Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Onko muilla mahdollisesti ollut ongelmia -94 Mustang 5,0 Gt ilmamäärämittareiden kanssa???Mulla on nyt menny 2kpl rikki 2kk sisällä,joten voisko olla mahdollista et toi BMC vapaavirtaussuodatinkitti rikkoo massamittarin?Mul on aikasemmin ollu 3kpl GM tuotteita eikä niissä ol ilmennyt ongelmia massamittareiden kanssa......Mikä muu voisi rikkoa massamittarin
kaara91 kirjoitti:Aikas outoa tuo oletus. Mistäs se määrämittari tietää onko sen edessä putsari vai ei, ellei siihen osu mekaanisesti joku kappale. Tärinä saattaa olla syy rikkoontumiseen, jolloin kannattaisi kokeilla joustavaa kiinnitystä, jos se jollain alueella joutuu moottorin tärinöiden myötä resonanssiin. Komponenttivika boksissa myös voi kuormittaa osaa tarpeettomasti, jolloin saattais mennä rikki, mutta jos on muuten toiminut, niin sekin on kaukaa haettu arvaus. Onko se hajoaminen pelkästään sähköinen rikkoontuminen.
Sitä en ole tutkinut,vaan olen hakenu takuuseen uuden,tosin voihan se uusikin olla jo valmiiksi viallinen kun valmistaja on Denso ja maa japani
Miten se on rikki? Onko vapariin laitettu liikaa öljyä joka on kulkeutunut massamittarin lankaan ja liannut sen? Langan voi itsekin varovasti, tosi varovasti, yrittää itse puhdistaa puhdistus sprayllä ja pumpulipuikolla.