Ford Nationals 2011

Ratapäivät ja muut race-henkiset tapahtumat.

Valvoja: Ville K

Alueen säännöt
Rata-Reinojen ihan oma kalenteri ja keskustelualue race-henkisistä tapahtumista.
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: Ford Nationals 2011

Viesti Kirjoittaja Fastback »

pokkinen kirjoitti:Luulin että olin ainoa joka koki tämän Fastbackin mainitseman yhteenkuuluvuuden tunteen. Vaikka olen kova jätkä :wink: mulla oli tippa melkein linssissä ja sydän pomppaili kun tapahtuman päätti tämä upea yhteisparaati. Siinä katsellessa, kuin viimeistä kertaa, kaikkia autoja, kavereita ja ystäviä samaan aikaan radalla, herkistyin todella oikeasti :oops: Sorry nyt tämä pehmoiluni, lupaan olla kovempi jatkossa ja jätän tunteilut kerhon ulkopuolelle :wink:
Samaan pehmoiluun laitetaas se, että oikein harmittaa kun tapahtumassa näki niin paljon tuttuja kasvoja ja tuttuja autoja mutta niin vähän aikaa, ettei kaikkien kanssa ehdi jutustelemaan vaikka kuinka haluaisi. Esimerkkeinä Jls, make67, streetcars, arsi, höömeri, svenkku, radiodio yms yms yms - teitä oli paljon!! Mahtavaa oli tuttuja nähdä, tarttis vissiin käydä tapahtumissa enempi tai jotain... Pahus kun on vaan yksi elämä ja vapaa-ajat käytössä.

Nämä probleemat ovat vaan näitä juttuja, ettei auta kun katsoa peiliin, läpsiä itseään poskille ja puristaa skreppanoista. Ensivuonna on taas helpompaa, vesisade tuskin muuttuu lumisateeksi. Rakeita kyllä voisi tulla, jos vaan sade loppuisi nopeasti. Alastaron pääsuora on sellaisessa kanjonissa, että kun vesisade loppuu, aurinko tulee esiin, niin tuulenviire pyyhii heti radanpintaa. Vedet kun harjaa montuista pois, niin se on tunti ja rata on taas kuiva. Nyt ei vaan sade oikein suostunut tekemään pitkää taukoa. Jos jotain positiivista niin olihan komiota salamoita ja palajon!!! Yllättävän hyvä fiilis ja meininki jatkui kumminkin pesukatoksessakin vaikka vettä tuli saavista kaatamalla. Pelkäsin että Make67:n kaunis hardtoppi muuttuu sukellusveneeksi kun vedenpinta jatkoi nousuaan.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Ford Nationals 2011

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Pahus ku jotain tärkeetä unohtu. Helevetin iso kiitos sille Mercurymiehelle, joka veivasi mun ikkuna kiinni sateen alkaessa. Itse oli survomassa kärtsäriä ja lihistä naamaan rilliteltassa. Likellä oli ettei autosta tullut jotain v..un sukellusvenettä. Oli siellä, kuulemma, joku toinenkin ritari, joka läpimärkän juoksi kiertelemässä autojen avoimia ikkunoita kiinni. KIitos hänellekin, lähimmäisteni puolesta!!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Ville K
Moderaattori
Viestit: 1805
Liittynyt: 17 Touko 2009, 12:41
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Ford Nationals 2011

Viesti Kirjoittaja Ville K »

NooB kirjoitti:Kiitokset myös lauantain osalta. Hienoa oli vaikka pikkasen vettä ripauttikin. Kiitos Mr.Pokkinen kerhon paidasta :)

PS. Joko Ville 66 pöllärit on paikalla? Oli kiva seurata sun slaaaaaalomii. kipinät lensi ain etukulmist kun kaarsit mutkaan :)
Kyllä vaan, pölärithän vaihdettiin heti lauantai iltana saunan jälkeen paikalleen! Nyt auto näyttää siltä kun pitääkin, kun on oikean vm:n kapselit, kiitokset niistä, nyt ne on jopa jo maksettukin :D
Vai että kipinöitä, no, pitää vissiin hieman kärsiä, että saavuttaa kolmannen sijan early stock luokassa!! Osansa varmaan teki kyllä kutoselle soveltuva keli, kaikki ylimääräinen teho tuntui olevan pahasta :D Mutta kyllä tuntuu mukavalta kun jäi monta kasikoneista ja uudempaakin autoa taakse :mrgreen:

