GT -95 piristystä
Lähetetty: 12 Marras 2012, 19:29
Kova hinku on siis piristää vuoden -95 5.0 HO avoa talven aikana. Varsinkin ahtaminen kiinnostaisi kovasti ja mahdollisesti tehdä asia niin että jos tulevaisuudessa vielä innostuu niin olisi ahtimessa vähän varaa. Tulee eteen myös kaikki muu oheistouhu vaihteistoa myöten. Sikäli mikäli olen oikein ymmärtänyt, ei alkup. AODE-laatikko kestä kovinkaan paljoa tehon lisäystä. Kuume yltää pahimmillaan luokkaan 400hp ja tarkoituksena katukäyttö.
Nyt tarvitsee amatööri ammattiapua:
- Onko kellään kokemuksia tai vahvoja mielipiteitä Monster-laatikoista, esim.
http://www.monstertrans.com/store/produ ... n-2WD.html?
- Sietääkö voimansiirto vai tarviiko vaihtaa kardaania/vetareita..? (8.8" perällä).
- Tarvitseeko runko lisätukea pohjaan / moottoritilaan?
- Mitä osia koneeseen mahdollisesti tarvii vaihtaa?
- Jos ja kun ahtaminen tulee kysymykseen, mikä on mahdollinen vertailumalli tehonnousua ja alustan päivitystä ajatellen?
Ahdinhöpötyksenä olen ajatellut remmivetoista Vortechin bolt-on-settiä. Mitä olen täältä palstalta ymmärtänyt, niin valmiin sarjan kanssa katsastus onnistuu helpoiten.
Kokemuksia otetaan mielellään vastaan ja pottuiluakin (viimeistä kohtuudella). Jotain huomionarvoista kysymyslistasta varmasti unohtuikin ja senkin saa kertoa.
Olisi tosiaan ajatus laittaa auto aluksi siihen malliin kaikilta osin että se kestää tehoa ja pysähtyy polkimella. Sitten niitä ahtimia, ja kun sen saa otteeseen niin mahdollisesti myöhemmin ajatella kansia yms.
Pitää saada perspektiiviä suunnitelmaan nyt niin voi vähän budjettia hahmottaa. Halvimmillaanki maksaa tietysti pirusti - se on jo tiedossa
Nyt tarvitsee amatööri ammattiapua:
- Onko kellään kokemuksia tai vahvoja mielipiteitä Monster-laatikoista, esim.
http://www.monstertrans.com/store/produ ... n-2WD.html?
- Sietääkö voimansiirto vai tarviiko vaihtaa kardaania/vetareita..? (8.8" perällä).
- Tarvitseeko runko lisätukea pohjaan / moottoritilaan?
- Mitä osia koneeseen mahdollisesti tarvii vaihtaa?
- Jos ja kun ahtaminen tulee kysymykseen, mikä on mahdollinen vertailumalli tehonnousua ja alustan päivitystä ajatellen?
Ahdinhöpötyksenä olen ajatellut remmivetoista Vortechin bolt-on-settiä. Mitä olen täältä palstalta ymmärtänyt, niin valmiin sarjan kanssa katsastus onnistuu helpoiten.
Kokemuksia otetaan mielellään vastaan ja pottuiluakin (viimeistä kohtuudella). Jotain huomionarvoista kysymyslistasta varmasti unohtuikin ja senkin saa kertoa.
Olisi tosiaan ajatus laittaa auto aluksi siihen malliin kaikilta osin että se kestää tehoa ja pysähtyy polkimella. Sitten niitä ahtimia, ja kun sen saa otteeseen niin mahdollisesti myöhemmin ajatella kansia yms.
Pitää saada perspektiiviä suunnitelmaan nyt niin voi vähän budjettia hahmottaa. Halvimmillaanki maksaa tietysti pirusti - se on jo tiedossa
