joku hyvä kaksitasoinen, Weiandin Stealth olisi ykkösvaihtoehto, toisena ehkä Edelin perf RPM, tms. jostain syystä Cleveen ei löydy noitakaan.harmi80 kirjoitti:Millasta imaria kattelet?
351C talvirojekti
Muutamia vaihtoehtoja 351 C imusarjoja.
http://www.panteraplace.com/page35.htm








Tuolta löytyy lisää, oikein listattuna
http://www.mustangsandmore.com/ubb/DanJ ... takes.html
Ja eikös tämä ole Edelbrock Ford 351 Cleveland V8
RPM AIR-GAP 351-C

Offenhauserilta löytyy muutama malli.
Ja eiköhän noita löydy vielä enemmänkin jos oikein rupeaa kaivelemaan.
http://www.panteraplace.com/page35.htm


Tuolta löytyy lisää, oikein listattuna

http://www.mustangsandmore.com/ubb/DanJ ... takes.html
Ja eikös tämä ole Edelbrock Ford 351 Cleveland V8
RPM AIR-GAP 351-C

Offenhauserilta löytyy muutama malli.
Ja eiköhän noita löydy vielä enemmänkin jos oikein rupeaa kaivelemaan.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Mexicon kuvasarjan ensimmäistä imusarjaa kun suunniteltiin niin kaveri kirjoitteli tuosta 335-forumille aktiivisesti, siellä oli alustavat CAD-piirrokset yms. Oli mielenkiintoista seurata läppärungon tilavuuden pohdintaa yms.
Mexico sulta jäi pari imusarjaa pois muuten kattavasta kollaasista. Tässä ensimmäinen.

Tässä toinen.

Kumpaan vaan Pete näistä päätyy niin konepeltiä joutuu muokkaamaan.
Mexico sulta jäi pari imusarjaa pois muuten kattavasta kollaasista. Tässä ensimmäinen.

Tässä toinen.

Kumpaan vaan Pete näistä päätyy niin konepeltiä joutuu muokkaamaan.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Fastback kirjoitti:Mexicon kuvasarjan ensimmäistä imusarjaa kun suunniteltiin niin kaveri kirjoitteli tuosta 335-forumille aktiivisesti, siellä oli alustavat CAD-piirrokset yms. Oli mielenkiintoista seurata läppärungon tilavuuden pohdintaa yms.
Mexico sulta jäi pari imusarjaa pois muuten kattavasta kollaasista. Tässä ensimmäinen.
Tässä toinen.
Kumpaan vaan Pete näistä päätyy niin konepeltiä joutuu muokkaamaan.



Ainoastaan DualPlanet kelpuutetaan, vaikka onhan tuota 1-taso X-separaattoriakin kehuttu sopevaksi... Juu tuota airkäppiä tiesin löytyvän, ainakin 2V:hen mutta se ei taas käy mun ajatuksiin. Blue thunderilla näkyy olevan jotain kehuttuja, mutta hinnat aika korkeita, öö perus Perfomeri vissiin toimii paremmin kun siihen iskee 2" spacerin, silloinhan se periaatteessa on köyhän miehen RPM 


-
- Aktiivi
- Viestit: 123
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 15:55
- sininenIII
- Hiljaisempi
- Viestit: 20
- Liittynyt: 23 Touko 2007, 04:04
- Auto: 1973 Ford Gran Torino Sport, 2d sportsroof
- Paikkakunta: Lahti
- Viesti:
Mul ois tollanen 4Vperformeri, vielä kiinni vanhassa koneessa. Itelle sikäli tarpeeton ettei ole kuin noita 2V kansia, toimi kyl niidenkin kanssa.
http://public.fotki.com/Granaatu/konehu ... mer4v.html
http://public.fotki.com/Granaatu/konehu ... mer4v.html
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Onko Clevelandille esitelty jo Stealth imusarja? Mun mielestä X-celerator imusarjaa alettiin mainostaa stealthiksi kun Holley osti Weiandin. Nykytilanteesta ei tiedä. Löytyykö joltain kuvaa Stealthista ja onko se yksi vai kaksitasoinen?rtm kirjoitti:Laita se Stealtti, jätä jahkailu muille. Mahtuupi konepeiton alle nätisti.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Ei Weiandilla ole Clevelandiin Stealt imusarjaa, ainoastaan löytyy X-Celerator ja Hi–Ram.Fastback kirjoitti:Onko Clevelandille esitelty jo Stealth imusarja? Mun mielestä X-celerator imusarjaa alettiin mainostaa stealthiksi kun Holley osti Weiandin. Nykytilanteesta ei tiedä. Löytyykö joltain kuvaa Stealthista ja onko se yksi vai kaksitasoinen?rtm kirjoitti:Laita se Stealtti, jätä jahkailu muille. Mahtuupi konepeiton alle nätisti.

ja

Mutta, minä suosittelisin selvittämään Offenhausereita!
http://www.offyparts.com/
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Jep, Weiandin nettisivut tai summitin kuvasto ei tunne 351c stealthia. Peten on helppoa lopettaa jahkailu ja ajaa stanu imusarjallaMexico65 kirjoitti:Ei Weiandilla ole Clevelandiin Stealt imusarjaa, ainoastaan löytyy X-Celerator ja Hi–Ram.Fastback kirjoitti:Onko Clevelandille esitelty jo Stealth imusarja? Mun mielestä X-celerator imusarjaa alettiin mainostaa stealthiksi kun Holley osti Weiandin. Nykytilanteesta ei tiedä. Löytyykö joltain kuvaa Stealthista ja onko se yksi vai kaksitasoinen?rtm kirjoitti:Laita se Stealtti, jätä jahkailu muille. Mahtuupi konepeiton alle nätisti.
Mutta, minä suosittelisin selvittämään Offenhausereita!
http://www.offyparts.com/

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
FB, Täytyy olla kakstaso, ehdoton käyttöharrasteautossa, hyvässä kakstasossa yhdistyy teho ja polttainetalous
Tuolla oi vantastinen palikka! Holmanni ja Muudi
Possibly the best 351C dual plane, runs strong off-idle all the way to 6,800 rpm! Ainoana miinuksena hinta joka on kun mielestä suolainen!
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=emustang
..ainiin tässä halvempi versio, tuo vastaa ulkonäöltä alkuperäistä rautamöhkälettä http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=emustang


Possibly the best 351C dual plane, runs strong off-idle all the way to 6,800 rpm! Ainoana miinuksena hinta joka on kun mielestä suolainen!
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=emustang
..ainiin tässä halvempi versio, tuo vastaa ulkonäöltä alkuperäistä rautamöhkälettä http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=emustang

- Drummer
- Mega-addikti
- Viestit: 632
- Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
- Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
- Paikkakunta: Ristiina
Ootkos Pete tuommoista mulukoillu: http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Aika maireita olis nuo lupaukset tehonlisistä vaikka niistä vähän höyläiskin
Ja 4V-koneelle on halavempi kuin 2Veelle, nykyisellä taalan kurssilla 240 juuroo...
Aika maireita olis nuo lupaukset tehonlisistä vaikka niistä vähän höyläiskin

-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-