Antti66HT kirjoitti: ↑26 Heinä 2022, 22:42 Ei nyt ihan pako sarjoja, mutta putket on nyt uudet.
Sarjat 1 3/4" Hookerin pitkät 1-4 sarjat.
Aiemmin oli Dynomaxin Race "äänenvaimentimet", ja perässä ProFlo resonaattorit. No, meteliä riitti, mutta omakoti alueella ei oikein viitsi aamulla töihin kovin aikaisin lähteä...
No nyt tuli Katit, Kammio vaimentimet, ja perään resonaattorit, joissa kartio.
Katit siksi kun tuo HT ikkunat auki ajaen pöllyttää pakokaasuja sisälle. Jos ne käattien läpi tullesas kärylisivät vähän vähemmän. Katit on mitoitettu 450hp tehtaalta, eli ei pitäisi kuristaa.
Ohitukset on suunniteltu 71 cm pitkiksi umpiperiksi, silloin kun läpät eivät ole auki. Heimholz efekti pitäisi poistaa dronea 2000-2200 rpm alueelta. Katsotaan miten toimii. Kaikki on plussaa, jos toimii.
Painoa tuli periaatteessa lisää katit ja 1.5m 3" suoraa putkea, eli ehkä 10 kg. Koitan vaikka laihduttaa sen verranAlla kuvia kiinnostuneille.
Minkälaiset pakosarjat katuautoon
Re: Minkälaiset pakosarjat katuautoon
Siistii jälkee pakokaasuista sisälle mulla katos kun vaihdoin takakontin tiiviseen mutta sulla taitaa olla joku ongelma aiheeseen.
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Minkälaiset pakosarjat katuautoon
Joo, ikkunat kiinni käryt ei ongelma, mutta jos laittaa luun ulos niin alkaa vaatteet haiseen..
Re: Minkälaiset pakosarjat katuautoon
Hieno putkisto, mutta... Miksei puoliskojen välillä paineen tasausta? Esim mahdollisimman eteen, koneen ja vaihteiston väliin, H-putki vaimentaisi todella hyvin saundia ja antaisi todella maukkaan naukaisun yläkierroksilla kuorman alla. Ja jalkaräteille on ollut jo olemassa keraaminen vaihtoehto jo vuosia.Antti66HT kirjoitti: ↑26 Heinä 2022, 22:42 Ei nyt ihan pako sarjoja, mutta putket on nyt uudet.
Sarjat 1 3/4" Hookerin pitkät 1-4 sarjat.
Aiemmin oli Dynomaxin Race "äänenvaimentimet", ja perässä ProFlo resonaattorit. No, meteliä riitti, mutta omakoti alueella ei oikein viitsi aamulla töihin kovin aikaisin lähteä...
No nyt tuli Katit, Kammio vaimentimet, ja perään resonaattorit, joissa kartio.
Katit siksi kun tuo HT ikkunat auki ajaen pöllyttää pakokaasuja sisälle. Jos ne käattien läpi tullesas kärylisivät vähän vähemmän. Katit on mitoitettu 450hp tehtaalta, eli ei pitäisi kuristaa.
Ohitukset on suunniteltu 71 cm pitkiksi umpiperiksi, silloin kun läpät eivät ole auki. Heimholz efekti pitäisi poistaa dronea 2000-2200 rpm alueelta. Katsotaan miten toimii. Kaikki on plussaa, jos toimii.
Painoa tuli periaatteessa lisää katit ja 1.5m 3" suoraa putkea, eli ehkä 10 kg. Koitan vaikka laihduttaa sen verranAlla kuvia kiinnostuneille.

Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6