Tweecer..

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Anagonda67
Aktiivi
Viestit: 109
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 11:04
Auto: Mustang Convertible -95 3.8+AODE (joka tällä hetkellä sähköisesti ohjattu C4)
Paikkakunta: Karkkila

Tweecer..

Viesti Kirjoittaja Anagonda67 »

Onko kenelläkään kokemusta vehkeestä nimeltä Tweecer?? Pitääkö minkä lupaa :D ? EI olisi pahan hintainen jos toimii.. :twisted:
Mustang Covertible 3.8 -95
Tempo 2.3 GL -91 "rotisko"
Duster 1.5 dCi -10

"Six Power Forever"
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3206
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: Tweecer..

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Anagonda67 kirjoitti:Onko kenelläkään kokemusta vehkeestä nimeltä Tweecer?? Pitääkö minkä lupaa :D ? EI olisi pahan hintainen jos toimii.. :twisted:
What is the TwEECer?

http://www.promustangperformance.com/tweecer.html
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
2065
Mega-addikti
Viestit: 855
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Viesti Kirjoittaja 2065 »

Twecerillä on aika laaja käyttäjäjoukko joka antaa neuvoja ja vinkkejä eri nettipalstoilla kun niitä tarvitsee. Jonkun verran on keskustelupalstoilla ollut rutinaa pikkubugeista ja käytön epävarmuudesta, mutta tweecerillä näyttäisi olevan myös paljon tyytyväisiä käyttäjiä. Säädettävää ja parametrejä näyttää olevan ähkyyn asti. Plussana saastelaitteiden on/off mahdollisuus ja tietty myös flektin ohjauksen mahdollisuus. andersson motorsportin PMS on toinen ihan mielenkiintoinen ruiskunohjauksen tuunaus järjestelmä.

Itselläni ei kokemusta. Dataloggausversiota tuntuvat suosittelevan yleisesti ja laajakaistalambdoja tweecerin tuunaamisen avuksi myös.
Avatar
HighPsi5O
Aktiivi
Viestit: 69
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Los Angeles, California

Viesti Kirjoittaja HighPsi5O »

Mulla on 98:sissa PMS ja se on ainakin helppokayttoinen. Silla ja Innovativen laajakaistalla sain ainakin oman saadettya niin, etta meni heittamalla lapi Kalifornia paastotestista, joka on kohtuu vaativa... Tossa viela yksi, jota kannattaisi harkita http://www.wmsracing.com/wmsweb/sds.htm
niin paasee eroon MAFista ja sen tuomista ongelmista/rajoituksista. Itse olisin kanssa hommanu ton, mutta PMS loytyi ebaysta erittain halvalla. Just my $.02
- 1998 GT Convertible - Procharged and 6-Speeded
- 2007 Harley Nighster
- 2000 Corvette HT
Avatar
Anagonda67
Aktiivi
Viestit: 109
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 11:04
Auto: Mustang Convertible -95 3.8+AODE (joka tällä hetkellä sähköisesti ohjattu C4)
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja Anagonda67 »

Jep, just ton flektin ohjauksen takia aattelinkin ja aiheettoman "check enginen" palamisen, toinen topicci aiemmin. Ynnä lodjun vaihtokohtien säätö mahdollisuuden vuoksi. Ja tulisihan siinä tosiaan myös kaikki muut säädöt ja ehkä lisää tehoakin... Tosin riittää nykyinenkin cruisailuun :D
Mustang Covertible 3.8 -95
Tempo 2.3 GL -91 "rotisko"
Duster 1.5 dCi -10

"Six Power Forever"
Avatar
MouTine
Mega-addikti
Viestit: 688
Liittynyt: 17 Heinä 2006, 23:10

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Samat murheet mullakin. Orkkis boxin ohjelmasta saisi leikellä saaste-laitteita pois, sekä muutenkin kiinnostaisi päästä itse räpeltämään.

Oon jotenkin ymmärtänyt että tuo Tweecer olisi EEC-IV:lle eikä V:lle. Olenko väärässä? Ilmeisemmmin.

Toinen juttu... Kokonaan EEC järjestelmän korvaavaa moottorinohjausta en mielelläni lähtisi asentelemaan useasta eri syystä. Hinta tietysti on korkeampi, orkkis boxissa on sädöt valmiiksi jollain lailla kohdallaan ja ainakin EEC-vitosessa on mukana flektien lisäksi, cruisea, ilmastointia, PATS:ia ja jne jne, joista en halua luopua. Osaako nuo kokonaan korvaavat järjesltemät näitä? Tuskin.
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8

Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
Avatar
Anagonda67
Aktiivi
Viestit: 109
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 11:04
Auto: Mustang Convertible -95 3.8+AODE (joka tällä hetkellä sähköisesti ohjattu C4)
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja Anagonda67 »

TwEECerin omilta sivuilta:"The TwEECer now supports more than 73% of the Ford passenger vehicles made between 1996 and 2004", ja Mustangit on mainittu erikseen vuodesta 1984-. Eli toiminee EEC-IV-V.
Dollarin kurssi kun olisi edullinen tällähetkellä, tietty kulut ja verot :( päälle.

