FMOC keskustelupalstan sensuuri
Valvoja: Ville K
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
FMOC keskustelupalstan sensuuri
Tämä topic on kirjoitettu Yleiselle alueella, joka käsittelee keskustelupalstaa "Yleistä keskustelua liittyen itse keskustelupalstaan". Tämä on siis oikea paikka tälle, ei jäsenten alue.
Onko fmoc keskustelupalstan sensuuri tiukentunut? Viimeaikoina on poistunut viestejä melko köykäisin perustein. En oikein ymmärrä, että miten hajuton, neutraali, mauton ja homogeeninen keskusteluiden pitäisi olla jotta sen ylläpito hyväksyisi. En ole tälläistä stasi meininkiä nähnyt ihan monessa paikassa ja vaikka olisinkin, niin se ei ole pointti mitä muualla tehdään, vaan se että fmoc forumilla on tiukka linja. En tiedä onko se moderaattorien tahto vai kerhon hallituksen tahto, eli tämä ei ole hyökkäys moderaattoreita kohtaan vaan kyseenalaistan kerhon forumin politiikkaa keskustelupalstalla.
Tuntuu että jännitetään kauheasti, sitä jos joku vähän kyseenalaistaa kerhoa niin se on poliisiasia. Oma auto kyllä uskalletaan esitellä jokaista käännettä ja vaihdettua osaa myöden eikä pelätä kertoa jos jossain on lakia kierretty. Yhtään ei pelätä että joku yleensä kateellinen kielii katsastusmiehelle ja menee auto vielä uudelleen autoverolle. Arvostan ylläpidon panosta, sillä ilman sitä ei forumi toimi. Suomi24 tasolle sivustoa ei tule päästää ja täällä onneksi ei ole näitä "MUAHHAAHHAA" "BUAHHAAHAAA" ihmisiä kuin sirkelöiän yhden käden sormissa tai sitten moderoiat ovat niin nopeita ettei niitä kerkeä ikuna näkemään.
Omituisesta linjasta viimeinen esimerkkini on, alueella jossa Pokkinen kertoi Bilsteinin iskareistaan. Tokaisin tähän hymiön kera, että täytyy ajaa Pokkisen auto Natikoissa katolleen, jotta päästään tutkimaan modattua alustaa ilman kyyristelyä. Katsos niin oli viestini poistettu ja yllätykseni suuri. Kyseessä ei ollut edes asiapitoinen alusta foorumi vaan VAPAAT JORINAT ja ilonaiheet topic. En tarkoita että Pokkinen olisi viestin poistanut, mutta miksi tuo viesti oli poistettu VAPAAT JORINAT alueelta, eikö siellä saa jorista mitä haluaa? Minä olen nauranut monta kertaa kaverien kesken, että ajetaan isomoottorinen hetekkani (Mach) katolleen, niin pääsee ihailemaan 3 1/2" x-putkistoa, haponkestävää teräspunosbensalinjaa jne... En minä siitä suutu tai kukaan ole tullut sitä deletoimaan.
Jos perusteluina käytetään, että uusi jäsen säikähtää, niin sopii kysyä, että miten ne uudet jäsenet pärjäävät normaali elämässään mikäli täällä ei saa sanoa mitä asiasta ajattelee? Jonkinsortin maalaisjärki pitäisi pitää asioissa mukana - minä mukaanlukien. Keskustelu on avattu.
Viestin voitte poistaa, se on tietokoneellani tallessa. Voidaan jatkaa keskustelua Overdrivellä tms. mikäli se täältä poistuu.
Quo Vadis, mihin on kerho menossa?
Onko fmoc keskustelupalstan sensuuri tiukentunut? Viimeaikoina on poistunut viestejä melko köykäisin perustein. En oikein ymmärrä, että miten hajuton, neutraali, mauton ja homogeeninen keskusteluiden pitäisi olla jotta sen ylläpito hyväksyisi. En ole tälläistä stasi meininkiä nähnyt ihan monessa paikassa ja vaikka olisinkin, niin se ei ole pointti mitä muualla tehdään, vaan se että fmoc forumilla on tiukka linja. En tiedä onko se moderaattorien tahto vai kerhon hallituksen tahto, eli tämä ei ole hyökkäys moderaattoreita kohtaan vaan kyseenalaistan kerhon forumin politiikkaa keskustelupalstalla.
