Sivu 5/10

Lähetetty: 08 Marras 2006, 21:48
Kirjoittaja Ahti
Ne halpis(?) kardaanilenkit mitä on yleisesti myynissä, olikohan Allstar "laatua", vaatii aika paljon muokkausta että melkeen samalla vaivalla varmaan tekee ittekin.

Lähetetty: 09 Marras 2006, 17:04
Kirjoittaja Galaxie61
Make67 kirjoitti:
Galaxie61 kirjoitti:
Fastback kirjoitti:Maahan se ei pääse putoamaan jos on x-putki ja ristinvel hajoaa. Vauhdissa irtoava kardaani hakkuutta kardaanitunnelin uuteen uskoon ja on muuten leveä tunneli sen jälkeen. Peltitöitä tulee. Lenkkien laittaminen käy kädettömältä apinaltakin varsinkin jos ostaa valmiit lenkit. Summitin sivuilta löytyy lenkkejä 20-30 USD kpl hintaan. Halpa vakuutus.
älä nyt ainakaan mene ostamaan lenkkejä , äkkiä ne tehdään sulle itekkin 8)
Hep, mulle yksi/yhet lenkit!!! Onnistuuko?

tottakai onnistuu , mut pitäis tietää vähän enemmän autosta mihin ne tulee :shock:

Lähetetty: 09 Marras 2006, 20:37
Kirjoittaja Homer65
Heeeep! Mulle kans, jos rupeet tehtaileen. Mulla -65 HT Mustanki, Makella -67 HT.

Lähetetty: 11 Marras 2006, 22:33
Kirjoittaja razorass
Ahdinpaketti vihdoin kiinni foksissa. yritin rikkoa kardaanin ja laatikon mutten yrityksistä huolimatta onnistunut, lupaan yrittää huomenna uudelleen. Uuden KC kytkimen sain kerran luistamaan.

Asennus oli ihan puistokävelyä. Todella hieno setti. Joka pennin arvoinen.

dynolappuja alkuviikosta.

Lähetetty: 12 Marras 2006, 00:21
Kirjoittaja Dervish
razorass kirjoitti:Ahdinpaketti vihdoin kiinni foksissa. yritin rikkoa kardaanin ja laatikon mutten yrityksistä huolimatta onnistunut, lupaan yrittää huomenna uudelleen. Uuden KC kytkimen sain kerran luistamaan.

Asennus oli ihan puistokävelyä. Todella hieno setti. Joka pennin arvoinen.

dynolappuja alkuviikosta.
Helppoahan se King Cobran luistamaan saaminen on, sattunu itelläkin pari kertaa ilman että jalka on enää polkimella :huoh!:

Lähetetty: 12 Marras 2006, 00:45
Kirjoittaja Eve
razorass kirjoitti:Ensi viikolla pääsee ehkä jo penkittelemään. Sitten saadaan ihan faktaa mitä tollasesta lähes vakiosta 89'gt:stä irtoaa ilman ahtoa ja ahdon kanssa. Toi p-1sc sarja on välijäähdyttimellinen versio. Mitä noita vastaavia kombinaatioita on bittiavaruudessa vastaan tullut niin aika kovia lukuja tuntuu irtoavan.
Kiva kuulla mitä se antaa ja eteenkin vielä vakiona ilman ahdinta?

Lähetetty: 12 Marras 2006, 12:29
Kirjoittaja Fastback
Galaxie61 kirjoitti:ja mikä lohko tossa sun pikkukuvassa on :shock:
Raskaansarjan kaunokainen.

Lähetetty: 12 Marras 2006, 20:21
Kirjoittaja Eve

Lähetetty: 13 Marras 2006, 00:00
Kirjoittaja razorass
Penkitetään vaparina, 9 psi:n hihnapyörillä, sekä käyttöön jääville 14psi: hihnapyörillä.

Tänään olen koettanut löytyy mahdollisimman kuivaa ja puhdasta tienpätkää testausta varten. Kunnollista kuvaa kulkupuolesta ei ole oikein saanut koska auto sutii holtittomasti niin pitkään kuin on kanttia polkea kaasua. Peräpää muljuaa sinne sun tänne eikä 120km/h powerslidessa enää tunnu kovin kivalle. Puslat menee vaihtoon heti ensi viikolla.

Lähetetty: 13 Marras 2006, 00:14
Kirjoittaja Eve
razorass kirjoitti:Ensi viikolla pääsee ehkä jo penkittelemään. Sitten saadaan ihan faktaa mitä tollasesta lähes vakiosta 89'gt:stä irtoaa ilman ahtoa ja ahdon kanssa. Toi p-1sc sarja on välijäähdyttimellinen versio. Mitä noita vastaavia kombinaatioita on bittiavaruudessa vastaan tullut niin aika kovia lukuja tuntuu irtoavan.
Mitä tarkoittaa lähes vakio?
Mitkä suuttimet?

Lähetetty: 13 Marras 2006, 00:19
Kirjoittaja razorass
Suuttimet on vakiot 19lbs. Kannet tuosta on olleet auki ja kanavat siivottu, ei muita muutoksia ainakaan minun tietääkseni.

Lähetetty: 13 Marras 2006, 14:52
Kirjoittaja razorass
Konetehoja;
Vapaasti hengittävänä 187kw / 4300rpm 460nm / 2800rpm
0,5bar paineilla 288kw / 5000rpm 580nm / 4200rpm

Teho nousee jyrkästi vielä tuossa viiden tonnin kohdalla mutta rajoitin katkaisee jostain syystä sytytyksen about viidessä tonnissa. Seoskäyrässä on ahdon kanssa kummallisia piikkejä lopussa eikä siitä syystä 14psi hihnapyörää vielä kokeiltu. Torstaina olisi tarkoitus rikkoa 300kw raja kunhan perehdyn tuohon sytkään hiukan.

Kunhan Sporttiauton Janne lähettää mulle noi printit vielä sähköisessä muodossa niin voin linkittää ne tänne.

Lähetetty: 13 Marras 2006, 15:53
Kirjoittaja ac5
siitähän se lähtee,ilmeisesti ei ihan vakiopeli vaparinakaan?
jos vakio suuttimet, alkaa kyllä olla max tuotossaan.Onko oma massa mittari käytössä? :tuuletus:

Lähetetty: 13 Marras 2006, 16:11
Kirjoittaja rokkikukko
minkäslaine ahdin setti kysessä..? minkäs hintainen ja onko suomesta hommattu ..? kiinnostaisi itseäni kanssa laittaa jonkuu näköinen ahdin, remmi tai pako kaasu ahdin..?

Lähetetty: 13 Marras 2006, 16:22
Kirjoittaja razorass
Koneeseen ei ole kanavien siivousta ja pakollista RVS-käsittelyä lukuunottamatta tehty muuta. Suuttimet riittää tuossa vaiheessa vielä hyvin. Ensi testeissä bensanpaine oli säädetty prochargerin ohjeiden mukaan ja kone tukehtui bensaan. Painetta sai rukata reilusti alas eli kapasiteettiä on vielä hyvin. Alkuperäinen ilmamäärä mittari on käytössä.

Ahdinsarja on Prochargerin 9 Psi P-1SC / 2 core IC. Ostin Sporttiautosta, hinta riippuu dollarin kurssista mutta siellä 4-4.3ke liikutaan. 14Psi:n hihnapyörä + remmi teki about 150e lisää hintaa. Toimitus kesti parisen viikkoa.