Ford Nationalsien tulevaisuus ?
Valvoja: Ville K
Alueen säännöt
Rata-Reinojen ihan oma kalenteri ja keskustelualue race-henkisistä tapahtumista.
Rata-Reinojen ihan oma kalenteri ja keskustelualue race-henkisistä tapahtumista.
Ford Nationalsien tulevaisuus ?
Olen lähettänyt Ford Nationals "aktiiveille" seuraavanlaisen emailin, toimikoon se tässä keskustelun avaajana.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uusia Ford Nationalseja on nyt juhlittu vuodesta 2008 lähtien.
Viime aikoina on ollut havaittavissa henkilöstökatoa, vanhoja aktivisteja lopettaa eikä uusia tahdo saada tilalle.
Tilanne on nyt sellainen että jollei porukkaan saada lisää tekijöitä niin meidän tarvitsee harkita koko Natikoiden lopettamista tai ainakin pienentämistä.
On ymmärrettävää että " en ole kiinnostunut järjestämisestä- voin kyllä ajaa jos joku järjestää " -asenne on helppo ottaa ja toteuttaa, mutta jos kukaan ei järjestä niin ei kukaan sitten osallistukaan tapahtumaan kun sitä ei ole.
Harva meistä harrastajista on ns.aktiivi järjestöihminen joka tätä hommaa tekisi omaa egoaan pönkittääkseen tai rintaansa röyhistääkseen.
Me Ford Nationalseja tehneet olemme olleet mukana hyvässä rock-hengessä ja hyvällä fiiliksellä. Olisi todella harmi jos homma nyt loppuisi vain yleiseen talkoohengen puuttumiseen ja laiskuuteen. 5 vuoden aikana rakennettu konsepti ja kaikki systeemit menisi hukkaan.
Huomenna Teivon Swapissa on meillä klo 13 aiheesta vakavamielinen keskustelutilaisuus, johon olen jo aiemmin lähettänyt kutsun. Enkä ole saanut yhtä ainoata vastausta...viime palaverissa istuimme Teivon katsomassa Pokkisen Juhan kanssa kahdestaan.
Meillä kaikilla on omat kiireemme ja systeemimme muuallakin kuin harrastuksen piirissä, mutta eikö tämä juuri ole sitä hyvää vastapainoa sille ? Ja mistäs sitten tulee se koko vuoden kohokohta jos Natikoita ei olekaan ?
Tule siis mukaan keskustelemaan aiheesta. Yhtenä vaihtoehtona on homman keventäminen / yhdistäminen johonkin toiseen FMOC / FFCF-tapahtumaan, ja mahdollisesti muualla kuin Alastarolla. Alastaro paikkana on toki puitteiltaan paras, mutta myös kallis ja raskas meille harrastajille ratavuokrineen,ajanottoineen, paloautoineen jne.
Keskustelu jatkuneen ( kiivaana ?) FMOC nettisivuilla.
Ville
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uusia Ford Nationalseja on nyt juhlittu vuodesta 2008 lähtien.
Viime aikoina on ollut havaittavissa henkilöstökatoa, vanhoja aktivisteja lopettaa eikä uusia tahdo saada tilalle.
Tilanne on nyt sellainen että jollei porukkaan saada lisää tekijöitä niin meidän tarvitsee harkita koko Natikoiden lopettamista tai ainakin pienentämistä.
On ymmärrettävää että " en ole kiinnostunut järjestämisestä- voin kyllä ajaa jos joku järjestää " -asenne on helppo ottaa ja toteuttaa, mutta jos kukaan ei järjestä niin ei kukaan sitten osallistukaan tapahtumaan kun sitä ei ole.
Harva meistä harrastajista on ns.aktiivi järjestöihminen joka tätä hommaa tekisi omaa egoaan pönkittääkseen tai rintaansa röyhistääkseen.
