Olikko se sinä..?

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

arrakis
Mega-addikti

Re: Olikko se sinä..?

Viesti Kirjoittaja arrakis »

Ville K kirjoitti:Olikos arrakis tossa pari tuntia sitten tallilla? Soittelin pilliä kohdalla kun kerrankin muistin ja oli tavarajuna alla :wink:
No jumankauta, olinhan mä. Irroittelin tota foxin etupuskuria... Ihmettelinkin, että kukas pillipiipari siellä huudattaa! :lol:
- Saleen S 281 S/C '03 HH Special Edition
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
Pappacosworth
Aina äänessä
Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth »

Musta SN bongattu jossa Steeda-tarrat laihialla 8.5. Valkoinen SN GT tai V6 bongattu Seinäjoella 10.5. n. klo 19 lähellä Eepeen Katsastusta, itsekin tuolloin omalla Cobralla matkassa.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
mateh
Hiljaisempi
Auto: Ford Mustang GT, 2011

Viesti Kirjoittaja mateh »

Tämmöinen tuli bongattua Tikkurilassa tänään

Kuva

upean näköinen oli ja mahtavat äänet. :)
Ford Mustang GT, 2011
Ville K
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ville K »

Musta avo SN tampereella, perässä ajeltiin mutta ei moikannut takaisin vaikka peilistä varmasti huomasi..
Ja valkoinen s197 roush, morjesteltiinkin..
Ja lukuisia muita amerikan autoja tampereella liikenteessä 8)
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
mutkanen
Addikti
Auto: Ford Mustang -84 3.8 L
Ford Mustang Mach1 -73

Viesti Kirjoittaja mutkanen »

Valkoinen SN tuli tänään päivällä vastaan vesilahden keskustassa.
Ford Mustang L -84 (Reino)
Ford Mustang Mach1 -73
MustangSally
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja MustangSally »

Tänään Ylöjärvellä venailin metsäkylän risteyksessä kun ohi kiihdytteli kuuluvasti valkonen sn. Eka meni pasmat sekasin kun katoin että ompas siinä hieno kaara, ai, sehän on samantapainen kun mulla mutta vanhempi koska kerkesin pongaan just vaakasuuntaiset takavalot. Ilmeisesti coupe koska katto oli päällä vaikka ite tarkenin avolla bikineissä:)
1997 V8 convertible, CiiSTi peli:)
Lintunen
Mega-addikti
Auto: Ford Thunderbird SC -93

Viesti Kirjoittaja Lintunen »

MustangSally kirjoitti:Tänään Ylöjärvellä venailin metsäkylän risteyksessä kun ohi kiihdytteli kuuluvasti valkonen sn. Eka meni pasmat sekasin kun katoin että ompas siinä hieno kaara, ai, sehän on samantapainen kun mulla mutta vanhempi koska kerkesin pongaan just vaakasuuntaiset takavalot. Ilmeisesti coupe koska katto oli päällä vaikka ite tarkenin avolla bikineissä:)
Team Koskenkorva siinä kotiutui kevätratapäivältä. Pappacosworth kaasutteli ihan tahallaan kuuluvasti, jotta huomaisit meidät, koska me bongattiin sut jo ennemmin. Cobralla oltiin matkassa. :D
(Thunderbird SC -90)
(Thunderbird SC -94)
(Thunderbird SC -93)
Tässä välissä pari Subarua
Ford Focus - 08, 1.8 l Tdci
hannu
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996

Viesti Kirjoittaja hannu »

Lintunen kirjoitti:
MustangSally kirjoitti:Tänään Ylöjärvellä venailin metsäkylän risteyksessä kun ohi kiihdytteli kuuluvasti valkonen sn. Eka meni pasmat sekasin kun katoin että ompas siinä hieno kaara, ai, sehän on samantapainen kun mulla mutta vanhempi koska kerkesin pongaan just vaakasuuntaiset takavalot. Ilmeisesti coupe koska katto oli päällä vaikka ite tarkenin avolla bikineissä:)
Team Koskenkorva siinä kotiutui kevätratapäivältä. Pappacosworth kaasutteli ihan tahallaan kuuluvasti, jotta huomaisit meidät, koska me bongattiin sut jo ennemmin. Cobralla oltiin matkassa. :D
Höh :lol: , mikään ihme jos Pappa tollasia bongailee, tyttö bikineissä avomusessa :D :peukku: :bigcool:
Ville K
Moderaattori
Viesti:

