Olikko se sinä..?
Valvoja: Ville K
Re: Olikko se sinä..?
Jumbon/flamingon parkki hallissa joku punainen avo foxi näkyi peräpeilistä kun Sierran rötisköllä ajelin, ilmeisesti sama yksilö tuli Nurmijärvellä kotikulmilla vastaan ja nosti handya jällen näkemisen riemusta?
crsc jäsen 64#
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Klassikko liikenteessä! Vihdintiellä, Malminkartanon risteyksen paikkeilla: KNO-1

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- MustangSally
- Aktiivi
Ketäs ne nuoret poijjaat on ketä jo kaks kertaa morjestellu tammelan ja itsarin risteyksessä? (Itsenäisyydenkatu
)
Tummanvihreä sn beige katto. 94 tai 95 malli. Eipä ole kerhotapaamisissa näkynyt. Kuten ei myöskään niitä kahta valkoista avo sn jotka kesällä bongasin. Oon niinku ollu ainoo valkonen avo sn paikalla

Tummanvihreä sn beige katto. 94 tai 95 malli. Eipä ole kerhotapaamisissa näkynyt. Kuten ei myöskään niitä kahta valkoista avo sn jotka kesällä bongasin. Oon niinku ollu ainoo valkonen avo sn paikalla

1997 V8 convertible, CiiSTi peli:)
- Juke66
- Addikti
- Auto: Ford Mustang HT -66
Ford Mustang GT avo -95 - Paikkakunta: Iittala
Mää oon ainakin pari kertaa heilutellu sulle (tai ainakin oletan niin)MustangSally kirjoitti:Ketäs ne nuoret poijjaat on ketä jo kaks kertaa morjestellu tammelan ja itsarin risteyksessä? (Itsenäisyydenkatu)

"Kahta en vaihda, ykköseltä viitoselle ja vauhdista pakille"
Ford Mustang HT -66
Ford Mustang GT -95 Convertible
Volvo V60 T8 -21
Ford Mustang HT -66
Volvo V60 T8 -21
- MrFairlane
- Aktiivi
Yleensä noi Volvo-kuskit heiluttavat nyrkkiä tai keskisormea, joten anna anteeksi jos jää yksi tervehdys välistä.Juke66 kirjoitti:Tosin kun heiluttelee punasesta Volvosta, niin kukaan ei moikkaa takasin.

'95 Mustang GT 302
'63 Fairlane 302
'59 Fairlane EFI 292
'63 Fairlane 302
'59 Fairlane EFI 292
- MustangSally
- Aktiivi
Nii mut siis sn 94 tai 95. Eiks sulloo joku vanha..Juke66 kirjoitti:Mää oon ainakin pari kertaa heilutellu sulle (tai ainakin oletan niin)MustangSally kirjoitti:Ketäs ne nuoret poijjaat on ketä jo kaks kertaa morjestellu tammelan ja itsarin risteyksessä? (Itsenäisyydenkatu)
Tummanvihreä sn beige katto. 94 tai 95 malli. Eipä ole kerhotapaamisissa näkynyt. Kuten ei myöskään niitä kahta valkoista avo sn jotka kesällä bongasin. Oon niinku ollu ainoo valkonen avo sn paikallaja käsi on noussu muillekin mustangi kuskeille. Tosin kun heiluttelee punasesta Volvosta, niin kukaan ei moikkaa takasin.
Sit Lahden messuille mentäessä pääsi tunnelmiin jo hämpillä ku punanen early ehkä fastback meni ohi. Ite olin siinä kohtaa tunturilla liikkeellä, menos vasta hakee autoo.. Oisko sama ollu sit siellä Lahdessa, harrasteparkissa, jota en ees löytäny autol ajaessa.
Sitte taas valkonen early mancen keskustassa joskus eilen..
Jooh itehän oon heilutellu ohiajaville musteille ku mielipuoli vaikka olisin kävellen.
Mun koni on kyl helppo tunnistaa, en o missään nähny sellasia teinix helmasarjoja ku mulla. Muistan haaveilleeni sellasista joskus kun olin 17vee ja rälläköin teinisierran helmoja...
- Juke66
- Addikti
Sally pongattu tänään koskikeskuksen kulmilla ja taas laput silmillä. 

Ford Mustang HT -66
Volvo V60 T8 -21
Ford Mustang HT -66
Volvo V60 T8 -21
- MustangSally
- Aktiivi
Aaaah, shite, oon aina ihan sokee.Juke66 kirjoitti:Sally pongattu tänään koskikeskuksen kulmilla ja taas laput silmillä.

- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
avo bikineissä - yläosattomissa?MustangSally kirjoitti:Aaaah, shite, oon aina ihan sokee.Juke66 kirjoitti:Sally pongattu tänään koskikeskuksen kulmilla ja taas laput silmillä.En uskalla kattoo sivuille ku oon niin monesti saanu aika härskejä katseita. Enkä ny tarkota sillon kun ajoin bikineissä avona.

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- stangrider
- Aina äänessä
Äsken yhdistetyssä vesi/räntäsateessa ja pimeetä ku.., meni punainen Ht Musse kohti Sulkavaa.. tulin kotiin ja katsoin lämpömittaria +0.9... eli kesäkelihan se vielä.
Kuka ajoi?
Kuka ajoi?

Valkonen sn95 cobra värjötteli räntäsateessa Framin parkkipaikalla Seinäjoella perjantaina. 

- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Viesti:
Ja joutuu tehdä sitä enemmänkin, iltaopiskelua...FinnStang kirjoitti:Valkonen sn95 cobra värjötteli räntäsateessa Framin parkkipaikalla Seinäjoella perjantaina.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
- Juke66
- Addikti
Kenenkäs punanen Mach-1 on Hämeenlinnassa Tavastian (ammattikoulu) pinta puolella maalattavana?
Ford Mustang HT -66
Volvo V60 T8 -21
Ford Mustang HT -66
Volvo V60 T8 -21
- starsky
- Aina äänessä
- Auto: 1966 ht
Overdrivella huomasin tämän ketjun tuosta Ammattiopisto Tavastian projektista (Mach 1 Mustang):
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... hilit=mach
Menkääs joku tekeen juttu tuosta Corralliin.starsky kirjoitti:Overdrivella huomasin tämän ketjun tuosta Ammattiopisto Tavastian projektista (Mach 1 Mustang):