Suomen tehokkain Ford katuisolohko
Suomen tehokkain Ford katuisolohko
Jarrutettiin tänään Kotkan suunnalla.
Orkkis D0VE-lohkoon tehty 460 stroker.
Teho vaparina 750 ja kaasuilla 1055 heppaa....6100 kierroksella.
Soturi astukoon esiin jos siltä tuntuu...jos ei niin Natikoissa nähdään !
Orkkis D0VE-lohkoon tehty 460 stroker.
Teho vaparina 750 ja kaasuilla 1055 heppaa....6100 kierroksella.
Soturi astukoon esiin jos siltä tuntuu...jos ei niin Natikoissa nähdään !
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
Re: Suomen tehokkain Ford katuisolohko
Tuolla konimäärällä luulis liikkuvan auto kuin auto!
-
- Mega-addikti
- Viestit: 695
- Liittynyt: 22 Helmi 2013, 10:43
- Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra - Paikkakunta: Lapua
Re: Suomen tehokkain Ford katuisolohko
Joutuuko kaasua käyttämään ohituksissa, vai jaksaako mennä normirekan ohi ihan vaparina?
Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2110
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Suomen tehokkain Ford katuisolohko
Kysymyksen asettelu on typerä, koska riippuu luonnollisesti suoran pituudesta. Miehekkäät on lukemat. Sitten vaan niitä tiehen välittämään. Välittäminen on tärkeätä näissäkin hommissa.
Viimeksi muokannut Antti66HT, 02 Loka 2013, 11:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Suomen tehokkain Ford katuisolohko
Pertti kirjoitti:Joutuuko kaasua käyttämään ohituksissa, vai jaksaako mennä normirekan ohi ihan vaparina?
Kyllä joutuu kaasua painamaan ohituksissa...muttei kovin syvään.....
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
- Sport 65
- Aktiivi
- Viestit: 59
- Liittynyt: 06 Elo 2007, 21:44
- Auto: 65 Mustang Fastback 347 T5 8"
67 Fairlane GTA 460 C6 9" - Paikkakunta: Orimattila
Re: Suomen tehokkain Ford katuisolohko
Tehon riittämättömyys on tiedostettu ja jarrut on etukäteen päivitetty kaksi piirisiksi ja eturummut 11" levyiksi.kaara91 kirjoitti:Veikkaan kuitenkin myös, että jos moottoriin on mahdollisuus lisätä vielä tehoa, on alustassakin myös varmasti parannettavaa käyttötarkoituksesta riippuen.
Mustang FB 65 302 T5 8"
Fairlane GTA 67 460 C6 9"
Glastron Carlson CVX-20 Berkeley PackaJet 460
Fairlane GTA 67 460 C6 9"
Glastron Carlson CVX-20 Berkeley PackaJet 460
- jls
- Addikti
- Viestit: 382
- Liittynyt: 07 Joulu 2007, 13:54
- Auto: 1965 Fastback 351
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Suomen tehokkain Ford katuisolohko
Paljon yhtään ei tartte olla kateellinen. Samalla miehellä yksi suomen nopeimpia fastbackejä ja tehokkaimpia isolohkoja. Eikä se isolohkon lavettikaan ihan surkea oleSport 65 kirjoitti:Tehon riittämättömyys on tiedostettu ja jarrut on etukäteen päivitetty kaksi piirisiksi ja eturummut 11" levyiksi.
Way to go!
Mustang FB -65
-Growing Up Is Overrated-
-Growing Up Is Overrated-
- MrFairlane
- Aktiivi
- Viestit: 138
- Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:17
Re: Suomen tehokkain Ford katuisolohko
Vaununvetoonko noita kaikkia hevosia tarvitaan?
'95 Mustang GT 302
'63 Fairlane 302
'59 Fairlane EFI 292
'63 Fairlane 302
'59 Fairlane EFI 292
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Suomen tehokkain Ford katuisolohko
Asialliset hevosvoimalukemat ja se maksimi vääntö. 940!!!! 940 eikä mitään Nm... vaan jalkapaunaa, eli 1269 Nm. Jos pyörä pitää niin maapallo pyörähtää On kertakaikkiaan vakuuttavat teholukemat.
Vedättekö te reikäpää dragsterillä vaunua?MrFairlane kirjoitti:Vaununvetoonko noita kaikkia hevosia tarvitaan?
Huhun mukaan kasvanutta tehoa kompensoidaan vaihtamalla alkuperäiset 5" leveät rättirenkaat 225 mm leveisiin tubeless radial M+S renkaisiin.Sport 65 kirjoitti:Tehon riittämättömyys on tiedostettu ja jarrut on etukäteen päivitetty kaksi piirisiksi ja eturummut 11" levyiksi.kaara91 kirjoitti:Veikkaan kuitenkin myös, että jos moottoriin on mahdollisuus lisätä vielä tehoa, on alustassakin myös varmasti parannettavaa käyttötarkoituksesta riippuen.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Re: Suomen tehokkain Ford katuisolohko
Mitä hyötyä tuosta renkaan vaihdosta enää on? Savuavat vaan erilailla katuun ja taivaalle!