Iso kiitos muuten Järvisen Markulle, Makelta löytyi varapolttimo mussen oikeaan takavaloon, mikä oli tuiki tarpeellinen cruising letkaa vetäessä, kaikki käännökset kun olivat oikealle :D Ja toinenkin kiitos Makelle auton koeajosta :love:

Mukavaa suunsoittoa tosiaan oli meidän mökissä, sellasta hyväntahtosta, Probe-mies uhos ja kuittaili ja sai tietty samalla mitalla takasinkin, sunnuntai iltapäivällä sitten tietenkin piti varmistella ettei mitään jääny hampaankoloon, niin pohjalainen mies vastas:
"Ei me ikuusesti vihata, hautaan astikka vaan muistetahan" :LMAO:
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Avatar
pokkinen
Aina äänessä
Viestit: 1178
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 10:18
Auto: Ford Transit
Paikkakunta: Nokia

Re: Ford Nationals 2011

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

Homer65 kirjoitti:Pahus ku jotain tärkeetä unohtu. Helevetin iso kiitos sille Mercurymiehelle, joka veivasi mun ikkuna kiinni sateen alkaessa ...
Oli siellä, kuulemma, joku toinenkin ritari, joka läpimärkän juoksi kiertelemässä autojen avoimia ikkunoita kiinni. KIitos hänellekin, lähimmäisteni puolesta!!
Tämä toinen saderitari oli juurikin meidän foorumin oma NooB, joka kuivan paidan sai sitten kerhokärrystä päällensä , että kiitos tosiaan kovasti ikkunoiden veivaajille.
- Juha -
Avatar
NooB
Mega-addikti
Viestit: 552
Liittynyt: 11 Kesä 2011, 10:34
Auto: mustang 1965 ht coupe 200cid c4
Paikkakunta: Ulvila

Re: Ford Nationals 2011

Viesti Kirjoittaja NooB »

Olkaatte hyvät. Oli pakko laittaa noita ikkunoita kiinni. Olis varmaan tullu uniin mulle noi märät foortit :( . Kotiin ajoin kalsarit jalassa ja foorti paita päällä. Ensvuonna uudestaan ja koko viikonloppu tietenkin. Nyt oli työesteitä.
koppa
Addikti
Viestit: 370
Liittynyt: 21 Marras 2005, 12:00
Paikkakunta: Hirsilä

Re: Ford Nationals 2011

Viesti Kirjoittaja koppa »

JXA26Wosu kirjoitti:
96PurpleStang1 kirjoitti:Pienenä miinuksena mainittakoon lipunmyyjien toiminta, jostain syystä minut ja autoni ohjattiin tien toisella puolella olevalle parkkipaikalle johon nöyränä poikana asiasta mitään tietämättömänä ajoin, kummastelin tätä asiaa jäsensihteerille joka neuvoi pikemmiten hakemaan auton alueelle.Päivittelin asiaa vielä vuorossa olleelle päivystäjälle ja kerroin olevani molempien kerhojen jäsen johon vastaus oli: Ai sä oot jäsen??
Kuka sulle kehtas tehdä temput??? Ellu pyytää nöyrästi anteeksi staffinsa puolesta :oops: !
Ihmetyttää, kummastuttaa :shock: . Sähän olit ihan asiansa ajavalla kulkineellakin liikkeellä...
Muistaakseni Outille oli ainakin jäänyt käsitys että vain jäsenet pääsee ajamaan sisään asti, ja niillä ohjeilla hän meni vaikka ihmettelikin syytä..


