foxiin remmiahdin setti, kokemuksia?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
razorass
Aktiivi
Viestit: 84
Liittynyt: 23 Loka 2006, 11:55

Viesti Kirjoittaja razorass »

Fmu:lla toistaiseksi. Tosin ainakaan noilla vakio suuttimilla ei saa enää 14psi:n ahdoilla säädettyä mitenkään järkevästi, ruuvin joutuu vetämään kiinni että bensaa on edes jotenkin ylhäällä, sillä seurauksella että 2800-3500rpm WOT kone tukehtuu bensaan täysin. Mulla on Innovative motorsportsin Laajakaista kiinni harrasteautossa, mutta täytyy todennäköisesti siirtää se foksiin.
Ford Granada V8
koppa
Addikti
Viestit: 370
Liittynyt: 21 Marras 2005, 12:00
Paikkakunta: Hirsilä

Viesti Kirjoittaja koppa »

Jep, innovatea ajattelin itsekin. Jos sais vielä muunninboksin analog signaali-digi niin sais tarvittaessa tiedot talteen muistakin kivatietää asioista koneessa.
-88gtT ROJEKTI, liikkuu sitten joskus..
-89gt whiteout ruosteenpoistossa
-77 M2 puolikas, eurokoneella
-68ht 351marine, pahvilaatikoissa...
-76 välikuori 2.0i rojektihan siitäkin tuli..
kun itte tekee niin tulee semmosta millaiseks sen jättää;)
razorass
Aktiivi
Viestit: 84
Liittynyt: 23 Loka 2006, 11:55

Viesti Kirjoittaja razorass »

Mä olen aikanani jännittänyt ihan riittävästi konttorilla erinäköisten kikottimien kanssa. Nykyään ei jaksa. Muutokset mitä autossa on pitää olla laillisia ja otteeseen merkitty.
Ford Granada V8
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Fastback kirjoitti:Monenko autossa on tehoa enemmän mitä laki sallii, monellako on suurempi moottori mitä laki sallii?????
Noita autoja suomessa riittää, mutta mitenkä paljon tehoa saa olla moottorissa jos ei ole rekisteriotteeseen merkitty? Ja eikös vaparia saanu viritellä 7kg/kw säännön mukaan mutta ahdettuihin koneisiin ei saisi koskea :roll:
Paha-Heikki
Hiljaisempi
Viestit: 15
Liittynyt: 09 Syys 2006, 13:30

Viesti Kirjoittaja Paha-Heikki »

hienot lukemat razorassin mustangissa. kevään tullen vaan kunnolla kenkää, niin voit raportoida mistä ne voiman sulakkeet löytyy?

ja kun tähän laillisuus-juttuun mentiin, niin lisätään vielä: "tietysti vain radalla".
beer, trucks & rok'nä'rol
Cosander
Aktiivi
Viestit: 80
Liittynyt: 23 Kesä 2005, 10:50

Viesti Kirjoittaja Cosander »

Onko kokemuksia tai tietoo et mites käy jos laittas tämmösen +remmin kestääkö toi alakerta ahtoa?
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3206
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Cosander kirjoitti:Onko kokemuksia tai tietoo et mites käy jos laittas tämmösen +remmin kestääkö toi alakerta ahtoa?
Yleensä noista eri kombinaatioista ei ole kokemusta Suomessa, rapakon takana saattaa olla.
Ainoa kokemus omasta takaa on, että 289 lohko 0.030" ylikoossa 302 kampiakselilla ja Scatin veiveillä kestää hyvin jatkuvaa +400 hp. Valitettavasti kone on vain vapaasti hengittävä eikä potki niin iloisesti kun turbot, mutta sutii se kuitenkin ihan hyvin ei kuitenkaan enää vitosella jos asvaltti on kuiva.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Ahti
Mega-addikti
Viestit: 563
Liittynyt: 06 Syys 2004, 13:45
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Niin mulla on 289 lohkosta tehty 347 eikä ole ainakaan vielä mitään särkyny, ei ole kyllä ahdintakaan. Joskus oli jotain juttua että nämä vanhemmat lohkot olisi hieman parempia kuin uudemmat (tuotantolohkot)?
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88

http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
SG 441
Hiljaisempi
Viestit: 24
Liittynyt: 12 Helmi 2006, 13:53

Viesti Kirjoittaja SG 441 »

[quote="razorass"]Konetehoja;
Vapaasti hengittävänä 187kw / 4300rpm 460nm / 2800rpm
0,5bar paineilla 288kw / 5000rpm 580nm / 4200rpm

187kw (250hp) 460nm (340lbs) Onko tuo mahdollista takapyöristä mitattuna lähes vakio koneesta ?
Vai käytinkö väärää muutos kerrointa.
Näkyyhän tosta kuitenkin tuo parannus...
razorass
Aktiivi
Viestit: 84
Liittynyt: 23 Loka 2006, 11:55

Viesti Kirjoittaja razorass »

Aina kannattaa miettiä auton käyttötarkoitusta ja sitten pähkäillä pistääkö sinne isolohkon tai pikkulohkon ahdettuna tai ei. Kun autolla ajaa joka päivä niin käyttöominaisuuksilla, kuten esim. polttoaineenkulutuksella on melkoisen paljon merkitystä.
Ford Granada V8
razorass
Aktiivi
Viestit: 84
Liittynyt: 23 Loka 2006, 11:55

Viesti Kirjoittaja razorass »

Kokemuksia taas lisää. Kardaani on joskus osunut johonkin josta oli jäänyt muistoksi klommo ja ilmeisesti siitä johtuen vääntyi kieroksi. Uutta ja kestävämpää tulossa tilalle.
Ford Granada V8
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eve »

Laitas razorass jotain kuvia esille laitteestasi.
Jos löytyy?
Paha-Heikki
Hiljaisempi
Viestit: 15
Liittynyt: 09 Syys 2006, 13:30

Viesti Kirjoittaja Paha-Heikki »

olit jo uuden kardiinan saanut? ainakin bongasit sut kaks kertaa tänään... rauhallisesti kyl ajoit :roll:
beer, trucks & rok'nä'rol
razorass
Aktiivi
Viestit: 84
Liittynyt: 23 Loka 2006, 11:55

Viesti Kirjoittaja razorass »

Vanha on vielä paikallaan. Toimii kyllä mutta kovin kovaa eikä kovin pitkään ei viitti ajaa kun jyristää. Ford racingin alumiiniputki tulee tilalle.

Mä ajelen aina melko rauhallisesti. Tänään piti napsia kuvia, mutta meni koko päivä tutkiessa noita ajovalojen sähköjä niin ehti tulla pimeä.
Ford Granada V8
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

razorass kirjoitti:Vanha on vielä paikallaan. Toimii kyllä mutta kovin kovaa eikä kovin pitkään ei viitti ajaa kun jyristää. Ford racingin alumiiniputki tulee tilalle.

Mä ajelen aina melko rauhallisesti.
Hyvä jos ajelet rauhallisesti. Kaverilla meni fordracingin alujortaani poikki stripillä alta 600 hv stroker windsorilla - että jos suunitelmat on jotain tuota luokkaa niin pitää katsoa jytkympää.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Vastaa Viestiin