351C talvirojekti

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

harmi80 kirjoitti:Millasta imaria kattelet?
joku hyvä kaksitasoinen, Weiandin Stealth olisi ykkösvaihtoehto, toisena ehkä Edelin perf RPM, tms. jostain syystä Cleveen ei löydy noitakaan.
:krooh:
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Eikö air gap käy? Sellaisenhan saisi.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Muutamia vaihtoehtoja 351 C imusarjoja.
http://www.panteraplace.com/page35.htm
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Tuolta löytyy lisää, oikein listattuna :wink:
http://www.mustangsandmore.com/ubb/DanJ ... takes.html

Ja eikös tämä ole Edelbrock Ford 351 Cleveland V8
RPM AIR-GAP 351-C
Kuva

Offenhauserilta löytyy muutama malli.

Ja eiköhän noita löydy vielä enemmänkin jos oikein rupeaa kaivelemaan.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Mexicon kuvasarjan ensimmäistä imusarjaa kun suunniteltiin niin kaveri kirjoitteli tuosta 335-forumille aktiivisesti, siellä oli alustavat CAD-piirrokset yms. Oli mielenkiintoista seurata läppärungon tilavuuden pohdintaa yms.

Mexico sulta jäi pari imusarjaa pois muuten kattavasta kollaasista. Tässä ensimmäinen.
Kuva

Tässä toinen.
Kuva

Kumpaan vaan Pete näistä päätyy niin konepeltiä joutuu muokkaamaan.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Fastback kirjoitti:Mexicon kuvasarjan ensimmäistä imusarjaa kun suunniteltiin niin kaveri kirjoitteli tuosta 335-forumille aktiivisesti, siellä oli alustavat CAD-piirrokset yms. Oli mielenkiintoista seurata läppärungon tilavuuden pohdintaa yms.

Mexico sulta jäi pari imusarjaa pois muuten kattavasta kollaasista. Tässä ensimmäinen.
Kuva

Tässä toinen.
Kuva

Kumpaan vaan Pete näistä päätyy niin konepeltiä joutuu muokkaamaan.
:lol: Aika radikaalit tötteröt, sitten vielä perä ylhäälle ja hirveet läskit ja sivuputket,niin siinähän se :vasara:
:krooh:
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Ainoastaan DualPlanet kelpuutetaan, vaikka onhan tuota 1-taso X-separaattoriakin kehuttu sopevaksi... Juu tuota airkäppiä tiesin löytyvän, ainakin 2V:hen mutta se ei taas käy mun ajatuksiin. Blue thunderilla näkyy olevan jotain kehuttuja, mutta hinnat aika korkeita, öö perus Perfomeri vissiin toimii paremmin kun siihen iskee 2" spacerin, silloinhan se periaatteessa on köyhän miehen RPM :roll:
:krooh:
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Jos et siitä hirveitä huipputehoja havittele niin eiköhän perus performerikin riitä.
Go tell Alice....
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Aku_81 kirjoitti:Jos et siitä hirveitä huipputehoja havittele niin eiköhän perus performerikin riitä.
Katotaan ny.
:krooh:
Tarkkailija
Aktiivi
Viestit: 123
Liittynyt: 31 Touko 2004, 15:55

Viesti Kirjoittaja Tarkkailija »

Laita se Stealtti, jätä jahkailu muille. Mahtuupi konepeiton alle nätisti.
Avatar
sininenIII
Hiljaisempi
Viestit: 20
Liittynyt: 23 Touko 2007, 04:04
Auto: 1973 Ford Gran Torino Sport, 2d sportsroof
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sininenIII »

Mul ois tollanen 4Vperformeri, vielä kiinni vanhassa koneessa. Itelle sikäli tarpeeton ettei ole kuin noita 2V kansia, toimi kyl niidenkin kanssa.
http://public.fotki.com/Granaatu/konehu ... mer4v.html
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

rtm kirjoitti:Laita se Stealtti, jätä jahkailu muille. Mahtuupi konepeiton alle nätisti.
Onko Clevelandille esitelty jo Stealth imusarja? Mun mielestä X-celerator imusarjaa alettiin mainostaa stealthiksi kun Holley osti Weiandin. Nykytilanteesta ei tiedä. Löytyykö joltain kuvaa Stealthista ja onko se yksi vai kaksitasoinen?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Fastback kirjoitti:
rtm kirjoitti:Laita se Stealtti, jätä jahkailu muille. Mahtuupi konepeiton alle nätisti.
Onko Clevelandille esitelty jo Stealth imusarja? Mun mielestä X-celerator imusarjaa alettiin mainostaa stealthiksi kun Holley osti Weiandin. Nykytilanteesta ei tiedä. Löytyykö joltain kuvaa Stealthista ja onko se yksi vai kaksitasoinen?
Ei Weiandilla ole Clevelandiin Stealt imusarjaa, ainoastaan löytyy X-Celerator ja Hi–Ram.
Kuva
ja
Kuva

Mutta, minä suosittelisin selvittämään Offenhausereita!
http://www.offyparts.com/
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Mexico65 kirjoitti:
Fastback kirjoitti:
rtm kirjoitti:Laita se Stealtti, jätä jahkailu muille. Mahtuupi konepeiton alle nätisti.
Onko Clevelandille esitelty jo Stealth imusarja? Mun mielestä X-celerator imusarjaa alettiin mainostaa stealthiksi kun Holley osti Weiandin. Nykytilanteesta ei tiedä. Löytyykö joltain kuvaa Stealthista ja onko se yksi vai kaksitasoinen?
Ei Weiandilla ole Clevelandiin Stealt imusarjaa, ainoastaan löytyy X-Celerator ja Hi–Ram.

Mutta, minä suosittelisin selvittämään Offenhausereita!
http://www.offyparts.com/
Jep, Weiandin nettisivut tai summitin kuvasto ei tunne 351c stealthia. Peten on helppoa lopettaa jahkailu ja ajaa stanu imusarjalla :lol: Air-gappia kyl minäkin katsoisin aika kovasti jos lähes stanu clevelandiin semmoista laittaisin, ehdolla jos sen on pakko olla dual plane.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

FB, Täytyy olla kakstaso, ehdoton käyttöharrasteautossa, hyvässä kakstasossa yhdistyy teho ja polttainetalous :lol: Tuolla oi vantastinen palikka! Holmanni ja Muudi :shock:
Possibly the best 351C dual plane, runs strong off-idle all the way to 6,800 rpm! Ainoana miinuksena hinta joka on kun mielestä suolainen!

http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=emustang

..ainiin tässä halvempi versio, tuo vastaa ulkonäöltä alkuperäistä rautamöhkälettä http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=emustang
:krooh:
Avatar
Drummer
Mega-addikti
Viestit: 632
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Paikkakunta: Ristiina

Viesti Kirjoittaja Drummer »

Ootkos Pete tuommoista mulukoillu: http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku

Aika maireita olis nuo lupaukset tehonlisistä vaikka niistä vähän höyläiskin :D Ja 4V-koneelle on halavempi kuin 2Veelle, nykyisellä taalan kurssilla 240 juuroo...
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
Vastaa Viestiin