J
-88gtT ROJEKTI, liikkuu sitten joskus..
-89gt whiteout ruosteenpoistossa
-77 M2 puolikas, eurokoneella
-68ht 351marine, pahvilaatikoissa...
-76 välikuori 2.0i rojektihan siitäkin tuli..
kun itte tekee niin tulee semmosta millaiseks sen jättää;)
Lintunen
Mega-addikti
Viestit: 819
Liittynyt: 14 Kesä 2011, 20:32
Auto: Ford Thunderbird SC -93
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Ford Nationals 2011

Viesti Kirjoittaja Lintunen »

JXA26Wosu kirjoitti:
koppa kirjoitti:Muistaakseni Outille oli ainakin jäänyt käsitys että vain jäsenet pääsee ajamaan sisään asti, ja niillä ohjeilla hän meni vaikka ihmettelikin syytä..

J
OK, tuo oli sitten myös mun moka... Outihan oli uusi portilla ja lauantaina ohjeistus slalomkiireessä taisi jäädä niukaksi. Olihan siinä muuten 2 nuorta tyttöäkin Outin kanssa. Nooooohhh...ei ote ressiä... Otetaan onkeemme ja muistetaan ensi vuonna paremmin :nenu:
Arvelin myös, että nämä porttineitsyet siellä varmaan oli, koska meistä aamupäivän porukoista kellään ei ollu tätä käsitystä (että vain jäsenet autolla sisään). Ja muistelin, että Aki kurvas paikalle vasta lauantaina puolen päivän mais/jälkeen (oliko näin?).
Noo, pienistä virheistä aina oppii ja Aki on ihana, kunnei ottanu tästä nokkiinsa. Onneksi asia selvis ja toinenkin violetti Musse saatiin sisään!
(Thunderbird SC -90)
(Thunderbird SC -94)
(Thunderbird SC -93)
Tässä välissä pari Subarua
Ford Focus - 08, 1.8 l Tdci
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Re: Ford Nationals 2011

