Lähetetty: 09 Kesä 2006, 18:28
Tulee mieleen Maken avo ja hiacen etuvalot.. 

Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Noniin, jälleen uusi sielu tuli voorumeillenne kyselemään tyhmiä, koska tämähän on loogisesti se ensimmäinen paikka mistä aloittaa jos haluaa joskus vaikkapa omistaa sen oman uuden mussen.. (On se niin väärin asua täällä pohjolassa autoasioiden suhteen, Delta-Auton tarjouksesta löytyvä kauppakassi KIA Cerato 1.6 LX (101hv): alkaen 16.990€ vs. mahdollinen tuontivekotin Ford Mustang 4.0L (210hv): alkaen 19.835$.. Kummanhan sitä sitten ottaisi ja haluaisi..)Spiff kirjoitti:Pelkkä vastaavuus ei riitä valaisimien ja lasien kohdalla. Niiden tulee olla hyväksytyt. Vaihtoehtona on korvata alkuperäiset osat johonkin muuhun ajoneuvoon tarkoitetuilla osilla.
Tuomas Peltokangas
tarkastusinsinööri
Ajoneuvohallintokeskus
Eli porukalla vaan kasaamaan uusia autoja, kuka saa rumimman härvelin aikaiseksi uusine valoineen ja tuulilasineen.
Tekisi niin mieli kasata sellainen ja näyttää koko maailmalle mitä Suomessa tehdään UUDELLE autolle että sillä saa ajaa liikenteessä
veekoo kirjoitti:Vahan kumma sinansa, etta jos euto pysahtyy rapakon takana, niin se ei muka enaa pysahdy suomessa.. Meinaan testien mukaan musti pysahtyy paremmin kuin toyota..Toki on hyva, etta on asetukset testeista, mutta eiko nyt olisi tarkeinta, etta homma toimii eika etta joka osassa on joku ihmeen E leima..
![]()
Ei millään pahalla, mutta meidän liikenneministeri on nuori nainen joka ei varmaan ollut vielä syntynytkään muskeliautojen valtakaudella.musse96 kirjoitti:Taitaa vaan olla niin, että ohjeet tulevat liikenneministeriöstä.
Liikenneministeri voisi tässä tapauksessa ohjeistaa virkamiehiään. Lakihan suo mahdollisuuden poikkeuslupiin mutta poikkeuslupia ei kuitenkaan myönnetä. Eli tässä tapauksessa virkamies on sitä mieltä, että poikkeuslupia ei tule myöntää.
Jonkun tarttee kayda ajeluttaan sita mustilla, niin misu hoksaa, mista on kyse. Eika siis mitaan takapaksikyytia itarajalle vaan vahan antamassa makua Amerikasta..Spiff kirjoitti: Ei millään pahalla, mutta meidän liikenneministeri on nuori nainen joka ei varmaan ollut vielä syntynytkään muskeliautojen valtakaudella.
Josko sun pitäis lähettää Amöriikkalaisia makukumeja. Hyvä maku suussa = hyvä päätökset??veekoo kirjoitti:Jonkun tarttee kayda ajeluttaan sita mustilla, niin misu hoksaa, mista on kyse. Eika siis mitaan takapaksikyytia itarajalle vaan vahan antamassa makua Amerikasta..Spiff kirjoitti: Ei millään pahalla, mutta meidän liikenneministeri on nuori nainen joka ei varmaan ollut vielä syntynytkään muskeliautojen valtakaudella.
vmr kirjoitti:Voi olla että jo vuoden kuluttua uuden Mussen rekkaus voisi onnistua ilman
nykyisenkaltaista tuskaa ja pelleilyä. kts.
http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp ... 2006_p.htm
- vmr
Eiköhän ole parempi ettei autokerhona lähdetä mukaan politiikkaan edes tukemaan, kyllä kuule meidän asiat edustajilta jotenkin vaan unohtuu kun alkaa rahamiehet puhua(on kerhon rahat aika pientä hilua kuitenkin). Jos yhden puolueen edustajaa käydään vain tukemaan niin saattaa että kerhosta alkaa osa jäsenistä lähteä kun täällä on kuitenkin useampaa puoluekantaa. Jos ei normi lobbaamisella jne nuo noita asioita hoida niin parempi ettei niille kerhon vähiä rahoja syydä, laita spiff vaan omasta pussistaSpiff kirjoitti:vmr kirjoitti:Voi olla että jo vuoden kuluttua uuden Mussen rekkaus voisi onnistua ilman
nykyisenkaltaista tuskaa ja pelleilyä. kts.
http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp ... 2006_p.htm
- vmr
Eli nyt Mussekerhokin voisi kampanjoida Petri Salon puolesta seuraavissa eudskuntavaaleissa, on se mukavaa kun joskus tällaisetkin asiat kiinnostavat. Taitaa muutenkin toi liikenneministeri vaihtua kohtapuolin noista radiolupasotkuista johtuen.