Tuntuu että jännitetään kauheasti, sitä jos joku vähän kyseenalaistaa kerhoa niin se on poliisiasia. Oma auto kyllä uskalletaan esitellä jokaista käännettä ja vaihdettua osaa myöden eikä pelätä kertoa jos jossain on lakia kierretty. Yhtään ei pelätä että joku yleensä kateellinen kielii katsastusmiehelle ja menee auto vielä uudelleen autoverolle. Arvostan ylläpidon panosta, sillä ilman sitä ei forumi toimi. Suomi24 tasolle sivustoa ei tule päästää ja täällä onneksi ei ole näitä "MUAHHAAHHAA" "BUAHHAAHAAA" ihmisiä kuin sirkelöiän yhden käden sormissa tai sitten moderoiat ovat niin nopeita ettei niitä kerkeä ikuna näkemään.
Omituisesta linjasta viimeinen esimerkkini on, alueella jossa Pokkinen kertoi Bilsteinin iskareistaan. Tokaisin tähän hymiön kera, että täytyy ajaa Pokkisen auto Natikoissa katolleen, jotta päästään tutkimaan modattua alustaa ilman kyyristelyä. Katsos niin oli viestini poistettu ja yllätykseni suuri. Kyseessä ei ollut edes asiapitoinen alusta foorumi vaan VAPAAT JORINAT ja ilonaiheet topic. En tarkoita että Pokkinen olisi viestin poistanut, mutta miksi tuo viesti oli poistettu VAPAAT JORINAT alueelta, eikö siellä saa jorista mitä haluaa? Minä olen nauranut monta kertaa kaverien kesken, että ajetaan isomoottorinen hetekkani (Mach) katolleen, niin pääsee ihailemaan 3 1/2" x-putkistoa, haponkestävää teräspunosbensalinjaa jne... En minä siitä suutu tai kukaan ole tullut sitä deletoimaan.
Jos perusteluina käytetään, että uusi jäsen säikähtää, niin sopii kysyä, että miten ne uudet jäsenet pärjäävät normaali elämässään mikäli täällä ei saa sanoa mitä asiasta ajattelee? Jonkinsortin maalaisjärki pitäisi pitää asioissa mukana - minä mukaanlukien. Keskustelu on avattu.
Viestin voitte poistaa, se on tietokoneellani tallessa. Voidaan jatkaa keskustelua Overdrivellä tms. mikäli se täältä poistuu.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Re: FMOC keskustelupalstan sensuuri
Fastback kirjoitti: Omituisesta linjasta viimeinen esimerkkini on, alueella jossa Pokkinen kertoi Bilsteinin iskareistaan. Tokaisin tähän hymiön kera, että täytyy ajaa Pokkisen auto Natikoissa katolleen, jotta päästään tutkimaan modattua alustaa ilman kyyristelyä. Katsos niin oli viestini poistettu ja yllätykseni suuri. Kyseessä ei ollut edes asiapitoinen alusta foorumi vaan VAPAAT JORINAT ja ilonaiheet topic. En tarkoita että Pokkinen olisi viestin poistanut, mutta miksi tuo viesti oli poistettu VAPAAT JORINAT alueelta, eikö siellä saa jorista mitä haluaa?
Täältähän sun tokaisu edelleen löytyy: http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... 173#p63173
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- Fastback
- Over The Top
- Viesti:
voi hiivatti soikoon.... eikäkö, kökäkö...
toi minkä otin esimerkiksi katkaisi kamelin selän - hyvä ettei ollut poistettu - palauttaa uskoa. Toisinsanoen huono esimerkki, mutta ihan noin kokonaisuudessaan on tuossa kirjoituksessani perää. Aika pienestä lähtee tekstiä pois.

