Sivu 5/6

Lähetetty: 21 Loka 2007, 12:19
Kirjoittaja PeteP
harmi80 kirjoitti:Millasta imaria kattelet?
joku hyvä kaksitasoinen, Weiandin Stealth olisi ykkösvaihtoehto, toisena ehkä Edelin perf RPM, tms. jostain syystä Cleveen ei löydy noitakaan.

Lähetetty: 21 Loka 2007, 16:48
Kirjoittaja 65HT
Eikö air gap käy? Sellaisenhan saisi.

Lähetetty: 21 Loka 2007, 17:03
Kirjoittaja Mexico65
Muutamia vaihtoehtoja 351 C imusarjoja.
http://www.panteraplace.com/page35.htm
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Tuolta löytyy lisää, oikein listattuna :wink:
http://www.mustangsandmore.com/ubb/DanJ ... takes.html

Ja eikös tämä ole Edelbrock Ford 351 Cleveland V8
RPM AIR-GAP 351-C
Kuva

Offenhauserilta löytyy muutama malli.

Ja eiköhän noita löydy vielä enemmänkin jos oikein rupeaa kaivelemaan.

Lähetetty: 21 Loka 2007, 19:07
Kirjoittaja Fastback
Mexicon kuvasarjan ensimmäistä imusarjaa kun suunniteltiin niin kaveri kirjoitteli tuosta 335-forumille aktiivisesti, siellä oli alustavat CAD-piirrokset yms. Oli mielenkiintoista seurata läppärungon tilavuuden pohdintaa yms.

Mexico sulta jäi pari imusarjaa pois muuten kattavasta kollaasista. Tässä ensimmäinen.
Kuva

Tässä toinen.
Kuva

Kumpaan vaan Pete näistä päätyy niin konepeltiä joutuu muokkaamaan.

Lähetetty: 21 Loka 2007, 21:53
Kirjoittaja PeteP
Fastback kirjoitti:Mexicon kuvasarjan ensimmäistä imusarjaa kun suunniteltiin niin kaveri kirjoitteli tuosta 335-forumille aktiivisesti, siellä oli alustavat CAD-piirrokset yms. Oli mielenkiintoista seurata läppärungon tilavuuden pohdintaa yms.

Mexico sulta jäi pari imusarjaa pois muuten kattavasta kollaasista. Tässä ensimmäinen.
Kuva

Tässä toinen.
Kuva

Kumpaan vaan Pete näistä päätyy niin konepeltiä joutuu muokkaamaan.
:lol: Aika radikaalit tötteröt, sitten vielä perä ylhäälle ja hirveet läskit ja sivuputket,niin siinähän se :vasara:

Lähetetty: 21 Loka 2007, 21:57
Kirjoittaja PeteP
Ainoastaan DualPlanet kelpuutetaan, vaikka onhan tuota 1-taso X-separaattoriakin kehuttu sopevaksi... Juu tuota airkäppiä tiesin löytyvän, ainakin 2V:hen mutta se ei taas käy mun ajatuksiin. Blue thunderilla näkyy olevan jotain kehuttuja, mutta hinnat aika korkeita, öö perus Perfomeri vissiin toimii paremmin kun siihen iskee 2" spacerin, silloinhan se periaatteessa on köyhän miehen RPM :roll:

Lähetetty: 21 Loka 2007, 22:04
Kirjoittaja Aku_81
Jos et siitä hirveitä huipputehoja havittele niin eiköhän perus performerikin riitä.

Lähetetty: 21 Loka 2007, 22:34
Kirjoittaja PeteP
Aku_81 kirjoitti:Jos et siitä hirveitä huipputehoja havittele niin eiköhän perus performerikin riitä.
Katotaan ny.

Lähetetty: 22 Loka 2007, 08:42
Kirjoittaja Tarkkailija
Laita se Stealtti, jätä jahkailu muille. Mahtuupi konepeiton alle nätisti.