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Dodiin, kirjaa pukkaa….
Tulihan sitten taas lusittua yhdet natikat töitä tehden, tällä kertaa koko perheen voimin. Meirän ja Halkolootten jälkikasvukin oli valjastettu funrun karkki myyntiin, minkä he tuntuivatkin ottavan tosissaan. Eipä tainnut montaa rasiaa lähteä takaisin pohjanmaalle, sen verran tehokkaita nuoriso myyntitykkejä tiskin takaa löytyi! Aamu alkoi hienossa kelissä portilta, missä ei yllätykseksi ollutkaan hirveää ruuhkaa heti aamusta, vaan väkeä valui paikalle tasaisena virtana. Ellun tekemien valtavien ennakko pohjatöiden takia homma eteni sujuvasti, jotkut olivat jopa kuunnelleet ennakko ohjeita ja täyttäneet kuljettaja lappuja valmiiksi. Sami.M hakkasi sormet punaisina kuljettajien tietoja tietojärjestelmään sitä mukaa kuin jatkuva virta toinen toisiaan hienompia laitteita saapui portista sisään. Portti vuoron loputtua oli pari tuntia aikaa ohjeistaa kuvausryhmää kuka kukin on, ja mitä mielenkiintoisia laitteita alueelta löytyy, räpsiä vähän kuvia ja morjenstella tuttuja.
Puolenpäivän aikaan lähdettiin Pokkisen kanssa viritteleen slalom rataa valmiiksi, joka valmistuikin ennätys ajassa eilisen maaston tutkimisen takia. Koska kaikki oli valmiina, ja slalom ei häiritsisi kiihdyttelyä tai varikko toimintaa päätettiin aikaistaa slalomin alkua ½-tunnilla. STW kärkeen ja loppu porukka perässä letkassa tutustumaan rataan. Lähtöhetkellä auringon paiste muuttui sekunnissa sateeksi, jota sitten tulikin Esteriltä äänekkään varpusparven muodossa. Parin minuutin päästä yhdessä kohdassa rataa ei slalomkartiosta näkynyt kuin 5cm kärkeä!! Pikainen radan muutos pois vesilammikosta jossa oli jo 20cm vettä. Kisa saatiin ajettua parin pakollisen tauon kanssa luonnonmullistuksien takia. Slaalomin ainoa vaurio taisi olla yhden kännykän kuolema veden takia. Ratapuolen vastaavan, Taiston kanssa pidetyn pikapalaverin jälkeen päätettiin rajata slalom kierrokset kahteen, olihan kuskeja tämän vuoden ennätysmäärä 41. MEGA kiitos Veskulle auton lainasta, ei millään muulla olisikaan pystynyt pistämään Kosolalle hanttiin. Kisan jälkeen keilat takaluukkuun ja ylävarikolle ilmoittamaan Taistolle radan olevan vapaa keiloista. Siittä samoilla lämpösillä lähdettiin tutkimaan radan kuntoa rajujen ukkoskuurojen jälkeen. Kasinon mutkassa oli vettä pienen järven verran, syvimmillään puoleen sääreen, n.30cm. Päätettiin hakea Hannun kanssa slalom keilat ja oikaista rataa ennen kasinon järveä, samoin jouduttiin ajattaan ratavarikon kohdalla pisempää reittiä vedenpaisumuksen takia. Takaisin varikolle päästyämme rupesi aamulla nautitut putkipihvit veteleen viimeisiään, ja aikomuksena käydä käyttämässä Alhon Markon maittavia palveluksia hyväksi joku kysäisi koska ajetaan burnis kisaa… ?? Neljältähän se oli aikataulussa, ja vilkaisu kelloon. 16.05 :shock: ¤&%/=”?€ !!!!! Ei siinä muu auttanut kuin lähteä järjestelemään tuomaristoa ja ilmoittamaan kisan alkamisesta ½ tuntia myöhässä. Burniksen ennakkosuosikki Hyppösen Timppa oli ensimmäisenä valmiudessa talvirenkaineen kurmoottamaan Venetzuela Mustangia ankarammin kuin koskaan märällä burnis alueella. Heti oli selvää että liukasta on, ja savun muodostus on äärimmäisen vaikeaa. Asiantunteva tuomaristo oli ankara pisteytyksissään, ja toinen toisiaan hienompia laitteita kävi yrittämässä päästä ylimääräisestä kulutuspinnasta eroon. Kunnes todella näyttävä sliipperi -50 luvun Edsel avoimin pakoputkin näytti kaapin paikan. Loppupuolella Esteri haki koko sukunsa apuun ja vettä alkoi tiputella reippaasti. Varmasti taisi jäädä muutamalta halukkaalta suoritus tekemättä, mutta keli vei voiton. Nyt vei nälkä sen verran voittoa että olimme pakotettuja hakemaan Alastarosta eineksiä ja laatikollista marsun aivastuksia illan saunaa varten. Sitten tuli suru-uutisia radalta, Veskulle kuulemma maistuisi ohrainen pirtelö ehtoolla myös. Siispä takaisin salen kassalle… :pulloon:
Illan saunomiset meni normaalisti kavereiden kanssa nauruhermoja koeponnistettaessa, ja Slaalom tuloksien tulkitseminen kastuneissa tulos lippusista. Kiitos korvaamattomasta avusta Kopalle, IT-tuesta.
Sunnuntai menikin huomattavasti rauhallisemmin, kun aamusta Seppo Kokolta liisattu tuulennopea Transit trailereineen alle ja siirtämään Veskun helistintä Ikaalisiin.
Loppukokoontuminen radalle osoittautui menestykseksi. Harvoin sitä on päässyt STW.llä vetämään FMOC.n kärryä moottorirataa ympäri, eikä yksikään Mustang pääse ohi… Yhteis starttaus oli porukan keskellä kuunnellessa mielenkiintoinen kokemus, ei varmaan missään kuule vastaavaa konserttia. Hieno oli tapahtuma jälleen kerran, mutta yksi on varmaa. Ensi vuonna tullaan vain ja ainoastaan harrastamaan ja kurmoottaan omia laitteita. Nyt luovutetaan vetovuoro innokkaimmille tekijöille. :keppiheppa:
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
vesaahc
Aktiivi
Viestit: 70
Liittynyt: 11 Loka 2008, 16:18
Auto: 65 ht
Paikkakunta: tampere

Re: Ford Nationals 2011

Viesti Kirjoittaja vesaahc »

sikamaisen mahtavaa oli ajaa, ehkä liiankin mukavaa kun ei saa aikoja paranemaan.
houmeria mukaillen, talven aikana auton viritykseen käytetyt resurssit ei oo menneet aivan monkään, koska mutkaradalla aika hidastui vain n. sekunnin. ei kai auto huonommaksi ole muuttunut, ehkäpä vika on ratin käyttelijässä. surkea suoritus silti tältä kuskilta.
emäntäkin sai hyvin ajeltua kierroksia ja ensimmäisen virallisen aikansa 2,01 ja risat, vähän jäi vielä mahdollisuuksia nipistää siitäkin.