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
- pokkinen
- Aina äänessä
- Auto: Ford Transit
Ööh ... en ainakaan minä ole poistanut kyseistä loistavaa huumoripläjäystä, jolle ainakin itse nauroin eilen oikein makeastiFastback kirjoitti: Omituisesta linjasta viimeinen esimerkkini on, alueella jossa Pokkinen kertoi Bilsteinin iskareistaan. Tokaisin tähän hymiön kera, että täytyy ajaa Pokkisen auto Natikoissa katolleen, jotta päästään tutkimaan modattua alustaa ilman kyyristelyä. Katsos niin oli viestini poistettu ja yllätykseni suuri. ?

Tästä yleisestä modelinjasta saa olla montaa mieltä tietenkin , mutta kuten olen muillekin modeille sanonut , me kaikki keillä oikeudet viestejä on siivota , ollaan puolueettomia ja kerhon sääntöjen mukaisesti toimivia henkilöitä. Joskus sattuu virheitä myös modeille ja ainakin minulle , eli kaikkien kirjoitusten pointteja tai huumoriosuutta ei tajuta. Tällöin saattaa väärin perustein joku kirjoitus poistua.
Toivon kaikilta ymmärrystä , jos joskus hyväkin vitsi poistuu asiatopicista.
Meitä on niin monella eri tavalla asioita ymmärtäviä kirjoittelijoita, eli pakko vetää jotain kultaista keskitietä.
Pahoittelen jos joku kokee henkilökohtaisuutena viestin poistamisen, sitä se ei todellakaan kuitenkaan ole.
Kaikki syytökset keskustelupalstan toiminnasta ja linjasta saa esittää ja kohdistaa minulle , kaikki otetaan vastaan ja asioita käsitellään sekä mietitään täällä taustalla aika paljon, vaikka sitä ei ehkä uskoisi

- Juha -
Itse huumorimiehenä (tai ainakin omasta mielestä) annan aika vapaasti kirjoitella. Ainoastaan provoavat tai muuten jonkinlaiseen kähyyn selvästi tähtäävät viestit kyllä poistuu, eikä niistä kannata kenenkään vetää hernettä nenuun, 95% kirjoittelijoista kuitenkin on asiallisia, ja heitähän enemmistönä meidän modejen täytyy koittaa palvella ja pitää tyytyväisenä. Jos antaa provoajien provota ja turhan päiväisen lätinän pilata asialliset tekniikkakeskustelut, niin aika äkkiä foorumin taso laskee ja karkottaa käyttäjiä. Ei pilata tätä foorumia, eihän?
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- hannu
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Fastback kirjoitti: Voidaan jatkaa keskustelua Overdrivellä
Eihän sekoiteta kumminkaan Overdriven ja meidän kerhon juttuja, eihän, kirjoitellaan asiaa ja joskus asian vierestä, kuitenkaan ketään loukkaamatta, jookosta

- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Itse tulee jonkin verran syyllistyttyä OHI TOPICIN kirjoitteluun ja hyväksyn sen jos kyseiset asiattomuudet poistetaan. Mutta näitä harvaan kirjoitajia (alle 100 viestiä) en lähtisi poistelemaan, vaikka tulisikin ruokottomuuksiakin. Tälläisten kavereiden kanssa tulee jossain välissä käytyä osa/auto kauppaa, niin kirjoitetuista viesteista saa kohtuu hyvän kuvan minkälaisen kaverin kanssa on tekemisissä. ---> onko jäkälä luotettava.Fastback kirjoitti:Viimeaikoina on poistunut viestejä melko köykäisin perustein. En oikein ymmärrä, että miten hajuton, neutraali, mauton ja homogeeninen keskusteluiden pitäisi olla jotta sen ylläpito hyväksyisi. En ole tälläistä stasi meininkiä nähnyt ihan monessa paikassa ja vaikka olisinkin, niin se ei ole pointti mitä muualla tehdään, vaan se että fmoc forumilla on tiukka linja..?
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
- Fastback
- Over The Top
- Viesti:
Elä Hannu murehdi, viittaus overdriveen oli ukaasi jos täällä olisi mennyt suoralta kädeltä sensuroitavaksi. Mielellään käydään keskustelu kerhon omalla alueella, jota saa myös ulkopuoliset lukea. Se on sitä viestiä ulkomaailmaan ettei olla Stasi linjalla vaan kerhon asioista pystytään keskustelemaan.hannu kirjoitti:Fastback kirjoitti: Voidaan jatkaa keskustelua Overdrivellä
Eihän sekoiteta kumminkaan Overdriven ja meidän kerhon juttuja, eihän, kirjoitellaan asiaa ja joskus asian vierestä, kuitenkaan ketään loukkaamatta, jookosta
- pokkinen
- Aina äänessä
- Auto: Ford Transit
Hieman oikeaa tietoa tähän asiaan, eikä pelkkää "mutu"
Kävin läpi kaikki 2010 vuoden lokitiedot foorumilla ylläpidosta ja valvojien osalta. Eli tässä foorumin puolivuotiskatsaus (siis vähän niin kuin Nokian tulosvaroitus
)
Ylläpitäjien ja valvojien toimet käyttäjille 2010 (1-6kk):
Poistettuja viestejä 12 kpl (2kpl ketjun aloittajalle, minä poistanut yhden, ylläpitäjä yhden)
Hyväksymistä odottavat viestit 0 kpl
Porttikiellot 0 kpl
Varoitukset 0 kpl
Tähän ei ole luonnollisesti laskettu mukaan poistettuja myynti-ilmoituksia tai käyttäjien omia poistoja, ketjujen siirtoja, poistettuja spämmejä jne jne.
Jos tämän faktatiedon jälkeen joku tahtoo tätä ketjua jatkaa, ehdotan että laittaa minulle yv:tä tai keskustellaan aiheesta iloisin mielin oluen tai kahvin kera kesän tapahtumissa.
Ollaan me herrasmies ja täydellinen nainen - porukkaa , mielestäni.
Täten väitän ja julistan että FMOC keskustelufoorumi on juuri sen näköinen kuin keskustelijat itse tahtoo ja ovat, eikä kyseessä ole kerhon hallituksen tai mafian valvoma sensuroitu palsta.
Jos joku ei usko lokitietoja, tervetuloa meille, niin katsotaan mun tunnuksilla yhdessä nämä sensuroidut viestit.
Mutta kuten Fastback kirjoitti, kaikki asiat on hyvä selvittää kerhon sisällä , niin ei tarvitse muualla itkeä. Tämäkin topic oli hyödyllinen foorumin käyttäjillle. Tarjoan pullakahvit (optiona oluen) Fastabackille natikoissa, kun katsellaan mun alustaa ... auto katollaan....
Tämä on avointa kerhokeskustelua parhaimmillaan.
Eli tämä case is closed
Kävin läpi kaikki 2010 vuoden lokitiedot foorumilla ylläpidosta ja valvojien osalta. Eli tässä foorumin puolivuotiskatsaus (siis vähän niin kuin Nokian tulosvaroitus