Lähetetty: 22 Loka 2007, 09:30
Kirjoittaja sininenIII
Mul ois tollanen 4Vperformeri, vielä kiinni vanhassa koneessa. Itelle sikäli tarpeeton ettei ole kuin noita 2V kansia, toimi kyl niidenkin kanssa.
http://public.fotki.com/Granaatu/konehu ... mer4v.html

Lähetetty: 22 Loka 2007, 12:46
Kirjoittaja Fastback
rtm kirjoitti:Laita se Stealtti, jätä jahkailu muille. Mahtuupi konepeiton alle nätisti.
Onko Clevelandille esitelty jo Stealth imusarja? Mun mielestä X-celerator imusarjaa alettiin mainostaa stealthiksi kun Holley osti Weiandin. Nykytilanteesta ei tiedä. Löytyykö joltain kuvaa Stealthista ja onko se yksi vai kaksitasoinen?

Lähetetty: 22 Loka 2007, 14:38
Kirjoittaja Mexico65
Fastback kirjoitti:
rtm kirjoitti:Laita se Stealtti, jätä jahkailu muille. Mahtuupi konepeiton alle nätisti.
Onko Clevelandille esitelty jo Stealth imusarja? Mun mielestä X-celerator imusarjaa alettiin mainostaa stealthiksi kun Holley osti Weiandin. Nykytilanteesta ei tiedä. Löytyykö joltain kuvaa Stealthista ja onko se yksi vai kaksitasoinen?
Ei Weiandilla ole Clevelandiin Stealt imusarjaa, ainoastaan löytyy X-Celerator ja Hi–Ram.
Kuva
ja
Kuva

Mutta, minä suosittelisin selvittämään Offenhausereita!
http://www.offyparts.com/

Lähetetty: 22 Loka 2007, 14:54
Kirjoittaja Fastback
Mexico65 kirjoitti:
Fastback kirjoitti:
rtm kirjoitti:Laita se Stealtti, jätä jahkailu muille. Mahtuupi konepeiton alle nätisti.
Onko Clevelandille esitelty jo Stealth imusarja? Mun mielestä X-celerator imusarjaa alettiin mainostaa stealthiksi kun Holley osti Weiandin. Nykytilanteesta ei tiedä. Löytyykö joltain kuvaa Stealthista ja onko se yksi vai kaksitasoinen?
Ei Weiandilla ole Clevelandiin Stealt imusarjaa, ainoastaan löytyy X-Celerator ja Hi–Ram.

Mutta, minä suosittelisin selvittämään Offenhausereita!
http://www.offyparts.com/
Jep, Weiandin nettisivut tai summitin kuvasto ei tunne 351c stealthia. Peten on helppoa lopettaa jahkailu ja ajaa stanu imusarjalla :lol: Air-gappia kyl minäkin katsoisin aika kovasti jos lähes stanu clevelandiin semmoista laittaisin, ehdolla jos sen on pakko olla dual plane.

Lähetetty: 22 Loka 2007, 19:45
Kirjoittaja PeteP
FB, Täytyy olla kakstaso, ehdoton käyttöharrasteautossa, hyvässä kakstasossa yhdistyy teho ja polttainetalous :lol: Tuolla oi vantastinen palikka! Holmanni ja Muudi :shock:
Possibly the best 351C dual plane, runs strong off-idle all the way to 6,800 rpm! Ainoana miinuksena hinta joka on kun mielestä suolainen!

http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=emustang

..ainiin tässä halvempi versio, tuo vastaa ulkonäöltä alkuperäistä rautamöhkälettä http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=emustang

Lähetetty: 22 Loka 2007, 22:46
Kirjoittaja Drummer
Ootkos Pete tuommoista mulukoillu: http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku

Aika maireita olis nuo lupaukset tehonlisistä vaikka niistä vähän höyläiskin :D Ja 4V-koneelle on halavempi kuin 2Veelle, nykyisellä taalan kurssilla 240 juuroo...