65-Suomi västpäkit
Lähetetty: 07 Syys 2004, 11:10
Montakohan näitä aikanaan tuotiin suomeen?? vientimallithan oli yleensä paremmalla varustuksellakin, levyjarrut ym..?
Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Jostain on jäänyt luku kolme mieleen. Että josko '65 västpjäkkejä olisi tullut kokonaista kolme, joista yksi äskettäin edesmenneelle Huvi Akreniukselle.speedy kirjoitti:Montakohan näitä aikanaan tuotiin suomeen?? vientimallithan oli yleensä paremmalla varustuksellakin, levyjarrut ym..?
Tämän tietysti olet tarkastanut, mutta jos warranty plate on tallella ovessa niin edxport versioissa D.S.O. - koodi on numeroiden 90 - 99 välillä.GT-350 kirjoitti:Hmmmm, tämä mielenkiintoinen aihe. Ihan hävettää kun ei ole saanut selvitettyä varmaksi tuota oman FB:n historiaa, varsinkin kun huhupuheen mukaan olisi Suomi-auto. Joku kumma laittanut sinne KM-nopeusmittarinkin ellei sitten ole ollut...täytyypä koitella tutkia.
Levyjarrut edessä, ja on ollut luksusta eli esim. keskikonsoli, joka nykyään tiessään...
Ovikilpi ei auta kun ei ole.
GT-350 kirjoitti:Ovikilpi ei auta kun ei ole.
Kolmesta on joskus luettu jostain julkaisusta. Jostain semmoinen muistikuva että yksi noista oli maahantuojan pomojen kiertolaisena aluksi.Fastback kirjoitti:speedy kirjoitti:a yksi äskettäin edesmenneelle Huvi Akreniukselle.
Huvi oli persoona joka tykkäsi rajuista autoista ja veneistä. Tuon Mustangin korvasi hänelle erityisesti tilattu ´66 Corvette 427cid 425hp moottorilla ja 4-speed manuaalilla. Autoon myös tilattiin huippuharvinainen N03 polttoainesäiliö, eli tilavuus on sitten 36 gallonaa. Tämä auto on edelleen Akreniuksen perheen hallussa.Fastback kirjoitti:Kolmesta on joskus luettu jostain julkaisusta. Jostain semmoinen muistikuva että yksi noista oli maahantuojan pomojen kiertolaisena aluksi.speedy kirjoitti:a yksi äskettäin edesmenneelle Huvi Akreniukselle.
Ja sit vilpitön anteeksipyyntö tietämättömyydestä, mutta kuka oli Huvi Akrenius?
Jepulis, isäni ajoi etapin kuvan fastpäkillä v. 1965 Lappeenrannassa. Nappasi tietysti kuvan kun normaalisti ajoivat Anglialla.FBFIN65 kirjoitti:Aito autokoulun auto vuodelta 1965
Kiitoksia Ilkka K :lle