Sivu 4/7
Lähetetty: 21 Kesä 2006, 19:41
Kirjoittaja JXA-26
ac474 kirjoitti:EI PAHA

Erittäin Kangasala vastainen ajoneuvo...

Lähetetty: 21 Kesä 2006, 20:21
Kirjoittaja Jukka
Lähetetty: 28 Kesä 2006, 13:58
Kirjoittaja janne260
Entäs sit tämä?
Huomaa etenkin lokasuojaien kaaret.
Mun mielestä ihan h-tin tyylikäs laitos.

Lähetetty: 28 Kesä 2006, 20:56
Kirjoittaja Homer65
Lähetetty: 28 Kesä 2006, 21:24
Kirjoittaja jyge
Varsin onnistunut juu
Kannattaa huomata yhdennäköisyys tuohon SN65 projektiin. Sama Auto.
kts:
sn65.com
Lähetetty: 28 Kesä 2006, 21:42
Kirjoittaja Homer65
Joo itekkin kattelin n. 200 valokuvaa tosta projektista. Kohtuullisen radikaali kaikkiaan. Edelleenkin KELPAIS mulle.

Lähetetty: 29 Kesä 2006, 02:43
Kirjoittaja Fastback
Janne260:n kuvan auto on ällistyttävän kaunis auto. Jossain on filminpätkääkin autosta, kohtuu hyvin jyskäsi. Varmasti pykälää parempi kuin alkuperäinen early ajo-omituisuuksineen...

Lähetetty: 29 Kesä 2006, 10:34
Kirjoittaja janne260
Mun silmään toi auto osuu samoin kuin jotkut pyöränrakentajat on saaneet onnistumaan tekeleensä.
Yhdistetään uutta ja vanhaa sillä tavoin, että joutuu hetken miettimään mikä tässä vehkeessä ylipäätänsä on jippona. Varsinkin jos nuo yhdistellyt osat on vielä jollain tavalla jostain muualta otetuiksi tunnistettavissa: lokasuojan kaaret, etuhiekkapelti ja tankinluukku vaikkapa tässä tapauksessa.
Lähetetty: 29 Kesä 2006, 13:54
Kirjoittaja MustangGT
Sitten kun renkaat on rittävän isot eikä mahu enää pyörimään niin voi hankkia tuommoset
PROOT
Voi tuuppia autoa kätevästi eteenpäin...

Lähetetty: 29 Kesä 2006, 15:29
Kirjoittaja Fastback
MustangGT kirjoitti:Sitten kun renkaat on rittävän isot eikä mahu enää pyörimään niin voi hankkia tuommoset
PROOT
Voi tuuppia autoa kätevästi eteenpäin...

Noi rullat ovat loistava keksintö esim. auto talvisäilytyksessä liikuteltaessa, tosin lattioiden tulee olla kohtuu suorat ettei lähde käsistä

Kun olisi aikaa ja rahaa niin voisi toteuttaa tuollaisia visioitaan kuten tuo early mustangi. Mun yksi visioista olisi lähestulkoon suoraan samanlainen paitsi että '03-'04 Cobran alustalla ja voimalinjalla. Mennään taas pallien nuolennan puolelle, mutta tuosta tankin täyttöaukosta en koskaan ole oppinut pitämään, mun mielestä joko se alkuperäinen takapaneelissa tai sitten selkeä race alumiininen versio.
Lähetetty: 02 Heinä 2006, 12:49
Kirjoittaja Fastback
Norjan pojilla komia '66 FB kaupan hintaan 37,000 Euroa.
http://finn.no/finn/car/object?finnkode=7896567
Lähetetty: 02 Heinä 2006, 16:43
Kirjoittaja Jukka
Fastback kirjoitti: Mennään taas pallien nuolennan puolelle, mutta tuosta tankin täyttöaukosta en koskaan ole oppinut pitämään, mun mielestä joko se alkuperäinen takapaneelissa tai sitten selkeä race alumiininen versio.
Just näin,pallien nuolentaa tai ei.
Lähetetty: 06 Elo 2006, 14:24
Kirjoittaja Fastback
Noniin, nyt pari barbaaria kaupan.
eli KONA Mustang ja sitten tajuttoman hieno Shelby replica

Muistona tuleville...
Lähetetty: 22 Elo 2006, 12:12
Kirjoittaja Yellow Devil
Luin tämän keskustelun vasta nyt läpi. On homma muuttunut aika lailla viimeisenä kymmenenä vuotena. Enää ei ei juuri kukaan puhu entisöimis
juttuja. Vaikka äijät vanhenee. Että tulevatkin sukupolvet näkisivät millaisia nää Earlyt ovat olleet alunperin, pitäsi pari autoa suojella. Esim Jannen ja Presidentin

Re: Muistona tuleville...
Lähetetty: 22 Elo 2006, 13:51
Kirjoittaja Aku_81
MarkoA kirjoitti:Luin tämän keskustelun vasta nyt läpi. On homma muuttunut aika lailla viimeisenä kymmenenä vuotena. Enää ei ei juuri kukaan puhu entisöimis
juttuja. Vaikka äijät vanhenee. Että tulevatkin sukupolvet näkisivät millaisia nää Earlyt ovat olleet alunperin, pitäsi pari autoa suojella. Esim Jannen ja Presidentin

Eiköhän suomesta vielä entisöityjä löydy, osa muutetuista on kuitenkin jo raiskattu suomi hotrod alttarilla kutosesta kasiksi muunnoksilla jne. Enempi pitäis olla huolissaan vähemmän kiinnostavista malleista, onkohan yhtään musse kakkosta museorekisterissä? Alkupään fokseja?