Re: sylinterinkannen pulteista ja studeista tietopaketti
Löysin tuota Arpin mönjää race.fi:stä. Tulee hintaa pikku pussukalle mutta eipä nuita studeja tarvi joka kesä irrotella.
Re: sylinterinkannen pulteista ja studeista tietopaketti
Jos ostit ARP head sutd kitin, niin siinä tulee mukana ARP:n asennusrasva (ARP Ultra Torque Fastener Assembly Lubricants 100-9909), käytä sitä vain muttereiden kiinnitykseen ohjeiden mukaan.
Jos studit menee lohkon vesitilaan (uudemmat lohkot pakopuolen kansipulttien kierteet, vanhat lohkot ovat sokeita) niin käytä niissä studeissa jotka menevät vesitilaan ARP kierteiden tiivisty ainetta (ARP PTFE Sealers 100-9904, https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /overview/).
Muutoin noudata ARP asennusohjeita.
Jos studit menee lohkon vesitilaan (uudemmat lohkot pakopuolen kansipulttien kierteet, vanhat lohkot ovat sokeita) niin käytä niissä studeissa jotka menevät vesitilaan ARP kierteiden tiivisty ainetta (ARP PTFE Sealers 100-9904, https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /overview/).
Muutoin noudata ARP asennusohjeita.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- ak72
- Mega-addikti
- Viestit: 667
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang '66 289 HT
- Paikkakunta: Raahe
Re: sylinterinkannen pulteista ja studeista tietopaketti
Ei tullu tuossa kit:ssä mukana rasvaa vain ohjelappunen. Onkohan ne alkanu säästää tuossakin?
Re: sylinterinkannen pulteista ja studeista tietopaketti
Miten olette kiristäneet 289 orkkis kansipultteja momenttiin, kun lyhyemmissä pulteissa on tefloni kierteissä? Nämä lyhyemmän takeltelee huomattavasti enemmän, kun ilman teflonia. Käsittääkseni kierteet ei mene vesitilaan -68 lohkossa.
Mustang Convertible -68