Sivu 1/1
Kallistuksenvakaaja
Lähetetty: 08 Helmi 2007, 21:22
Kirjoittaja radiodio
Tuossa -67 Mustin taka-akselistoa vaihtaessa huomasin kiinnityspantojen olevan löystyneet.
Ja päiden pultitkin oli ihan mutkalla.
Pitääkö akselilla olla paino päällä kun asentaa vakaajan uudelleen?
Missä asennossa vakaajan päiden tulisi olla? ("koiranluiden" pituus)
Ja vielä.... mistä kannattaisi kysellä uusia "koiranluita" vaikka pk-seudulta?
Lähetetty: 08 Helmi 2007, 22:07
Kirjoittaja radiodio
Mä en ole koskaan tajunnut tuota koiranluu nimitystä.

[/quote]
En mäkään, mutta en muuta keksinyt.
Mites niiden päiden asento?
Lähetetty: 08 Helmi 2007, 22:27
Kirjoittaja Antti66HT
No, onhan se niinkuin koiran luu, kumit paikallaan...
( )
I
I
( )
jep.
Lähetetty: 09 Helmi 2007, 09:38
Kirjoittaja Mexico65
radiodio kirjoitti:Mites niiden päiden asento?
90 asteen kulmassa kun auton paino on pyörien päällä. Vakaaja tulee olla korin suuntainen.
( )-----O -vakaaja
I
I -koiran luu
I
( )______________O -lehtijousi
Samoin myös etupäässä.
Lähetetty: 09 Helmi 2007, 20:47
Kirjoittaja radiodio
Kiitos.
Näin tehdään.
Re: Kallistuksenvakaaja
Lähetetty: 20 Touko 2015, 16:45
Kirjoittaja Tahavo
Onko muilla 65HT mustangeissa tuuman paksuinen etuvakaaja hangannut reaktiotankoihin? Meinaan vaan että onkohan mulla sittenkin väärän mallin etuvakaaja kun se on hieman erimallinenkin kuin alkuperäinen, vaikuttaa mm. lyhyemmältä. Puslasysteemit menee aika vinoon.
Re: Kallistuksenvakaaja
Lähetetty: 23 Touko 2015, 02:02
Kirjoittaja FFreak
Uskaltaisin väittää, että väärä on. Ainakin omassa -69:ssä oli saman mallinen kuin alkuperäinen.