Efin osien valinta ja säätö
Lähetetty: 14 Huhti 2025, 17:05
Hommasin 66 mustangiin tekniikaksi 97 explorerista 5.0+4r70w vaihteiston. Ajattelin koko tekniikan laittaa ihan sillä omalla moottorinohjauksella eli eec-v. Olisin siihen ostamassa nokkaa, suuttimia ym niin onko jotain mitä pitäisi ottaa huomioon osien valinnassa lähinnä että onnistuu säätö ja saa auton pelaamaan?
Nokaksi olen katsonut anderson n-41 jossa lobe separation 110. Pitäisikö olla isompi esim 112 vai saako tonkin pelaamaan?
Suuttimet ford motorsport 24lb. Miten maf kun noissa jenkkifoorumeilla puhutaa että kalibroitu jollekin suutinkoolle? Eikö maf arvot ole moottorinohjauksessa eikä maffissa eli saisi pelaamaan tolla omallakin maffilla? Vai onko noi vauhtikauppojen maffit jotenkin muutenki parempia? Suosituksia merkistä?
Onko eteläsuomessa ketää säätäjää fordeille? Mulla olis itellä hp tuners mvpi2+ mutta sillä ei taida näihin vanhoihin fordeihin käsiks...
Nokaksi olen katsonut anderson n-41 jossa lobe separation 110. Pitäisikö olla isompi esim 112 vai saako tonkin pelaamaan?
Suuttimet ford motorsport 24lb. Miten maf kun noissa jenkkifoorumeilla puhutaa että kalibroitu jollekin suutinkoolle? Eikö maf arvot ole moottorinohjauksessa eikä maffissa eli saisi pelaamaan tolla omallakin maffilla? Vai onko noi vauhtikauppojen maffit jotenkin muutenki parempia? Suosituksia merkistä?
Onko eteläsuomessa ketää säätäjää fordeille? Mulla olis itellä hp tuners mvpi2+ mutta sillä ei taida näihin vanhoihin fordeihin käsiks...