Me Ford Nationalseja tehneet olemme olleet mukana hyvässä rock-hengessä ja hyvällä fiiliksellä. Olisi todella harmi jos homma nyt loppuisi vain yleiseen talkoohengen puuttumiseen ja laiskuuteen. 5 vuoden aikana rakennettu konsepti ja kaikki systeemit menisi hukkaan.
Huomenna Teivon Swapissa on meillä klo 13 aiheesta vakavamielinen keskustelutilaisuus, johon olen jo aiemmin lähettänyt kutsun. Enkä ole saanut yhtä ainoata vastausta...viime palaverissa istuimme Teivon katsomassa Pokkisen Juhan kanssa kahdestaan.
Meillä kaikilla on omat kiireemme ja systeemimme muuallakin kuin harrastuksen piirissä, mutta eikö tämä juuri ole sitä hyvää vastapainoa sille ? Ja mistäs sitten tulee se koko vuoden kohokohta jos Natikoita ei olekaan ?
Tule siis mukaan keskustelemaan aiheesta. Yhtenä vaihtoehtona on homman keventäminen / yhdistäminen johonkin toiseen FMOC / FFCF-tapahtumaan, ja mahdollisesti muualla kuin Alastarolla. Alastaro paikkana on toki puitteiltaan paras, mutta myös kallis ja raskas meille harrastajille ratavuokrineen,ajanottoineen, paloautoineen jne.
Keskustelu jatkuneen ( kiivaana ?) FMOC nettisivuilla.
Ville
- pokkinen
- Aina äänessä
- Viestit: 1178
- Liittynyt: 02 Kesä 2009, 10:18
- Auto: Ford Transit
- Paikkakunta: Nokia
Re: Ford Nationalsien tulevaisuus ?
..ja tämä ei ole "epäluottamuslause" aktiivitekijöille, jotka ovat nyt jäämässä pois. Päin vastoin, miljoonat kiitokset kaikille jotka mukana ovat vapaaehtoisina olleet. Emme voi kuitenkaan edellyttää että samat naamat jatkaa vuodesta toiseen.Futurage kirjoitti: Viime aikoina on ollut havaittavissa henkilöstökatoa, vanhoja aktivisteja lopettaa eikä uusia tahdo saada tilalle.
Nyt on kysymys siitä että ns. organisaation enemmän aikaa vieville paikoille ei ole tunkua.
Esim. Talous ja mainosvastaava, Tuloslaskenta, Portti ja lippuvastaava , järjestyksenvalvonta jne.
Ei ole tunkua myöskään muualle. Jo viime vuonna oli aika paljon "ulkopuolista" väkeä normaali rivihommissakin esim. Villen jälkikasvua kavereineen ja Alhon Grillin porukkaa kavereineen.
Itse ratatoiminnot on ollut hyvin hanskassa , kuten viime vuonna.( Antti ja Taisto, Jyri & kumppanit , Vesku ja Arto jne...)
Nyt todellakin tarvitaan aika iso määrä porukkaa mukaan talkoisiin, että homma jatkuu nykymuodossaan.
Mikäli joku ei systeemiä tunne, niin kyseessä on siis täysin FFCF ja FMOC jäsenistön talkoilla toimiva tapahtuma, josta kukaan ei palkkaa tai palkkioita saa euroakaan. Tapahtuma on tähän asti maksanut itse itsensä juurikin mainostajien , yhteistyökumppanien ja lipputulojen yhteis-summana.
- Juha -
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ford Nationalsien tulevaisuus ?
Pitää ottaa loppa tili niin ei haittaa harrastuksia. Enpä pääse paikalle. Hienoa olisi jos jatkuisi Natikat, ehdoton kesän koho kohta. Toivottavasti löydetään tulos vastaava jos ei edellinen jatka, toivottavasti jatkaa. Hyvinhän se viime vuonna meni. Portti hommakin toimi, ja hatun nosto tiimille, koska lienee melko tylsää hommaa. Itse osallistun ensi vuonna vähintään samalla panoksella kuin viime vuonna Natikoiden järjestämiseen, rättejäkin jäi.
