
Mittaristo
Mittaristo
Onko helppo vaihtaa jälikäteen kuusvitoseen GT mittaristo elikkäs ne hienot pyöreet mittarit 

Ei se kovin vaikea pala ole. Vaatii hyvin vähän muutoksia sähköihin, muutoin vanha pois uusi tilalle. Tietääkseni muutamat vahdokset on tehty oma mukaan lukien.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Onnistuu kyllä. Osasin sähköamatöörinäkin tehdä operaation ohjeiden kanssa kunhan rauhassa mietiskelin hetken aikaa ennen kuin pistin vanhaa piuhaa poikki. Muutamia johtoja joutuu pätkimään ja pistämään kytkennät uusiksi. Itselläni -65 mittariston amppeerimittarissa on induktiosilmukka toisin kuin kuuskutosissa mittareissa, joissa amp mittarin takana on kaksi napaa, joihin johdot kytketään. Tämmöiseen välimallin kytkentään, jota käytettiin ilmeisesti vain -65 Gt ja Pony interior malleissa, en löytänyt ohjeita, joten jätin sen kytkemättä ja säilytin vanhan alt varoitusvalon erillisenä kojetaulun alla.