MustangSally kirjoitti: ite tarkenin avolla bikineissä:)
pics or it didnt happen :lol:
Pappacosworth
Aina äänessä
Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth »

Ja mä pervo huomasin lähinnä auton. Kai mä olisin pirättänyt jos olisin bikinitkin huomannut;-)
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
mutkanen
Addikti
Auto: Ford Mustang -84 3.8 L
Ford Mustang Mach1 -73

Viesti Kirjoittaja mutkanen »

Bauhausin pihassa tänään -65? sininen avomusse, oli ihan pakko parkkeerata viereen jos vaikka reinostakin putois katto pois. :D
Ford Mustang L -84 (Reino)
Ford Mustang Mach1 -73
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Pappacosworth kirjoitti:Ja mä pervo huomasin lähinnä auton. Kai mä olisin pirättänyt jos olisin bikinitkin huomannut;-)
"Pervo" on kaiketi katellu bikineitä slaalomissakin, kun pisteet Lintuselle 2-0. :asking02: :backtotopic:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Ville K
Moderaattori
Viesti:

Nimimerkki tare bongattu tällä viikolla moneen otteeseen, polttamassa kumia SN:llä, nyt kun se näköjään jaksaa kun on uus perävälitys :lol:
Tosta olis videonpätkääkin, muttei sitä kuulemma saa laittaa kun siinä näkyy kilpi, vai onko syy siinä, että musse on kakskilpinen, ainakin näky olevan edessä ja takana kilpi :lol:
Niin ja tänään mä bongasin taren kiskomassa jotain vihreetä SN:n raatoo trailerilla kotiinsapäin, ja vielä mun chevyllä! Stanan viiksivallu :lol:
tare
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja tare »

Ville K kirjoitti:Nimimerkki tare bongattu tällä viikolla moneen otteeseen, polttamassa kumia SN:llä, nyt kun se näköjään jaksaa kun on uus perävälitys :lol:
Tosta olis videonpätkääkin, muttei sitä kuulemma saa laittaa kun siinä näkyy kilpi, vai onko syy siinä, että musse on kakskilpinen, ainakin näky olevan edessä ja takana kilpi :lol:
Niin ja tänään mä bongasin taren kiskomassa jotain vihreetä SN:n raatoo trailerilla kotiinsapäin, ja vielä mun chevyllä! Stanan viiksivallu :lol:
Niin ja mä näin sut vetämässä ja hinkkaamassa jotain cort Tiinaa ... 8)

No näin kyllä Ikaalisten rampilta lielahteen asti hannua audilla takana ja eessä...

Jaa videoo vai
-96 Mustang 4,6

-93 Gmc sierra 6.5td 4x4

-79 Honda 750 äffä
hannu
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996

Viesti Kirjoittaja hannu »

tare kirjoitti:
Ville K kirjoitti:Nimimerkki tare bongattu tällä viikolla moneen otteeseen, polttamassa kumia SN:llä, nyt kun se näköjään jaksaa kun on uus perävälitys :lol:
Niin ja mä näin sut vetämässä ja hinkkaamassa jotain cort Tiinaa ... 8)

No näin kyllä Ikaalisten rampilta lielahteen asti hannua audilla takana ja eessä...

Jaa videoo vai
Määkin näin taren mussea lauantaina, edestä ja takaa, olihan se kerran ohi mentävä ;) .

Ja lauantai-iltana jyväskylästä palatessa, korpilahden kohdalla "uudempi" ( 99-04) Sn-korinen oranssi avo, oli komeen näköinen ilta-auringossa 8)
Vastaa Viestiin