Onko muuten tuo ratavaraus varmistettu sen jälkeen kun Alastaron ympäristölupa asiat selkiytyivät, mutta kesän ajo päivät vähenivät?
Antti
Onko muuten tuo ratavaraus varmistettu sen jälkeen kun Alastaron ympäristölupa asiat selkiytyivät, mutta kesän ajo päivät vähenivät?
Antti
- Joe Cool
- Addikti
- Viestit: 174
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang GT Convertible, vm. 1965
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Ford Nationalsien tulevaisuus ?
Mikä nyt kenellekin sattuu olemaan se kohokohta - joillekin se on Fun Run, joka on kerhon virallinen päätahtuma. Tosin sekin on tavallaan ulkoistettu 2013 - toivottavasti se ei ole enne vapaaehtoistoiminnan hiipumisesta silläkin saralla.Futurage kirjoitti:Ja mistäs sitten tulee se koko vuoden kohokohta jos Natikoita ei olekaan ?
Juttu pukkaa menemään sillä tavalla, että joillain ihmisillä sattuu olemaan virtaa ja paloa järjestää tapahtumia sekä itselle että muille ja he toimivat homman moottoreina. Samalla mukaan tulee kavereita ja kavereiden kavereita ja homma toimii ja kasvaa. Sitten virta loppuu ja jos uusia vetäjiä ei ilmaannu, loppuu toimintakin. Aika aikansa kutakin.
Jos Natikat loppuvat, niin mitä sitten - ehkä on helpompi järjestää vähemmän tapahtumia ja kevyemmin, kun kaikkeen ei virta riitä. Eivätköhän ne samasta syystä loppuneet silloin aikoinaankin. Eikä kyse ole edes FMOC:n tapahtumasta, vaan omasta ilmiöstään omalla lehdellä, paidalla, nettisuvulla jne...
En tunne asiaa niin hyvin, että osaisin edes yhdistää, keihin henkilöihin viitataan nyt järjestelyistä luopuvina, mutta voin vakuuttaa että tiedän fiiliksen, kun hiekka vaan loppuu tiimalasista, eikä tee mielikään kääntää lasia enää ylösalaisin seuraavaa kierrosta varten.
- paltant.ponitalli
- Addikti
- Viestit: 300
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
Re: Ford Nationalsien tulevaisuus ?
kyllä ehdottomasti samaa mieltä vuoden paras tapahtuma,tämä vuosi jäi väliin perhe juhlien vuoksi.monenlaista ohjelmaa käsis riittäis pidempäänkin ajanjaksoon.ja pilkkomisesta ei tollasia puitteita oo suomen maalla missään muualla samassa osoitteessa.itse tulen liittymään talkoo porukkaan ja yritystä saada miehistöä esim järkkäri kaartiin.
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
- pokkinen
- Aina äänessä
- Viestit: 1178
- Liittynyt: 02 Kesä 2009, 10:18
- Auto: Ford Transit
- Paikkakunta: Nokia
Re: Ford Nationalsien tulevaisuus ?
Tänään pidettiin aiheesta kokous.
Ilouutisena se, että homma jatkuu ensi kesänäkin
Ford Nationals pääjohtaja Ville kertoo tarkemmin kuinka homma etenee.
Ilouutisena se, että homma jatkuu ensi kesänäkin

Ford Nationals pääjohtaja Ville kertoo tarkemmin kuinka homma etenee.
- Juha -
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ford Nationalsien tulevaisuus ?
Upeetaaa, Mahtavaa, upeetaaa, mahtavaaa!
Re: Ford Nationalsien tulevaisuus ?
Nou hätä - Natikat jatkuu suurinpiirtein samalla konseptilla kuin aiemminkin. Teivoon eilen kokoontuneesta porukasta löytyi asialle halu / tahtotila / konsensus / whatever ja talkoohenkeä jotta homma saadaan pyörimään tuttuun tyyliin.
