Sivu 1/1
Re: 302 efi imusarjojen ero?
Lähetetty: 10 Syys 2013, 22:02
Kirjoittaja Late
Näyttäisi tuo ylempi punaisessa autossa kiinni oleva alkuperäiseltä 86-93 Mustangin HO-motin imarilta. Alemmassa oleva matala taas viittaisi vahvasti 90-> Thunderbirdin HO-moottorin imarilta. Tbirdissä huomattavasti matalampi konehuone niin siihen muotoiltiin reilusti matalampi sarja, jotta saatiin kone tungettua pellin alle. Samalla menetettiin jokusia hevosvoimia. Mustangissa ei tehdastekoisena tuota matalaa ole ollut.
Re: 302 efi imusarjojen ero?
Lähetetty: 10 Syys 2013, 22:13
Kirjoittaja Topias74
Tai sitten alempi on uudemman SN-95 imari, siinä on kans tuo mutka. Lukeeko t-birdin imarissa HO?
Re: 302 efi imusarjojen ero?
Lähetetty: 11 Syys 2013, 13:55
Kirjoittaja Topias74
Niin se tais olla.

Re: 302 efi imusarjojen ero?
Lähetetty: 11 Syys 2013, 18:00
Kirjoittaja FinnStang
fox50 kirjoitti:Ainakin nettiautossa myytävässä -95 gt avossa oli samanlainen imusarja kun mulla, alempi. Korkeutta nettiauton kuvasta ei tietysti nää. Eikös se niin ollut että t-bird oli tasan 200hv ja mustang 228hv? Onko muuta eroa kun imusarja?
Nokka-akseli on erilainen.
Re: 302 efi imusarjojen ero?
Lähetetty: 15 Syys 2013, 22:25
Kirjoittaja Topias74
Veikkaisin että kaikki käy! Onko se Mussen nokka, GT:n nokka? Niin ja kato että se on rullanokka.Ja mittaa kaasuläpän ja imusarjan reikäjako onko sama.