Ylläpitäjien ja valvojien toimet käyttäjille 2010 (1-6kk):
Poistettuja viestejä 12 kpl (2kpl ketjun aloittajalle, minä poistanut yhden, ylläpitäjä yhden)
Hyväksymistä odottavat viestit 0 kpl
Porttikiellot 0 kpl
Varoitukset 0 kpl
Tähän ei ole luonnollisesti laskettu mukaan poistettuja myynti-ilmoituksia tai käyttäjien omia poistoja, ketjujen siirtoja, poistettuja spämmejä jne jne.
Jos tämän faktatiedon jälkeen joku tahtoo tätä ketjua jatkaa, ehdotan että laittaa minulle yv:tä tai keskustellaan aiheesta iloisin mielin oluen tai kahvin kera kesän tapahtumissa.
Ollaan me herrasmies ja täydellinen nainen - porukkaa , mielestäni.
Täten väitän ja julistan että FMOC keskustelufoorumi on juuri sen näköinen kuin keskustelijat itse tahtoo ja ovat, eikä kyseessä ole kerhon hallituksen tai mafian valvoma sensuroitu palsta.
Jos joku ei usko lokitietoja, tervetuloa meille, niin katsotaan mun tunnuksilla yhdessä nämä sensuroidut viestit.
Mutta kuten Fastback kirjoitti, kaikki asiat on hyvä selvittää kerhon sisällä , niin ei tarvitse muualla itkeä. Tämäkin topic oli hyödyllinen foorumin käyttäjillle. Tarjoan pullakahvit (optiona oluen) Fastabackille natikoissa, kun katsellaan mun alustaa ... auto katollaan....
Eli tämä case is closed
- Juha -
- Fastback
- Over The Top
- Viesti:
Hienoa että asiaan on paneuduttu. Ehkä tämä minun tuntuma tulee siitä, että kun kirjoittaa aivan einarina menemään, niin se pieni poistettujen osuus osuu suurimmalla todennäköisyydellä meikäläiseen (16,7 % poistetuista viesteistä on minun viestejä). Sama todennäköisyys, että suomalaiselle perheelle syntyy kiinalainen poika, koska joka viides syntyvä lapsi on kiinalainen
Minulta poistetut viestit lähtivät varmaan kuukauden sisään toisistaan, joten tuli sellainen DDR olotila. Minä en vaan lähtenyt siitä ankarasti "#¤ttuilemaan, vaan otin asiallisen lähestymistavan asiaan.
Toinen poistetuista viesteistä oli sellainen josta kiitin Arto65fb:tä jälkikäteen. Kerronpa lyhyesti ketään osoittamatta mitä tapahtui. Palstalla oli eräs topic, johon ei ollut tullut yhtään vastausta yli vuorokauteen. Heitin suhteellisen hurtilla huumorilla aika lakonisen toteamuksen. No siihenkös joku kävi lujaa kiinni ja vei viestin henkilökohtaiselle tasolle. Luin vastauksen aamutuimaan ja meinasin ampua samalla tunteella täysilaidallisen. Ajattelin, että jotta viestistäni olisi jotain hyötyä yhteistölle, niin odotan iltaan jolloin "tunnekuohu" on laantunut ja vastaus olisi ollut asiallinen. Illalla oli moderaattori poistanut viestit. Noh, enpä avannut matopurkkia uudestaan. Sitten laitoin Arto65fb:lle viestin, että kiitos ja sitten keskusteltiinkin jo auton tekniikasta!
Jees, mutta Pokkinen, tuo alla oleva kommentti vähän kolahtaa korvaan. Kyllä minun mielestäni tästäkin asiasta saa keskustelua jatkaa, mikäli joku kokee sen tarpeelliseksi. Keskustellaan siitä sitten lisää mikäli tarvetta, nini pysyy keskustelu avoimena.
-------
Eli tämä case is closed
-------
Yhdyn Pokkiseen (Homerille tiedoksi, että VAIN ajatustasolla
) siitä, että meillä on täällä mukava herrasmiesilmapiiri. Jokainen tietysti promoaa omia asioitaan, mieltymyksiään, politikointia jne, mutta kaikenkaikkiaan viihtyisä foorumi.
Jos Pokkisen autosi on natikoissa katollaan, niin sitten mä tarjoan ne oluet. Toivottavasti auto pysyy oikein päin, niin juodaan kaffeet siinä krääkreisingin ohessa lauantaina mikäli kerkiää. Nämä asiat eivät ole niin vakavia miten ne täältä netistä lukemalla voi ottaa.
-Jari-

