Sivu 1/2

9 tuumasen lukotus

Lähetetty: 26 Syys 2007, 21:08
Kirjoittaja PeteP
Elikkä tällekkin asialle pitäisi pitäisi tehdä jotain .... :aate:
http://www.fordracingparts.com/parts/pa ... Field=7535

Tuollaista tarjotaan Us-Partsilla 399,- :roll:

Lähetetty: 26 Syys 2007, 21:30
Kirjoittaja foord
itsellä on menossa sama homma mutta fordin 8" ensimmäistä kertaa aukaisen auton perän :o

Lähetetty: 27 Syys 2007, 18:38
Kirjoittaja PeteP
Fastback vihjaisi tuosta TrueTrackista, vaikuttaisi hyvältä, hinta vaan pomppaa :? Powertrax ei taas summitilla kovin pahahintainen http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku

Lähetetty: 27 Syys 2007, 19:11
Kirjoittaja 65HT
Powertraxilla on lock-right ja no-slip, noista no-slip kalliimpi, mutta myös hiljaisempi. Itselläni on tuo no-slip ja voin sitä kyllä suositella. Ei kilkattele juuri koskaan - ja pitää. :D

Lähetetty: 27 Syys 2007, 20:37
Kirjoittaja PeteP
Juu mulla oli edellisessä tuo kilkattava lock right , täytyy sanoa että melkein hävetti ajaa jossain rundilla kun käännettäessä piti sellasta ääntä että tietämätön piti autoa perävikasena :lol:

Tosiaan! tarkemmin katoinkin noita hintoja, tuo parempi No Slippi on kalliimpi, joten siinä tapauksessa tuo True Trac taitaisi viedä voiton :?

Mutta en usko että tuo Motorsportin lukkokaan huono normaali katukäytössä.

Lähetetty: 27 Syys 2007, 20:53
Kirjoittaja Sami65302
'Make67' kertoi olevansa todella tyytyväinen uuteen lukkoonsa, kun FR.ssä juteltiin.. Ku muistais vaan mikä se oli??

Make67, Make67.. kuuluuko, kuuntelen...

Sami
________________
Ford Mustang '65FB 'Shelby GT350-clone'

Lähetetty: 27 Syys 2007, 21:45
Kirjoittaja 65HT
PeteP kirjoitti:Juu mulla oli edellisessä tuo kilkattava lock right , täytyy sanoa että melkein hävetti ajaa jossain rundilla kun käännettäessä piti sellasta ääntä että tietämätön piti autoa perävikasena :lol:

Tosiaan! tarkemmin katoinkin noita hintoja, tuo parempi No Slippi on kalliimpi, joten siinä tapauksessa tuo True Trac taitaisi viedä voiton :?

Mutta en usko että tuo Motorsportin lukkokaan huono normaali katukäytössä.
No-slip on tosiaan hiljainen. Kilahtaa vain muutaman kerran kesässä ja silloinkin ääni on ollut vain kertakolahdus, eikä sekään mikään kova paukku. Edelleen, suosittelen.

Lähetetty: 27 Syys 2007, 21:52
Kirjoittaja foord
onkohan tuollaista Lock-Right Lukkoa myynnissä 8" perään en ole ainakaan löytänyt minulle kelpaisi sellaneinen lukko mikä on kestävä ja halpa saa pitää ääntä :D

Lähetetty: 27 Syys 2007, 22:26
Kirjoittaja Mexico65
foord kirjoitti:onkohan tuollaista Lock-Right Lukkoa myynnissä 8" perään en ole ainakaan löytänyt minulle kelpaisi sellaneinen lukko mikä on kestävä ja halpa saa pitää ääntä :D
http://www.differentials.com

ttp://www.differentials.com/pdfs/17.pdf

Positractions & Lockers
Differential Ford 8”
Auburn Pro AG 542059
Detroit Locker DET187S-13D
Lockright PT 1810

hhttp://www.differentials.com/pdfs/19.pdf

Positractions & Lockers
Differential 28 SP 9”, 31 SP 9”, 35 SP 9”
ARB Air Locker ARBRD55
Auburn Pro AG 542043, AG 542036
Detroit Locker DET187S-13A, DET187S-17B, DET187S-160A
Eaton non
Lockright PT 1810, PT 1810
Trac Lok SVOM4204F281, SVOM4204F311
Truetrac TT 912A459, TT 913A328

Minulla on tuo äijä lukko eli Detroit Locker, itse olen jo tottunut perän paukkeeseen ja sivulle hyppimi-seen mutta yleensä kyydissä olijat vähän väliä katselee taka-akselia, että onko se tulossa sisään vai mitä siellä tapahtuu.

Lähetetty: 28 Syys 2007, 01:35
Kirjoittaja lake
Mäkin ostin kesän ajetun detroit lockerin 200eurolla... Eli 9" lukottaminen ja kaventaminen on täälläkin menossa...

Lähetetty: 28 Syys 2007, 14:20
Kirjoittaja foord
http://www.ringpinion.biz/product_info. ... c26f176de0

onkohan tuollainen Powertrax Lock Right kuinka kestävä vai olisko detroit lockeri parempi vaihto ehto

Lähetetty: 28 Syys 2007, 17:54
Kirjoittaja PeteP
foord kirjoitti:http://www.ringpinion.biz/product_info. ... c26f176de0

onkohan tuollainen Powertrax Lock Right kuinka kestävä vai olisko detroit lockeri parempi vaihto ehto
Minkäslaisia voimia on käytössa, onko ihan ajoauto vai rankaistaanko suoralla :D

Lähetetty: 01 Loka 2007, 07:05
Kirjoittaja foord
ajo on suoraan ajoa niin kovaa kuin tuolla 1/4 mailin matkalla kerkeää ajamaan :lol: autossa noin 500-600hp

Lähetetty: 01 Loka 2007, 12:16
Kirjoittaja Make67
Sami65302 kirjoitti:'Make67' kertoi olevansa todella tyytyväinen uuteen lukkoonsa, kun FR.ssä juteltiin.. Ku muistais vaan mikä se oli??

Make67, Make67.. kuuluuko, kuuntelen...

Sami
________________
Ford Mustang '65FB 'Shelby GT350-clone'
Eaton Detroit TrueTrack 8"

http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsS ... d=EatonCom

Lähetetty: 01 Loka 2007, 12:24
Kirjoittaja Fastback
Make67 kirjoitti:
Sami65302 kirjoitti:'Make67' kertoi olevansa todella tyytyväinen uuteen lukkoonsa, kun FR.ssä juteltiin.. Ku muistais vaan mikä se oli??

Make67, Make67.. kuuluuko, kuuntelen...

Sami
________________
Ford Mustang '65FB 'Shelby GT350-clone'
Eaton Detroit TrueTrack 8"

http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsS ... d=EatonCom
Pete Pete, nyt se truetrack hankintaan, silloin kun Mustangin ostit niin teit päätöksen ettei tässä säästellä vai ajettelitko toisin?? Toiseksi onko kukaan ikinä harmitellut sitä kun ostaa hyvää tai parasta??? Ne ketkä säästelee ajelevat 1.1 eco opelilla ja marmattavat bensan kovaa hintaa.

Truetrack Pete.