ei oo musse ajossa vielä.. seuraava tavote on juhannus...ja jos ei sillon oo ni sitte edes tänä kesänäFastback kirjoitti:Se on 1,5 viikkoa vappuun. Kiire tulee

petep vieraili yks ilta hallilla minkä seurauksena eturipustus lähti irti

Valvoja: Ville K
ei oo musse ajossa vielä.. seuraava tavote on juhannus...ja jos ei sillon oo ni sitte edes tänä kesänäFastback kirjoitti:Se on 1,5 viikkoa vappuun. Kiire tulee
Välillä on kyl joutunu oleen pois hallillta ku on vituttanu noi vastoinkäymiset..mut nyt ollaan jo voitonpuolellaDrummer kirjoitti:Hieno peli tulee, ja mitä enemmän vastoinkäymisiä niin sen rakkaammaksi muuttuu![]()
Minkä valmistajan piuhasetti sulle tuli tuohon? Näyttäis aika valmiilta paketilta kun nuo liitimetkin taitavat olla oikeanlaisia, ainakin osittain...
Hienon värin olet valinnut sopii hyvin tyyliin , valumat ja pölyhiput on helppo poistaa, ruiskutithan riittävästi lakkaa että voi hioa valumat ja hiput pois ennen kiillotusta.JarkkoP kirjoitti:Päivitellääs hieman tätäkin juttua pitkästä aikaa..
Auto ei valmistunut viime kesäksi kuten oli tarkoitus..yritystä kyllä oli. maalauksessa meni oikeastaan kaikki pieleen, millon tuli vettä letkun liittimestä huolimatta vedeneroittimista tai sitten jostain syystä maali reakoi edellisen pinnan kans vaikka maalauksen välissä oli reilu kuukausi, no nyt auto on maalattuna..ei siitä täydellinen tullut, mut kelpaa..muutama valuma lakassa ja roskia siellä täällä..mut ompa ite maalattu![]()
http://s409.photobucket.com/albums/pp17 ... 2067%20GT/
tuolta löytyypi uusia kuvia projektista.
savutkin on jo otettu koneesta, kaasarin tiivisteet vuosi ni ne täytyy uusia samote jarrupääsylkky.
Sisusta on melkeen kasassa, takapenkki on verhoiltu uudelleen, kattoverhoilu on tehty itse, etu penkkeihin joutu tilaamaan uudet pehmusteet ku autossa kiinni olleet penkit olikin 65 vuodelta ja olin jo tilannut 67 vuoden päälliset ja ne poikkeaa ainakin selkänojan osalta toisistaan.
Onko Nightmist Blue?Hienon värin olet valinnut
ei ole Nightmist blue, mutta hyvin lähellä..pete74 kirjoitti:
Onko Nightmist Blue?
KiitoksiaROKI kirjoitti:Hienon värin olet valinnut sopii hyvin tyyliin , valumat ja pölyhiput on helppo poistaa, ruiskutithan riittävästi lakkaa että voi hioa valumat ja hiput pois ennen kiillotusta.
.
Hyvä että valitsit sellasen värin että ei tule heti samanlaista vastaan, itse kun oman lootani maalasin, niin valitsin sellasen värin että ei varmasti tule toista samaa sävyä vastaan, tein nimittäin itse sen sekotuksen johon on kaava vain minulla. On moni udellu värinumeroa mut en kerro , korkeintaan että suunnittelu ja toteutus ROKI.JarkkoP kirjoitti:ei ole Nightmist blue, mutta hyvin lähellä..pete74 kirjoitti:
Onko Nightmist Blue?![]()
KiitoksiaROKI kirjoitti:Hienon värin olet valinnut sopii hyvin tyyliin , valumat ja pölyhiput on helppo poistaa, ruiskutithan riittävästi lakkaa että voi hioa valumat ja hiput pois ennen kiillotusta.
.![]()
lakkaa tuli ruiskutettua 3 kerrosta..et eiköhän siinä oo hivenen varaa hioskella?