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2110
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Suomen tehokkain Ford katuisolohko
No onhan noi ny paljon paremmat. Jotkut vanhemmat Kumhot on kans tosi hyvät, jos budjetti vaan sallii. Mutka radalla, jonne tää auto on tehty noi on ehdottomat. Ainakin sit 15 tuuman vanteet noihin 14 levyihin kaveriks
Viimeksi muokannut Antti66HT, 02 Loka 2013, 22:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Sport 65
- Aktiivi
- Viestit: 59
- Liittynyt: 06 Elo 2007, 21:44
- Auto: 65 Mustang Fastback 347 T5 8"
67 Fairlane GTA 460 C6 9" - Paikkakunta: Orimattila
Re: Suomen tehokkain Ford katuisolohko
Nyt on vaan ne 11" ja yksimäntäiset jarrusatulat, on nekin rumpujarruja paremmat. Radalla tolla on tarkoitus käydä pyörimässä vain viikonloppuisin.kaara91 kirjoitti:Mä kyllä suosittelen 14in etulevyjä ja jäähdytystä letkuilla, jos radalle meinaat oikeesti ajelemaan. Radalla kyllä loppuu jarrut varmasti noilla tehoilla. Ja tuo huipputehohan ei isolohkossa kerro kaikkea. Siellä on myös vääntöä, mikä siirtää myös autoa rivakasti mutkasta ulostultaessa tallaa painettaessa. Hienoa, että saadaan mukaan lisää tehokasta kalustoa.Sport 65 kirjoitti:Tehon riittämättömyys on tiedostettu ja jarrut on etukäteen päivitetty kaksi piirisiksi ja eturummut 11" levyiksi.kaara91 kirjoitti:Veikkaan kuitenkin myös, että jos moottoriin on mahdollisuus lisätä vielä tehoa, on alustassakin myös varmasti parannettavaa käyttötarkoituksesta riippuen.
Mustang FB 65 302 T5 8"
Fairlane GTA 67 460 C6 9"
Glastron Carlson CVX-20 Berkeley PackaJet 460
Fairlane GTA 67 460 C6 9"
Glastron Carlson CVX-20 Berkeley PackaJet 460
- Sport 65
- Aktiivi
- Viestit: 59
- Liittynyt: 06 Elo 2007, 21:44
- Auto: 65 Mustang Fastback 347 T5 8"
67 Fairlane GTA 460 C6 9" - Paikkakunta: Orimattila
Re: Suomen tehokkain Ford katuisolohko
Ei mene noi 14 tuuman jarrut heittämällä 15 tuuman vanteisiin, varmaan joutuu sorvaamaan satuloita.Antti66HT kirjoitti:No onhan noi ny paljon paremmat. Jotkut vanhemmat Kumhot on kans tosi hyvät, jos budjetti vaan sallii. Mutka radalla, jonne tää auto on tehty noi on ehdottomat. Ainakin sit 15 tuuman vanteet noihin 14 levyihin kaveriks
Mustang FB 65 302 T5 8"
Fairlane GTA 67 460 C6 9"
Glastron Carlson CVX-20 Berkeley PackaJet 460
Fairlane GTA 67 460 C6 9"
Glastron Carlson CVX-20 Berkeley PackaJet 460
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2110
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Suomen tehokkain Ford katuisolohko
Kieliposkessa menee varmastiSport 65 kirjoitti:Ei mene noi 14 tuuman jarrut heittämällä 15 tuuman vanteisiin, varmaan joutuu sorvaamaan satuloita.Antti66HT kirjoitti:No onhan noi ny paljon paremmat. Jotkut vanhemmat Kumhot on kans tosi hyvät, jos budjetti vaan sallii. Mutka radalla, jonne tää auto on tehty noi on ehdottomat. Ainakin sit 15 tuuman vanteet noihin 14 levyihin kaveriks
Re: Suomen tehokkain Ford katuisolohko
Jarrut ovat vauhdin surma. Lisää tehoa ja pienemmät jarrut, niin kulkee kovempaa. Ainakin laahaavilla jarruilla.
Itse olin kaverin puolesta hieman pettynyt tuohon vaparitehoon, riittääkö irroittamaan pidon yli 100kmh nopeuksista faikun alustalla?
Itse olin kaverin puolesta hieman pettynyt tuohon vaparitehoon, riittääkö irroittamaan pidon yli 100kmh nopeuksista faikun alustalla?