Suurin muutos aiempiin Natikoihin nähden on alustava päätös, että 2013 ohjelmaa tiivistetään mahtumaan yhteen päivään eli lauantaille 13.7.
Sunnuntai on ollut perinteisesti aika rauhallinen ja monien mielestä turhakin päivä. Radalla sallitaan ensi kesänä ajaminen klo 20 asti joten päivää voi ainakin teoriassa venyttää ratatapahtumien osalta sinne asti. Ja jos saunomisen aloittaminen ja lopettaminen venyy hieman normaalia pitempään ei se haittaa, koska sunnuntaina ei ajeta kilpaa.
Näin toimimalla saadaan paketista tiiviimpi ja kustannuksia säästyy. Lauantaista muodostuu varsinainen touhupäivä ja menoa riittää aamusta iltaan. Mitään ei olla jättämässä pois. Aikatauluja ym.säädetään tässä tulevan talven aikana.
Suurin muutos aiempiin Natikoihin nähden on alustava päätös, että 2013 ohjelmaa tiivistetään mahtumaan yhteen päivään eli lauantaille 13.7.
Sunnuntai on ollut perinteisesti aika rauhallinen ja monien mielestä turhakin päivä. Radalla sallitaan ensi kesänä ajaminen klo 20 asti joten päivää voi ainakin teoriassa venyttää ratatapahtumien osalta sinne asti. Ja jos saunomisen aloittaminen ja lopettaminen venyy hieman normaalia pitempään ei se haittaa, koska sunnuntaina ei ajeta kilpaa.
Näin toimimalla saadaan paketista tiiviimpi ja kustannuksia säästyy. Lauantaista muodostuu varsinainen touhupäivä ja menoa riittää aamusta iltaan. Mitään ei olla jättämässä pois. Aikatauluja ym.säädetään tässä tulevan talven aikana.
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
Re: Ford Nationalsien tulevaisuus ?
No näinhän se on. Joillekin kesän kohokohta on ongenkohon nypytys, toiselle taas Rauman Pitsiviikot, kolmannelle Ford Nationals ja neljännelle Fun Run.
Mielestäni on kuitenkin selvää että FoMoCo Suomen Race kesän kohokohta on Natikat, ja jos katsot tarkkaan niin tämän Topic-osion otsikko onkin Race tapahtumat.
Mielestäni on kuitenkin selvää että FoMoCo Suomen Race kesän kohokohta on Natikat, ja jos katsot tarkkaan niin tämän Topic-osion otsikko onkin Race tapahtumat.

Joe Cool kirjoitti:Mikä nyt kenellekin sattuu olemaan se kohokohta - joillekin se on Fun Run, joka on kerhon virallinen päätahtuma. Tosin sekin on tavallaan ulkoistettu 2013 - toivottavasti se ei ole enne vapaaehtoistoiminnan hiipumisesta silläkin saralla.Futurage kirjoitti:Ja mistäs sitten tulee se koko vuoden kohokohta jos Natikoita ei olekaan ?
Juttu pukkaa menemään sillä tavalla, että joillain ihmisillä sattuu olemaan virtaa ja paloa järjestää tapahtumia sekä itselle että muille ja he toimivat homman moottoreina. Samalla mukaan tulee kavereita ja kavereiden kavereita ja homma toimii ja kasvaa. Sitten virta loppuu ja jos uusia vetäjiä ei ilmaannu, loppuu toimintakin. Aika aikansa kutakin.
Jos Natikat loppuvat, niin mitä sitten - ehkä on helpompi järjestää vähemmän tapahtumia ja kevyemmin, kun kaikkeen ei virta riitä. Eivätköhän ne samasta syystä loppuneet silloin aikoinaankin. Eikä kyse ole edes FMOC:n tapahtumasta, vaan omasta ilmiöstään omalla lehdellä, paidalla, nettisuvulla jne...