Toinen poistetuista viesteistä oli sellainen josta kiitin Arto65fb:tä jälkikäteen. Kerronpa lyhyesti ketään osoittamatta mitä tapahtui. Palstalla oli eräs topic, johon ei ollut tullut yhtään vastausta yli vuorokauteen. Heitin suhteellisen hurtilla huumorilla aika lakonisen toteamuksen. No siihenkös joku kävi lujaa kiinni ja vei viestin henkilökohtaiselle tasolle. Luin vastauksen aamutuimaan ja meinasin ampua samalla tunteella täysilaidallisen. Ajattelin, että jotta viestistäni olisi jotain hyötyä yhteistölle, niin odotan iltaan jolloin "tunnekuohu" on laantunut ja vastaus olisi ollut asiallinen. Illalla oli moderaattori poistanut viestit. Noh, enpä avannut matopurkkia uudestaan. Sitten laitoin Arto65fb:lle viestin, että kiitos ja sitten keskusteltiinkin jo auton tekniikasta!
Jees, mutta Pokkinen, tuo alla oleva kommentti vähän kolahtaa korvaan. Kyllä minun mielestäni tästäkin asiasta saa keskustelua jatkaa, mikäli joku kokee sen tarpeelliseksi. Keskustellaan siitä sitten lisää mikäli tarvetta, nini pysyy keskustelu avoimena.
-------
Eli tämä case is closed
-------

Yhdyn Pokkiseen (Homerille tiedoksi, että VAIN ajatustasolla

Jos Pokkisen autosi on natikoissa katollaan, niin sitten mä tarjoan ne oluet. Toivottavasti auto pysyy oikein päin, niin juodaan kaffeet siinä krääkreisingin ohessa lauantaina mikäli kerkiää. Nämä asiat eivät ole niin vakavia miten ne täältä netistä lukemalla voi ottaa.
-Jari-
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Fastback kirjoitti:Yhdyn Pokkiseen (Homerille tiedoksi, että VAIN ajatustasolla) siitä, että meillä on täällä mukava herrasmiesilmapiiri. Jokainen tietysti promoaa omia asioitaan, mieltymyksiään, politikointia jne, mutta kaikenkaikkiaan viihtyisä foorumi.
-Jari-

