Sivu 1/1
Lämppärin letkujen lähtö- ja tuloholkit
Lähetetty: 28 Elo 2016, 20:42
Kirjoittaja Torinobrougham
Onko tietoa 351Clevelandin lämppärin letkujen lähtö- ja tuloholkeista, toinen lohkossa ja toinen vesipumpussa, onko ne ns.tyhmiä vai onko ne kierteellä eli poiskierrettävissä? Lämppäri jää pois kierrosta ja fiksuinta olis kai tulpata nuo päät kierretulpilla jos se on mahdollista.
Re: Lämppärin letkujen lähtö- ja tuloholkit
Lähetetty: 28 Elo 2016, 22:49
Kirjoittaja Uniflo
Lohkossa ei ole tehtaan jäljiltä jenkoja. Vesipumpussa saattaa olla, tai sitten ei. Kumpaakin olen nähnyt.
Re: Lämppärin letkujen lähtö- ja tuloholkit
Lähetetty: 29 Elo 2016, 11:28
Kirjoittaja Torinobrougham
Ok, kiitos, Kyllä noi vaikuttais olevan ilman kierteitä eli lyömällä vaihdettavia tässä tapauksessa jos tarvii, mutta nyt täytyy sitten vaan tulpata noi päät.
Re: Lämppärin letkujen lähtö- ja tuloholkit
Lähetetty: 29 Elo 2016, 15:09
Kirjoittaja Uniflo
Jos haluat, voit myös yhdistää nuo lähdöt toisiinsa letkunpätkällä. Ei tarvitse tulppia alkaa sorvailemaan.
Re: Lämppärin letkujen lähtö- ja tuloholkit
Lähetetty: 29 Elo 2016, 20:03
Kirjoittaja SamiM
Lohkoon saa sen verran kierrettä 3/8" BSP kierretapilla, että letkukara tai tulppa pysyy ja on tiivis kun kierretiivisteliiman kans laittaa. Yhteen laitoin messinkisen letkukaran näin ja on pelannut.
Re: Lämppärin letkujen lähtö- ja tuloholkit
Lähetetty: 29 Elo 2016, 21:15
Kirjoittaja Torinobrougham
Joo,mulla oli letkulenkit niissä,mutta vähän kliinimpi ilme konehuoneeseen tavoitteena, niin meinasin tota tulpparatkaisua ja Samihan tieskin kertoa miten se tehdään, kokeillaas noin, kiitoksia!