Sivu 1/2
Mustang 5.0 gt 94->
Lähetetty: 30 Heinä 2007, 12:20
Kirjoittaja Mikko
Tervehdys
Tuollaista 94/95 mallin gt mussea olen jo jonkin aikaa katsellut ja kovasti polttelisi hankkia(automaattina). Mitä kaikkea pitää huomioida kyseistä automallia ostaessa? Minkä verran tuosta löytyy voimaa/kiihtyvyyttä? Ilmeisesti ei mikään raketti vakiona. Kaikki kokemukset erittäin tervetulleita

Lähetetty: 30 Heinä 2007, 14:19
Kirjoittaja Vee8
Lähetetty: 30 Heinä 2007, 14:22
Kirjoittaja Mikko
Jees, lueskelin noita vanhoja juttuja. Mitähän tuolla meinataan? "paperilla vakiona n. 210hv, totuus lienee toista"
Lähetetty: 30 Heinä 2007, 14:28
Kirjoittaja Make67
Mikko kirjoitti:
Jees, lueskelin noita vanhoja juttuja. Mitähän tuolla meinataan? "paperilla vakiona n. 210hv, totuus lienee toista"
Tosta vois vaikka sanoo, että numeroista niin väliä mutta kyllä se parisataa heppaakin kuljettaa melko mukavasti tollasta autoo niinkauan kun ei sillä kilpaileen ala...Käyttiksenä kyllä ihan riittävä, MUN mielestä

Lähetetty: 30 Heinä 2007, 14:39
Kirjoittaja Mikko
Tietääkö kukaan mitään ilmoitettuja numeroarvoja? Hyvin salaista tietoa näyttää olevan, kun mistään ei tunnu löytyvän
Mitä kannattaa hyvästä yksilöstä maksaa?
Lähetetty: 30 Heinä 2007, 14:55
Kirjoittaja Jones
Mulla on nyt ollut 94GT automaatilla ympärivuotisessa käytössä pari kesää ja talvea. Mun yksilö on kyllä ollut varmatoiminen mitä nyt talvisin ovet jäätyy joten lukossa ei kantsi pitää.
Eihän se mikään raketti ole mutta ei nyt ihan jalkoihinkaan jää. Alustaa kannatta kyllä lähteä heti parantelemaan (jouset, iskarit, subit etc..) niin ajettavuutta saa heti roimasti lisää. Vakiona kun tuo kori on aika 'letku' lievästi kuvailtuna. Sit kun on saanut alustan kuntoon niin sitten koneen kimppun...
2.73 perävälitys jos on vakiona niin onhan se maantiellä kiva mutta kiivaat lähdöt sillä kannattaa kyllä unohtaa. Paremminkin Saudiarabia perä kuin pelkkä aavikkosellainen. Nyt kun tossa on 3.55 niin tuntuu että heppoja olis tullut 50 lisää.
Maalipinta ei ole kovin kestävä'. Liekö Juan/Pablo/Jose käyttänyt ekoja vesivärejä kun mitään kovin roimaa painetta ei painepesurissa kannata käyttää, maali näet lähtee herkästi lohkeamaan paloina, kts ovien saumat, takaluukun rekisterikilven kehys...
Itse tykkään tosta SN95 muotoilusta, foxit on mulle vähän liian kantikkaita, uutta ei saa leimaan joten ainut vaihtoehto ajaa myös talvella on just toi 94 - 95...
96 on sitten jo uudemmalla modulaarikonella
Lähetetty: 30 Heinä 2007, 16:09
Kirjoittaja Mikko
Make67 kirjoitti:Mikko kirjoitti:
Jees, lueskelin noita vanhoja juttuja. Mitähän tuolla meinataan? "paperilla vakiona n. 210hv, totuus lienee toista"
Tosta vois vaikka sanoo, että numeroista niin väliä mutta kyllä se parisataa heppaakin kuljettaa melko mukavasti tollasta autoo niinkauan kun ei sillä kilpaileen ala...Käyttiksenä kyllä ihan riittävä, MUN mielestä

Miltä tuntuu, jos vertaa tuohon allekirjoituksessasi olevaan 530 bmw:hen? 540 olen joskus ajanut