En tunne asiaa niin hyvin, että osaisin edes yhdistää, keihin henkilöihin viitataan nyt järjestelyistä luopuvina, mutta voin vakuuttaa että tiedän fiiliksen, kun hiekka vaan loppuu tiimalasista, eikä tee mielikään kääntää lasia enää ylösalaisin seuraavaa kierrosta varten.
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
Re: Ford Nationalsien tulevaisuus ?
Pikku detaljina kokouksesta : Champion pistelaskusystemin parantamisesta keskusteltiin.
Nykysysteemin ongelma on ollut siinä että pistemäärät ovat riippuneet rata-ajoon osallistuneiden autojen määrästä, tarkoittaen että systeemi on ollut raskas ja kömpelö käyttää.
Uusi idea on nyt että ajat muutettaisiin suoraan pisteiksi ( ilman desimaalipilkkua ), esim, dragissa ajettu 12,5 tarkoittaisi 125 pistettä ja radalla ajettu 1,40 140 pistettä, slalomissa 1,10 = 110 pistettä.. ja vähiten pisteitä saanut voittaisi.
Burnis kisa jätettäisiin pois Champion laskennasta, kun ei se oikeasti ole kilvanajoa ja lähes auto kuin auto saa renkaan palamaan.
Jos joku ei osallistu johonkin lajiin saa siitä pisteitä yhtä paljon kuin ajaisi "todella" hitaasti, sanotaan vaikka että suoritusta verrattaisiin drag aikaan 20,0 tai radalla 2,00 eli molemmista 200 pistettä.
Tämä systeemi olisi yksinkertainen ja helposti ymmärrettävä, ja jokainen tietäisi omat pisteensä välittömästi. Ja suurimpana etuna olisi pistelaskusysteemin varmuus ja helppokäyttöisyys.
-----------------------------
Katsoinpa tämän vuoden Ford Champion tuloksia ja muutaman kaverin suorituksia / aikoja. Uudella pistelaskusysteemillä kärjen pisteet olisivat menneet näin:
Antti Hirvonen 358
Arto Malinen 362
Mika Kosola 363
Ja vaikkapa Janne Mäki-Petäjä 366
Ei spekuloida 2012 tuloksilla enempää...lisää sitä ensi kesänä.
Tää systeemi tuntuu oikein hyvältä,selkeältä, oikeudenmukaiselta ja helpolta. Eiköhän oteta tämä käyttöön. Kiitos Mika ja Kari !
Nykysysteemin ongelma on ollut siinä että pistemäärät ovat riippuneet rata-ajoon osallistuneiden autojen määrästä, tarkoittaen että systeemi on ollut raskas ja kömpelö käyttää.
Uusi idea on nyt että ajat muutettaisiin suoraan pisteiksi ( ilman desimaalipilkkua ), esim, dragissa ajettu 12,5 tarkoittaisi 125 pistettä ja radalla ajettu 1,40 140 pistettä, slalomissa 1,10 = 110 pistettä.. ja vähiten pisteitä saanut voittaisi.
Burnis kisa jätettäisiin pois Champion laskennasta, kun ei se oikeasti ole kilvanajoa ja lähes auto kuin auto saa renkaan palamaan.
Jos joku ei osallistu johonkin lajiin saa siitä pisteitä yhtä paljon kuin ajaisi "todella" hitaasti, sanotaan vaikka että suoritusta verrattaisiin drag aikaan 20,0 tai radalla 2,00 eli molemmista 200 pistettä.
Tämä systeemi olisi yksinkertainen ja helposti ymmärrettävä, ja jokainen tietäisi omat pisteensä välittömästi. Ja suurimpana etuna olisi pistelaskusysteemin varmuus ja helppokäyttöisyys.
