Baer vs Wilwood (2014 GT)
Lähetetty: 15 Maalis 2015, 18:43
Arvoisa raati,
Olisiko kokemuksia tai ajatuksia big brake -päivityksestä 2014 GT:hen? Tarve 100% katu, 70% bling bling ja 30% race day. Wanhassa 91 GT:ssä oli edessä Baer kit ja komeat oli! Nyt liikkeellä noin $3000 USD budjetilla (vielä täällä rapakon takana) ja alla 19" vanteet. Täytettä pitäisi saada siis lisää... ja Wilwoodilta saisi reilulla kolmella tonnilla koko setin eteen ja taakse, cross-drilled + red calipers. Baerilta olisi tarjolla eteen 2k US hintaan vastaava setti ja taakse vaikka Steeda rear slotted upgrade. Mieli kääntyisi tuohon Baer+Steeda -pakettiin mutta toisaalta Wilwoodilta tulisi koko paketti kerralla.
Vai onko noilla sen suurempaa eroa loppupeleissä? Ford Racingiltä toki saisi GT500:sen setin about samaan rahaan, mutta ei cross-drilled (bling) eikä red caliper (more bling)...
Olisiko kokemuksia tai ajatuksia big brake -päivityksestä 2014 GT:hen? Tarve 100% katu, 70% bling bling ja 30% race day. Wanhassa 91 GT:ssä oli edessä Baer kit ja komeat oli! Nyt liikkeellä noin $3000 USD budjetilla (vielä täällä rapakon takana) ja alla 19" vanteet. Täytettä pitäisi saada siis lisää... ja Wilwoodilta saisi reilulla kolmella tonnilla koko setin eteen ja taakse, cross-drilled + red calipers. Baerilta olisi tarjolla eteen 2k US hintaan vastaava setti ja taakse vaikka Steeda rear slotted upgrade. Mieli kääntyisi tuohon Baer+Steeda -pakettiin mutta toisaalta Wilwoodilta tulisi koko paketti kerralla.
Vai onko noilla sen suurempaa eroa loppupeleissä? Ford Racingiltä toki saisi GT500:sen setin about samaan rahaan, mutta ei cross-drilled (bling) eikä red caliper (more bling)...