++erittäin hyvä uudistus oli tuo automatisoitu liputus laitteisto. olis saattanut jäädä kaikilla muuten ajot vähän vähemmälle...

minulle positiivisimmat uudet tuttavuudet oli se ruskea riehu 347 (?) stroukkerilla, hyvää räyhä menoa radalla. sekä jkl:n (?) valkoinen fb, penkit ja vyöt vaan pykälään ja lisää kurvailemaan.

polttoainetta paloi vkl:n aikana mussukkaan n. 160 e:n edestä ja vielä jäikin tankkiin n. 10 l (sisältää matka ajua n.230 km), eli olis vielä voinu vähän enemmän työntää menemään.

kiitokset meidänkin puolesta järjestys aktiiveille. ja rekosen rata turinoita on aina mukava kuunnella, siinä pääsee jo vähän tunnelmaan ja toisaalta myös rauhottuukin hiukan ennen tärinöitä.

+ ja natikoitten jälkeen saa perinteisesti vaihtaa myös tuon profiilikuvan, kiitos kaikille kuvia jakaneille.
MUSTANG 65 HT.
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Re: Ford Nationals 2011

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Oli se mahtavaa! Kiitoksia kaikille ( kasetlilta tulee mutta tulkoon).
Kiitoksia erityisesti Sepolle "spacereista" ja Hannulle ristikoista ja u pulteista!

Ehdottomasti vuoden kohokohta taas, eli seuraavaa odotellessa. Kuten aina, tekniikan parannus suunnitelmat on jo vireillä, vaikka pitäisi vaan opetella ajamaan ;) 8" ei antautunut vieläkään, joten sillä jatketaan. Täytyy toi perä vaan kiinnittää hieman paremmin. Näyttää nuo u-pultit venyvän ja madallus palikatkin on pehmeää tavaraa. IHme kyllä, muuta ei saatu rikki, ja ajamalla kotiin.

Kiitoksia Heppa höperölle uudesta profiili kuvasta. Paremmalla ajalla palataan...

Nöyrä kiitos ja anteeks. Rataajon lippu mies se vaan makas autonsa alla... ;)
Avatar
FBFIN65
Mega-addikti
Viestit: 625
Liittynyt: 13 Loka 2005, 20:19
Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005
Paikkakunta: uusimaa

Re: Ford Nationals 2011

Viesti Kirjoittaja FBFIN65 »

Juu vähä innostuin kun oli kesän ensimmäinen ratapäivä ja jätkät ajo nii kovaa,piti ajaa kovempaa ku Jyri sano et aja kovempaa, tein työtä käskettynä :)

Sunnuntaina rata-ajon paalupaikan vaihtelut olivat sen verran mielenkiintoisia, että aamun idea lähteä katsomaan F1-kisaa jäi. Karin ajama aika oli kova, sillä olisi oltu viime vuoden Roadsport A ja V8 -lähdon kolmosruudussa :shock: :tuuletus: :jippii:
Avatar
4.6 Snake
Aktiivi
Viestit: 33
Liittynyt: 04 Marras 2007, 23:45
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Re: Ford Nationals 2011

Viesti Kirjoittaja 4.6 Snake »

Ongelmia oli täälläkin, kaksi kierrosta radalla ja hinaamalla takaisin varikolle. :oops: Pari tuntia tuli ihmeteltyä mutta itse vika jäi löytymättä, kotiin pääsi ajamalla kun irroitti MAF:in johdot. Kotona sitten vika löytyikin heti kun avasi konepellin...yksi ahtimen bypass letkuista oli irronnut.