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Homer65
- Over The Top
- Viesti:
Nyt uskallan yhtyä ..FBn mielipiteeseen. Vitutussarakkeessa ei saa olla mitään hauskaa, jatkokommenttia, vaan mode poistaa sen. Suomiko ei poliisivaltio...HAH!Fastback kirjoitti:Tämä topic on kirjoitettu Yleiselle alueella, joka käsittelee keskustelupalstaa "Yleistä keskustelua liittyen itse keskustelupalstaan". Tämä on siis oikea paikka tälle, ei jäsenten alue.
Se on silti vapaat horinat, osasto: "Olohuoneen korvike. Vapaa "aiheeton" keskustelualue vain kerholaisille."?????
-
- Webmaster
- Auto: HT '65
- Viesti:
No sitähän tämä kyllä on! Viimesen päälle poliisivaltio 
Mut eihän täällä o aktiiveina poliiseja? vai onko?
Homerihan on huumorimiehiä, se on ymmärrettävää, mutta...
Suosin itse suuresti vapaata keskustelua, mutta mielestäni kuitenkin on niin että, jos tietyn aiheen omaavassa keskustelussa alkaa olla runsas määrä vastauksia liittymättä aiheeseen, voi moderaattori puuttua keskusteluun. Se on sitten toinen keskustelun aihe että miten tämä puuttuminen toteutetaan. Se joka osaa, tekee sen tyylikkäästi..
OffTopikkia on aina, mutta pidetään se määrä jotenkin järkevänä, jooko?
Mihinäs ne meidän foorumin ohjeet oli?
niin ja savolaisittainhan tämä menee lukijan vastuulle

Mut eihän täällä o aktiiveina poliiseja? vai onko?

Homerihan on huumorimiehiä, se on ymmärrettävää, mutta...
Suosin itse suuresti vapaata keskustelua, mutta mielestäni kuitenkin on niin että, jos tietyn aiheen omaavassa keskustelussa alkaa olla runsas määrä vastauksia liittymättä aiheeseen, voi moderaattori puuttua keskusteluun. Se on sitten toinen keskustelun aihe että miten tämä puuttuminen toteutetaan. Se joka osaa, tekee sen tyylikkäästi..
OffTopikkia on aina, mutta pidetään se määrä jotenkin järkevänä, jooko?
Mihinäs ne meidän foorumin ohjeet oli?
niin ja savolaisittainhan tämä menee lukijan vastuulle

Jonkun verran olen joskus tekniikasta poistellut OT-juttuja ml. omiakin möläyksiä, jotta keskusteluista olisi hyötyä tulevaisuudessakin, mutta muutama BBF vs SBF läppä on ihan ok mun puolesta. Ai niin, läpistä puheen ollen diisselikeskustelun annoin joskus jatkua hetken aikaa, ilmoitin vaan, että tämä siivotaan, kunhan jaksan
. Joskus olen jakanut keskustelun kahtia, kun tekniikkakeskustelussa tuli kaksi eri ongelmaa koskevaa linjaa.
Olen siirtänyt tekniikasta pois jonkun aiheen, jossa ei ollut tekniikasta edes kyse. Samoin olen siirtänyt nimenomaan tältä Keskustelupalsta -osiosta aiheita, joissa on ollut kyse jostain muusta kuin keskustelusta keskustelupalstasta. Ainoastaan viestit, joissa pohditaan jonkun toisen omistaman auton ominaisuuksia, ovat vähän tiukemman syynin alla. Niistäkin saattaa selvitä ihan vaan lievällä modauksella eikä välttämättä koko viestiä tarvitse poistaa, jos siinä on muutakin asiaa.

Olen siirtänyt tekniikasta pois jonkun aiheen, jossa ei ollut tekniikasta edes kyse. Samoin olen siirtänyt nimenomaan tältä Keskustelupalsta -osiosta aiheita, joissa on ollut kyse jostain muusta kuin keskustelusta keskustelupalstasta. Ainoastaan viestit, joissa pohditaan jonkun toisen omistaman auton ominaisuuksia, ovat vähän tiukemman syynin alla. Niistäkin saattaa selvitä ihan vaan lievällä modauksella eikä välttämättä koko viestiä tarvitse poistaa, jos siinä on muutakin asiaa.
- Homer65
- Over The Top
- Viesti:
Tässä puhuu kaveri asiaa!!!Arto65FB kirjoitti:Jonkun verran olen joskus tekniikasta poistellut OT-juttuja ml. omiakin möläyksiä, jotta keskusteluista olisi hyötyä tulevaisuudessakin, mutta muutama BBF vs SBF läppä on ihan ok mun puolesta. Ai niin, läpistä puheen ollen diisselikeskustelun annoin joskus jatkua hetken aikaa, ilmoitin vaan, että tämä siivotaan, kunhan jaksan. Joskus olen jakanut keskustelun kahtia, kun tekniikkakeskustelussa tuli kaksi eri ongelmaa koskevaa linjaa.