Olikko se sinä..?

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

Puuhapete
Tulokas

Re: Olikko se sinä..?

Viesti Kirjoittaja Puuhapete »

Jumbon/flamingon parkki hallissa joku punainen avo foxi näkyi peräpeilistä kun Sierran rötisköllä ajelin, ilmeisesti sama yksilö tuli Nurmijärvellä kotikulmilla vastaan ja nosti handya jällen näkemisen riemusta?
crsc jäsen 64#
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Klassikko liikenteessä! Vihdintiellä, Malminkartanon risteyksen paikkeilla: KNO-1 :D :D
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MustangSally
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja MustangSally »

Ketäs ne nuoret poijjaat on ketä jo kaks kertaa morjestellu tammelan ja itsarin risteyksessä? (Itsenäisyydenkatu :D )
Tummanvihreä sn beige katto. 94 tai 95 malli. Eipä ole kerhotapaamisissa näkynyt. Kuten ei myöskään niitä kahta valkoista avo sn jotka kesällä bongasin. Oon niinku ollu ainoo valkonen avo sn paikalla :(
1997 V8 convertible, CiiSTi peli:)
Juke66
Addikti
Auto: Ford Mustang HT -66
Ford Mustang GT avo -95

Viesti Kirjoittaja Juke66 »

MustangSally kirjoitti:Ketäs ne nuoret poijjaat on ketä jo kaks kertaa morjestellu tammelan ja itsarin risteyksessä? (Itsenäisyydenkatu :D )
Tummanvihreä sn beige katto. 94 tai 95 malli. Eipä ole kerhotapaamisissa näkynyt. Kuten ei myöskään niitä kahta valkoista avo sn jotka kesällä bongasin. Oon niinku ollu ainoo valkonen avo sn paikalla :(
Mää oon ainakin pari kertaa heilutellu sulle (tai ainakin oletan niin) :D ja käsi on noussu muillekin mustangi kuskeille. Tosin kun heiluttelee punasesta Volvosta, niin kukaan ei moikkaa takasin.
"Kahta en vaihda, ykköseltä viitoselle ja vauhdista pakille"

Ford Mustang HT -66
Ford Mustang GT -95 Convertible
Volvo V60 T8 -21
MrFairlane
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja MrFairlane »

Juke66 kirjoitti:Tosin kun heiluttelee punasesta Volvosta, niin kukaan ei moikkaa takasin.
Yleensä noi Volvo-kuskit heiluttavat nyrkkiä tai keskisormea, joten anna anteeksi jos jää yksi tervehdys välistä. :oops:
'95 Mustang GT 302
'63 Fairlane 302
'59 Fairlane EFI 292
MustangSally
Aktiivi

Juke66 kirjoitti:
MustangSally kirjoitti:Ketäs ne nuoret poijjaat on ketä jo kaks kertaa morjestellu tammelan ja itsarin risteyksessä? (Itsenäisyydenkatu :D )
Mää oon ainakin pari kertaa heilutellu sulle (tai ainakin oletan niin) :D ja käsi on noussu muillekin mustangi kuskeille. Tosin kun heiluttelee punasesta Volvosta, niin kukaan ei moikkaa takasin.
Nii mut siis sn 94 tai 95. Eiks sulloo joku vanha..
Sit Lahden messuille mentäessä pääsi tunnelmiin jo hämpillä ku punanen early ehkä fastback meni ohi. Ite olin siinä kohtaa tunturilla liikkeellä, menos vasta hakee autoo.. Oisko sama ollu sit siellä Lahdessa, harrasteparkissa, jota en ees löytäny autol ajaessa.
Sitte taas valkonen early mancen keskustassa joskus eilen..

Jooh itehän oon heilutellu ohiajaville musteille ku mielipuoli vaikka olisin kävellen.
Mun koni on kyl helppo tunnistaa, en o missään nähny sellasia teinix helmasarjoja ku mulla. Muistan haaveilleeni sellasista joskus kun olin 17vee ja rälläköin teinisierran helmoja...
Juke66
Addikti
Ford Mustang GT avo -95

Sally pongattu tänään koskikeskuksen kulmilla ja taas laput silmillä. :D

Ford Mustang HT -66
Volvo V60 T8 -21
MustangSally
Aktiivi

Juke66 kirjoitti:Sally pongattu tänään koskikeskuksen kulmilla ja taas laput silmillä. :D
Aaaah, shite, oon aina ihan sokee. :oops: En uskalla kattoo sivuille ku oon niin monesti saanu aika härskejä katseita. Enkä ny tarkota sillon kun ajoin bikineissä avona.
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

MustangSally kirjoitti:
Juke66 kirjoitti:Sally pongattu tänään koskikeskuksen kulmilla ja taas laput silmillä. :D
Aaaah, shite, oon aina ihan sokee. :oops: En uskalla kattoo sivuille ku oon niin monesti saanu aika härskejä katseita. Enkä ny tarkota sillon kun ajoin bikineissä avona.
avo bikineissä - yläosattomissa? :waytogo:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
stangrider
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja stangrider »

Äsken yhdistetyssä vesi/räntäsateessa ja pimeetä ku.., meni punainen Ht Musse kohti Sulkavaa.. tulin kotiin ja katsoin lämpömittaria +0.9... eli kesäkelihan se vielä.

Kuka ajoi? :roll:
FinnStang
Aktiivi
Auto: Mustang GT 1990

Viesti Kirjoittaja FinnStang »

Valkonen sn95 cobra värjötteli räntäsateessa Framin parkkipaikalla Seinäjoella perjantaina. :blackman:
Pappacosworth
Aina äänessä
Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth »

FinnStang kirjoitti:Valkonen sn95 cobra värjötteli räntäsateessa Framin parkkipaikalla Seinäjoella perjantaina. :blackman:
Ja joutuu tehdä sitä enemmänkin, iltaopiskelua...
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
Juke66
Addikti
Ford Mustang GT avo -95

Kenenkäs punanen Mach-1 on Hämeenlinnassa Tavastian (ammattikoulu) pinta puolella maalattavana?

Ford Mustang HT -66
Volvo V60 T8 -21
starsky
Aina äänessä
Auto: 1966 ht

Viesti Kirjoittaja starsky »

Overdrivella huomasin tämän ketjun tuosta Ammattiopisto Tavastian projektista (Mach 1 Mustang):
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... hilit=mach
Arto65FB
Superpölöttäjä

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

starsky kirjoitti:Overdrivella huomasin tämän ketjun tuosta Ammattiopisto Tavastian projektista (Mach 1 Mustang):
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... hilit=mach
Menkääs joku tekeen juttu tuosta Corralliin.
Vastaa Viestiin