Lähetetty: 30 Heinä 2007, 17:50
Kirjoittaja Make67
Mikko kirjoitti:Make67 kirjoitti:Mikko kirjoitti:
Jees, lueskelin noita vanhoja juttuja. Mitähän tuolla meinataan? "paperilla vakiona n. 210hv, totuus lienee toista"
Tosta vois vaikka sanoo, että numeroista niin väliä mutta kyllä se parisataa heppaakin kuljettaa melko mukavasti tollasta autoo niinkauan kun ei sillä kilpaileen ala...Käyttiksenä kyllä ihan riittävä, MUN mielestä

Miltä tuntuu, jos vertaa tuohon allekirjoituksessasi olevaan 530 bmw:hen? 540 olen joskus ajanut

Jaa, appiukolla 94 GT, manuaali, mulla toi BMW automaatti....Voisin sanoa että kiihtyvyydessä bemari pärjää alussa mutta sitte jää jalkoihin...Mutta kuten sanottu, MUSTANG on PALJON mukavampi auto ajella, tosin sitten vasta kun jo JONESkin sanoi, ainakin, sen alusta ja perä on laitettu kuntoon

Lähetetty: 30 Heinä 2007, 18:51
Kirjoittaja Mikko
Jep, Jonesilta tuli hyvää tietoa

Tosin oma auto ei tulisi talvikäyttöön..

Lähetetty: 30 Heinä 2007, 20:03
Kirjoittaja Vee8
Ei tuo 210 kaukaa haettu ole, konetehona, takapyörästä sitten jotain 180 paikkeilla
Mikko kirjoitti:
Jees, lueskelin noita vanhoja juttuja. Mitähän tuolla meinataan? "paperilla vakiona n. 210hv, totuus lienee toista"
Lähetetty: 30 Heinä 2007, 20:13
Kirjoittaja Mikko
Mites tuo hintapolitiikka? Mitä kannattaa vakiokuntoisesta mussesta maksaa?
Lähetetty: 31 Heinä 2007, 12:51
Kirjoittaja stangrider
Vakiokuntoinen on kylläkin erittäin arveluttava määritelmä. Siisti on myös hyvin ympäripyöreä käsite.
Useampaa kannattaa käydä katsomassa, että saa vertailupohjaa. Sieltä se "OIKEA oma" sitten hahmottuu.
Parin viime vuoden hintahaitari on 94-95 V8 ollut
välillä 10850e - 19900e.
Siitä puolesta välistä kun katselet, niin löytynee jotakin ostettavaa. Renkaisiin ja vanteisiin saa helposti 2000e menemään. Eikä muitakaan ilmaisia palikoita ole markkinoilla. Tosin myytäessä kukaan ei niistä haluaisi maksaa yhtään ylimääräistä.
Mutta moni oppii kantapään kautta..
Lähetetty: 31 Heinä 2007, 18:15
Kirjoittaja Mikko
Joo alkaa meikäläisen osalta olla tuo pommikiintiö täynnä, että pitäisi yrittää löytää sellainen "kunnollinen"

Laatikot ja koneet noissa ainakin tuntuu kestävän suht hyvin?
Lähetetty: 31 Heinä 2007, 19:03
Kirjoittaja Vee8
Kokemuksen syvällä rintaäänellä totean että 100k mailia kun ylittyy niin alkaa olla moni asia uusintaiässä. Onneksi kamat on halpoja ja onhan sitten hyvä syy laittaa performance-mokkulaa alustaan ja muualle. Tänään viimeksi lähti hajonnu ilmapumppu eläkkeelle ja tilalle tuli uusi erittäin Hi-Perf malli.
Lähetetty: 31 Heinä 2007, 19:19
Kirjoittaja Mikko
Vee8 kirjoitti:Kokemuksen syvällä rintaäänellä totean että 100k mailia kun ylittyy niin alkaa olla moni asia uusintaiässä. Onneksi kamat on halpoja ja onhan sitten hyvä syy laittaa performance-mokkulaa alustaan ja muualle. Tänään viimeksi lähti hajonnu ilmapumppu eläkkeelle ja tilalle tuli uusi erittäin Hi-Perf malli.
Saastelaitteista pahoja kokemuksia vain caprice ajoilta

Mites tuon mussen viritys? Ilmeisesti sullakaan ei täysin vakio ole?
