DIS-Distributorless Ignition Systems
Lähetetty: 26 Syys 2008, 13:12
Nyt on muodostumassa pieni ongelma. Ei oikein tahdo löytyä vaihtoehtoja kipinä järjestelmään.
Tavoitteena on DIS jota ohjaa suoraan tai välillisesti ohjelmoitava ECU.
Ongelma:
Järkevän järjestelmän löytäminen josta saataisiin riittävästi tulta up to 9000 rpm 8 sylinteriin.
Vaihtoehdot:
1. suorasytytys 8:n puolankautta (ensisijainen tavoite)
2. kahden tai neljän hukkakipinä puolan kautta
Koska koneessa on ruttua riittävästi tulee järjestelmän olla riittävän tehokas.
8 kanavaisia sytkäboxeja ei oikein ole tarjolla, vai onko muita kuin AEM Twin-Fire 8 Channel.
Kahdella 4 kanavaisellakin onnistunee?
Boxien vaatimuksena ei ole muuta kun tulta riittävästi. ECU hoitaa kaiken muun ennakkosäädöt, rajoittimet, ym.
Löytyykö joukosta sähkön asiantuntijoita, ehdotuksia ja neuvoja tarvitaan?
kysyy nimimerkki:
- väri väriin loput maihin -
Tavoitteena on DIS jota ohjaa suoraan tai välillisesti ohjelmoitava ECU.
Ongelma:
Järkevän järjestelmän löytäminen josta saataisiin riittävästi tulta up to 9000 rpm 8 sylinteriin.
Vaihtoehdot:
1. suorasytytys 8:n puolankautta (ensisijainen tavoite)
2. kahden tai neljän hukkakipinä puolan kautta
Koska koneessa on ruttua riittävästi tulee järjestelmän olla riittävän tehokas.
8 kanavaisia sytkäboxeja ei oikein ole tarjolla, vai onko muita kuin AEM Twin-Fire 8 Channel.
Kahdella 4 kanavaisellakin onnistunee?
Boxien vaatimuksena ei ole muuta kun tulta riittävästi. ECU hoitaa kaiken muun ennakkosäädöt, rajoittimet, ym.
Löytyykö joukosta sähkön asiantuntijoita, ehdotuksia ja neuvoja tarvitaan?
kysyy nimimerkki:
- väri väriin loput maihin -