Mustangin autokorjaamot...
-
- Hiljaisempi
- Auto: 1994 Ford Mustang GT Automaatti
Mustangin autokorjaamot...
Tietääkö kukaan hyvää korjaamoa mustangille järvenpäässä tai tuusulassa? Täytyis musse saada katsastuskuntoon.
-
- Addikti
- Auto: -72 mach
Re: Mustangin autokorjaamot...
eikai mustankin korjaaminen ole mitään salatiedettä ett tarviis oman korjaamonsa

se on ilo joka elättelöö
http://kuvablogi.com/blog/10252/2/
http://kuvablogi.com/blog/10252/2/
Varmuudella voin suositella vain Corral-jäenlehdessä ilmoittavia yrityksiä. Heillä on varmasti asenne ja tietotaito Mustangien suhteen kohdallaan.
Muitakin asiallisia varmasti on, mutta nämä ilmoittelijat erityisesti haluavat työskennellä mustangien parissa
Muitakin asiallisia varmasti on, mutta nämä ilmoittelijat erityisesti haluavat työskennellä mustangien parissa

Overdrivellä on porukalla muittenkin autojen kokemusta ja myös mustangeista ihan ilman corralia, kannattaa kysellä. Jos normi vanha auto niin eiköhän sen saa aika monikin perus jenkkiautoihin kallellaan oleva paja kondikseen.
Jos sä oot stara, mä oon koko vtun GALAXI!
Viet vain sen kakkarasi normaaliin autokorjaamoon, ja sanot laittakaa kasastuskuntoon. Eihän näissä aatamin ajan kulkineissa ole muuta kuin jarrut ja etunivelet ja valot, jos ei ole hitsi hommia. Nuo laittaa vaikka 15 vuotiaskin, ei siihen tarvitse mustangi korjaamoja. Uudemmat kakkarat tarvii sitten jo viisaampia seppiä.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- harrastelija
- Aktiivi
- Auto: 1966 6:cyl
Moi!
No niin, eilen tuli sitten pakettiauto kuskin kylkeen niin että on puskurista puskuriin rullalla. "Kylkimyyryä" onneksi mentiin, jotta ei ihan toivoton ole tilanne. Ovi menee varmaan vaihtoon, sen verran vääntynyt, ja varmaan etupeltiä ja takapeltiä joutuu myös uusimaan sekä puskureita.
Tässä varmaan huomenissa pyrin katsomaan mistä saisi korjattua täällä pk:seudulla.
Nopeasti kaivelin netistä, ja pari potentiaalista paikkaa näyttäisi ehkäpä oleva:
Speciality Engineering
ja
American Service
Auto on 66 HT.
Olisin kysellyt että mihin kannattaisi tämmöinen tapaus viedä tääll pääkaupunkiseudulla, jotta tulisi hyvää jälkeä (ja noeus ja kohtuuhintakaan ei varmaan olisi pahitteeksi)?
Kiitoksia.
No niin, eilen tuli sitten pakettiauto kuskin kylkeen niin että on puskurista puskuriin rullalla. "Kylkimyyryä" onneksi mentiin, jotta ei ihan toivoton ole tilanne. Ovi menee varmaan vaihtoon, sen verran vääntynyt, ja varmaan etupeltiä ja takapeltiä joutuu myös uusimaan sekä puskureita.
Tässä varmaan huomenissa pyrin katsomaan mistä saisi korjattua täällä pk:seudulla.
Nopeasti kaivelin netistä, ja pari potentiaalista paikkaa näyttäisi ehkäpä oleva:
Speciality Engineering
ja
American Service
Auto on 66 HT.
Olisin kysellyt että mihin kannattaisi tämmöinen tapaus viedä tääll pääkaupunkiseudulla, jotta tulisi hyvää jälkeä (ja noeus ja kohtuuhintakaan ei varmaan olisi pahitteeksi)?
Kiitoksia.
Jos se nyt on ihan pakko pääkaupunkiseudulla saada korjattua, niin Herstiä nyt voi ainakin suositella...
http://www.herstiautoshop.com/koti.htm
http://www.herstiautoshop.com/koti.htm
Mustang 2009 45th Grabber Orange 1 of 343
- Tahavo
- Mega-addikti
- Auto: Ford Mustang HT 64½
Mullakin olisi peltisepän tarvetta. Itse jos alan hitsailemaan helmoja sun muita, niin saatan pilata koko auton. Voisin kanssa kysellä tuon Herstin aikatauluja.
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Mää noista pajoista mitään tiiä, mutta OTAN OSAA!!harrastelija kirjoitti:Moi!
Speciality Engineering
ja
American Service
Auto on 66 HT.
Kiitoksia.

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- harrastelija
- Aktiivi
Kiitoksia osaanotoista. Sen verran rauhallinen onneksi olen että riskiä syyttiestä minun suuntaani ei ole.
Pitää katsastaa tuo herstin paikka. Kiitoksia vinkistä.
jaaha, että näin....
- Tahavo
- Mega-addikti
- Auto: Ford Mustang HT 64½
Joo kysele sä ensin. Mä odotan vuoroani kun olit ekana jonossaharrastelija kirjoitti:Kiitoksia osaanotoista. Sen verran rauhallinen onneksi olen että riskiä syyttiestä minun suuntaani ei ole.

- harrastelija
- Aktiivi
Huomenna keskiviikkona käyn tuoll akääntymässä näyttämässä kylkeä. Sanoivat että jonkin verran töitä, mutta katsotaan miten huomenna arvioivat aikataulua.Tahavo kirjoitti: Joo kysele sä ensin. Mä odotan vuoroani kun olit ekana jonossa
jaaha, että näin....
- harrastelija
- Aktiivi
Hiukan myöhässä, mutta kuitenkin.
Auto kasaan Esa Virtasen automaalaamossa, Tuusulassa.
Homma toimi moitteettomasti. Tuota paikkaa voi suositella, jos on peltiongelmia.
Auto kasaan Esa Virtasen automaalaamossa, Tuusulassa.
Homma toimi moitteettomasti. Tuota paikkaa voi suositella, jos on peltiongelmia.
jaaha, että näin....