Kiitokset erityisesti niille jotka yrittivät auttaa ja lainasivat työkaluja !
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Re: Ford Nationals 2011

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Oli kyllä loistavat kapinat taas kerran! Lauantaina olis voinu olla hiukan kuivempaa :shock: ... mutta pääasia että kaikki pääsevät ajamaan edes jotakin tapahtuman tarjoamista ajoista. Itse en aikonutkaan osallistua tänä vuonna kun suoraan ajoon ja sitä kerkesin suorittamaan 4 vetoa...
On todella hienoa, että on näitä pyyteettömästi töitä tapahtuman eteen tekeviä ihmisiä jotka mahdollistavat nämä karmaisevan hienot vuoden kohokohdat autoharratamisen saralla! Tästä iso kiitos kaikille osallisille!!!
Toivottavasti vähintäänkin samoilla linjoilla ensi vuonna...
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Re: Ford Nationals 2011

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Natikat 11-vuotiaan silmin...

Kirsi ja Iiris
Olipa kerran kaksi tyttöä. He olivat kavereita. Heidän nimensä olivat Iiris ja Kirsi. Eräänä hyvin kauniina päivänä he lähtivät vanhempiensa kanssa Alastaroon. Kirsi ja Iiris saivat myydä karkkeja. Heillä oli myytävänä Jarrupölyä, Ponin potkua, Mustang murua ja Tikkareita. Karkit olivat mustangi kerhon omia karkkeja. Heti aamusta ei tullut kuin pari asiakasta. Aikuiset tekivät omia juttujansa. Kirsin vanhemmat eli Arto ja Eliisa olivat pää portilla myymässä pääsy lippuja. Sitten pää portilla oli myös Iiriksen äiti eli Kristiina. Porukkaa kyllä riitti aika paljon. Päivemmällä Iirikselle ja Kirsille tuli asiakkaita. Hetken kuluttua Kirsin äiti meni kuulluttamaan Kirsin ja Iiriksen karkki kojusta. Hetki sen jälkeen heille tuli paljon asiakkaita. Kirsi ja Iiris olivat tosi iloisia, kun karkkia tuli myydyksi. Kirsi osti itsellensä yhden tikkarin. Iiriskin sai yhden tikkarin. Tikkarit maistuivat tosi hyviltä. ”Onpa tosi hyviä tikkareita!”, Kirsi sanoi tyytyväisenä Iirikselle. ”Niinmpä ovat! Tosi hyviä!”, Iiris vastasi. Illemmalla heille tuli enemmän asiakkaita ostamaan karkkia.
Yhtäkkiä rupesi ukkostaman. "Apua!!! minua pelottaa!!", Kirsi sanoi pelokkaana. "Mennään suojaan!", Kirsi jatkoi. Sitten he menivät suojaan. Ukkonen vain jatkui ja jatkui. Asvaltille satoi aika paljon vettä. Yhdessä kohtaa asvalttia oli tekstiä. Teksti peittyi, kun satoi niin paljon. Sateen aikana karkkikoju oli suljettu. Kirsi pääsi iskänsä kyytiin slaalomiin. Ja se oli tosi hauskaa.
Illalla he lähtivät takaisin mökille. Mökillä he laskivat rahat. Heillä oli rahaa yhteensä XXX euroa. He olivat tosi iloisia, kun he saivat myytyä niin paljon karkkia. He eivät menneet heti nukkumaan. He saivat valvoa pitkään, mutta aamulla oli aikanen herätys. Kirsi, Iiris ja Iiriksen pikku veli Antton leikkivät sotaa. Vähän ajan päästä Kirsi ja Iiris katsoivat telkkaria. Telkkarin katsomisen jalkeen he jatkoivat sodan leikkimistä. Noin vartin kuluttua he menivät iltaplalle ja pesemään hampaat. He saivat leikkiä vielä vähän aikaa. Sen vähän ajan päästä he menivät nukkumaan.
LOPPU!!
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
FBFIN65
Mega-addikti
Viestit: 625
Liittynyt: 13 Loka 2005, 20:19
Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005
Paikkakunta: uusimaa

Re: Ford Nationals 2011

Viesti Kirjoittaja FBFIN65 »

Tässä 1 kpl sadekuvia
Liitteet
Saleen Sateessa.jpg
Vastaa Viestiin