-----------------------------
Katsoinpa tämän vuoden Ford Champion tuloksia ja muutaman kaverin suorituksia / aikoja. Uudella pistelaskusysteemillä kärjen pisteet olisivat menneet näin:
Antti Hirvonen 358
Arto Malinen 362
Mika Kosola 363
Ja vaikkapa Janne Mäki-Petäjä 366
Ei spekuloida 2012 tuloksilla enempää...lisää sitä ensi kesänä.
Tää systeemi tuntuu oikein hyvältä,selkeältä, oikeudenmukaiselta ja helpolta. Eiköhän oteta tämä käyttöön. Kiitos Mika ja Kari !
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 441
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Ford Nationalsien tulevaisuus ?
Tää systeemi mun mielestäni ainakin äkkiä luettuna kuulostaa varsin epäreilusti Drag painotteiselta.
Jos radalla hyvät pisteet saa 1:31 ajalla = 131 ja keskiverto 1:40 = 140 . Kun vartilla taas 10,0 = 100 ja keskiverto 13,5 = 135 pistettä. Näin keskivertoajasta kun parannat parhaaseen hyodyt Dragissa 35 pistettä ja radalla 9 pistettä.
Ehkä mä vaan ymmärrän tän väärin jotenkin?
Jos radalla hyvät pisteet saa 1:31 ajalla = 131 ja keskiverto 1:40 = 140 . Kun vartilla taas 10,0 = 100 ja keskiverto 13,5 = 135 pistettä. Näin keskivertoajasta kun parannat parhaaseen hyodyt Dragissa 35 pistettä ja radalla 9 pistettä.
Ehkä mä vaan ymmärrän tän väärin jotenkin?
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
- pokkinen
- Aina äänessä
- Viestit: 1178
- Liittynyt: 02 Kesä 2009, 10:18
- Auto: Ford Transit
- Paikkakunta: Nokia
Re: Ford Nationalsien tulevaisuus ?
Nyt jo tiedoksi myös, eli pientä ennakkomarkkinointia.
Tapahtuman yhteydessä kesän suurin FMOC-museoautotapahtuma.
Kerhon museomusset kokoontuu ja cruisailee. Paikalla autonäyttely , museotarkastaja jne jne.
Eli kalentereihin merkintä jo nyt sinne heinäkuun puoleenväliin.
Tapahtuman yhteydessä kesän suurin FMOC-museoautotapahtuma.
Kerhon museomusset kokoontuu ja cruisailee. Paikalla autonäyttely , museotarkastaja jne jne.
Eli kalentereihin merkintä jo nyt sinne heinäkuun puoleenväliin.
- Juha -
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ford Nationalsien tulevaisuus ?
Kyllä se Antti noin menee, mutta eikös slalomin pisteet painotu enempi rata autoille, joten tilanne tasoittuu sitä kautta?
Kuulostaa ainakin yksinkertaiselta eli sopii Ford miehelle.
Kuulostaa ainakin yksinkertaiselta eli sopii Ford miehelle.

- hannu
- Aina äänessä
- Viestit: 1169
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
- Paikkakunta: Ikaalinen
Re: Ford Nationalsien tulevaisuus ?
samaa mieltä Antin kanssa, ja tykkään tuosta "ykspäiväsestä", toi rällääminen edellisiltana ei nappaa jos seuraavana päivänä tarttis vielä "kisailla"...Antti66HT kirjoitti:Kyllä se Antti noin menee, mutta eikös slalomin pisteet painotu enempi rata autoille, joten tilanne tasoittuu sitä kautta?
Kuulostaa ainakin yksinkertaiselta eli sopii Ford miehelle.


Ja toi burniskisan pois-ottaminen pistelaskusta saa multa myös ISON +:n


- FBFIN65
- Mega-addikti
- Viestit: 625
- Liittynyt: 13 Loka 2005, 20:19
- Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005 - Paikkakunta: uusimaa
Re: Ford Nationalsien tulevaisuus ?
Järki miehet ollut kokoontumassa
Hieanoa että tapahtuma jatkuu ja saapi sitten kaiken lisäksi la ottaa rennosti 