Olisi vaan täällä koto Suomessa jollakin kokemuksia... :D
Mustang Covertible 3.8 -95
Tempo 2.3 GL -91 "rotisko"
Duster 1.5 dCi -10

"Six Power Forever"
koppa
Addikti
Viestit: 370
Liittynyt: 21 Marras 2005, 12:00
Paikkakunta: Hirsilä

Viesti Kirjoittaja koppa »

Tweeceriä dataloggaavana itsekin jo pitempään halunnut, tulee varmaankin kun muut paikat ensin kuosissa.

Hankkikaahan joku tuo testaukseen 8)
-88gtT ROJEKTI, liikkuu sitten joskus..
-89gt whiteout ruosteenpoistossa
-77 M2 puolikas, eurokoneella
-68ht 351marine, pahvilaatikoissa...
-76 välikuori 2.0i rojektihan siitäkin tuli..
kun itte tekee niin tulee semmosta millaiseks sen jättää;)
Avatar
MouTine
Mega-addikti
Viestit: 688
Liittynyt: 17 Heinä 2006, 23:10

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Kaverilla on tuommonen Tweecer, jolla ronkkii BOA Cossun EEC-IV:n ecua. Misään vaan ei ole tukea tämän boxityypin prosessorille, jollon joutuu itse kääntämään kodit. Hidasta ja näemmä liiankin turhauttavaa toisinaan. Muuten on kyllä pelannut...
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8

Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
Avatar
cossu2
Aktiivi
Viestit: 78
Liittynyt: 17 Maalis 2006, 07:57
Auto: GT -95 convertible SC

Re: Tweecer..

Viesti Kirjoittaja cossu2 »

Kaivetaas vanha aihe taas esille.
Tarkoitus olisi nyt hankkia ko. vehje 302 ahdettuun korjaamaan karttoja.
Samassa tietysti saisi eri asetuksia kadulta stripille niin koneelle kuin askillekkin.
Kattelin noita manuaaleja läpi ja puolessa välissä putosi kärryiltä totaalisesti.

Onkos joku säätänyt tuollaista nyt oikeasti vai meneekö rahat hukkaan?
koppa
Addikti
Viestit: 370
Liittynyt: 21 Marras 2005, 12:00
Paikkakunta: Hirsilä

Re: Tweecer..

Viesti Kirjoittaja koppa »

cossu2 kirjoitti:Kaivetaas vanha aihe taas esille.
Tarkoitus olisi nyt hankkia ko. vehje 302 ahdettuun korjaamaan karttoja.
Samassa tietysti saisi eri asetuksia kadulta stripille niin koneelle kuin askillekkin.
Kattelin noita manuaaleja läpi ja puolessa välissä putosi kärryiltä totaalisesti.

Onkos joku säätänyt tuollaista nyt oikeasti vai meneekö rahat hukkaan?

Ite hommasin sen tuossa viime vuoden puolella mutta kone ja koppa vielä vaiheessa joten ei ole päässyt säätämään/testaamaan vieläkään. Jos itse yrittää säätää niin menee varmasti aikaa lueskellessa ja opetellessa. Itse meinasin aloittaa varovasti ajamalla 90asteen mutka turbontilalla sisäänajoa suorittaen laajakaista lambdan kanssa sitten joskus. Tai sit jonkun kaverin autoa alkuun sillä kiusaten 8)

ja 302 turboahdettuun olis menossa, tosin manuaali askilliseen. Käyttäjistä tiedän ainakin yhden mussen johon Tuumamies on perus säätöö ja askin asetuksia testannut/säätänyt.
-88gtT ROJEKTI, liikkuu sitten joskus..
-89gt whiteout ruosteenpoistossa
-77 M2 puolikas, eurokoneella
-68ht 351marine, pahvilaatikoissa...
-76 välikuori 2.0i rojektihan siitäkin tuli..
kun itte tekee niin tulee semmosta millaiseks sen jättää;)
Avatar
mussekakkonen
Addikti
Viestit: 165
Liittynyt: 28 Elo 2005, 21:42
Auto: mustang GT convertible -95
Paikkakunta: pyhäjärvi

Re: Tweecer..

Viesti Kirjoittaja mussekakkonen »

otetaas asia esille ,,,,ois tarkotus laittaa tää tweecer tilaukseen. onko tullu käyttäjä kokemuksia laitteesta? hyvää/huonoa ? thanks !
Ford Mustang convertible 5,0 GT -95
Ford Bronco -81 3,3TDi, c-6 ,9"
HD FX SB 1340cc -84
honda cr250 -96
Avatar
Pappacosworth
Aina äänessä
Viestit: 1366
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
Paikkakunta: Koskenkorva
Viesti:

Re: Tweecer..

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth »

Mulla on Quarterhorse, tuossa on mitä eroa http://www.eectuning.org/forums/viewtop ... =5&t=14004
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
Avatar
Pappacosworth
Aina äänessä
Viestit: 1366
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
Paikkakunta: Koskenkorva
Viesti:

Re: Tweecer..

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth »

#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
JOSPEED
Hiljaisempi
Viestit: 21
Liittynyt: 02 Helmi 2015, 21:05
Auto: -70 Mustang FB, 302 boss replica, 356 stroker, T5, 9"
-66 Cortina, Lotus replica, 2,3 16v
Paikkakunta: Oulu

Re: Tweecer..

Viesti Kirjoittaja JOSPEED »

Pappacosworth kirjoitti:http://dirtydirtyracing.com/zc/index.ph ... cts_id=289 tuossa aloituspakkaus.
Laitoin yv:tä sulle.
Vastaa Viestiin