Sivu 1/2

C4- ei vaihda

Lähetetty: 26 Kesä 2010, 17:33
Kirjoittaja Jone
No nyt on laatikko menny siihen pisteeseen että ei vaihda enää isompaa pykälää ollenkaan, aikaisemmin oli jo vaihto muuttunu hitaaksi ja kuminauhamaiseksi. Miten ja mistä se puhuttu "pannan" säätö tehdään? Ei oo minkaanlaista kokemusta mulla. Tietääkö kukaan onko Kuhmossa sellaista kaveria joka tietää noista laatikoista? Taitaa Oulujärvi Cruising jäädä taas välistä, Prkl.

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 26 Kesä 2010, 23:15
Kirjoittaja ROKI
Jos olisit lähemänä niin laittaisin laatikon sulle kuntoon, viimeksi kunnostin juuri saman vian omaavan laatikon. Oli pakasta levyt loppu, mulla oli tarvittavat hilut kotona ostettuna oman mussen laatikkoon jo ennakkona. Vähän toistapäivää meni operaatiossa ja pelaa edelleen hyvin. Se pannan säätö olisi pitänyt tehdä jo ajatsitten, ei auta enää pakasta levyt loppu.

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 27 Kesä 2010, 11:07
Kirjoittaja PeteP
Näin on, remppaa vailla, tuohan on siitä mukava loota että saat sen turpaanikotelon siitä irti, sitten vaan sievän puukehikon rakentelet ja lähetät sen linja-autossa osaavalle sepälle, vaikkapa Rokille 8)

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 27 Kesä 2010, 14:13
Kirjoittaja Jone
Jep. Ei kai siinä muukaan auta. Selkä meni tossa tietenki sopivasti sököksi ettei puhettakaan auton alle. :cry:

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 30 Kesä 2010, 17:30
Kirjoittaja Jone
Onko tietoa esim. Oulu, Joensuu, Kuopio linjoilla noista automaatin korjauspuljuista? Minne kannattais laatikkoa tai koko kiesiä tarjotella korjattavaksi.

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 30 Kesä 2010, 18:20
Kirjoittaja PeteP
Jone kirjoitti:Onko tietoa esim. Oulu, Joensuu, Kuopio linjoilla noista automaatin korjauspuljuista? Minne kannattais laatikkoa tai koko kiesiä tarjotella korjattavaksi.
Kysäseppäs overdriven puolelta, niin uskon että apuja löytyy

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 03 Heinä 2010, 01:52
Kirjoittaja raunoh
Omassa 64:ssa C4:n kanssa oli ongelmana vaihtamattomuus isommalle, paitsi kaasu pohjassa ja jalka jarrulla. Syynä oli viallinen C4:n kyljessä oleva jousikuormitteinen imusarjasta alipaineella oleva säädin. Uusi ei korjannut asiaa, ongelma jatkui: syynä taasen oli se, että noita on ulospain täysin samannäköisiä, mutta vain värikoodeilla eroteltuna ainakin 4 erilaista eli erilaiset sisäiset jousen jäykkyydet moottorin (alipaineen tekevän imukyvyn) mukaan, ja kun saatin oikea, on C4 pelannut oikein. Pieksämäen lähellä kuulemma on automaattivaihteistokorjaaja, nimi ei nyt muistu mieleen.

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 03 Heinä 2010, 06:17
Kirjoittaja 302TT

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 06 Heinä 2010, 20:45
Kirjoittaja Jone
Huollettu laatikko tulossa. Ehkäpä asiat alkaa tästä järjestyä. Ja joskus laittaa tuo nykyinen valmiiksi iskuun. :wink:

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 28 Heinä 2010, 12:56
Kirjoittaja Jone
Laatikko on nyt vaihdettu. Mutta ykköstä ja kolmosta ei ota drive asennossa päälle. Pakkoykkönen kyllä toimii. kakkoskolmos alueella tuppaa kolmosen vaihtaa turhan aikaisin. Voiko tää johtua vääränlaisesta modulaattorista vai mistä?

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 28 Heinä 2010, 16:53
Kirjoittaja jallu64
Oisko vivustossa jotain hämminkiä?

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 28 Heinä 2010, 20:21
Kirjoittaja 66poni
Vääränlainen modulaattori voisi olla syy. Oletko tarkistanut, että alipainetta tulee modulaattorille asti? Ja se iso vihreä pallo on shifterissä se asento, jolloin auto lähtee liikkeelle ykkösellä. Nämä kolme asiaa kun omastani "korjasin" niin alkoi pelittää.

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 30 Heinä 2010, 22:36
Kirjoittaja Jone
Pitääpä jossain vaihessa ruveta tutkimaan ja hutkimaan. Tuon vivuston luulisi olevan ok, omasta mielestäni, kun ääriasennot toimii, parkki ja pakkoykkönen. Voi vika olla sitten siinä modulaattorisssa. Ptänee hommata muutama erillainen kappale niittä ja sitten uskotella. Kampiakselin stefa rupesi vielä vuotaa remppareissun jäljiltä turbiinikoteloon joten kolmannen kerran laatikko vielä irti. Prkl.

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 01 Elo 2010, 21:59
Kirjoittaja Jone
Tuli tuossa myös mieleen tuo vaihteistoöljy. Osaisko joku sanoa liekkö tuo edes ollu sopivaa kun laitoin Mobilin ATF 220 litkua lootaan. Jotain DextronII luokitusta, mutta huomasin sit jälkeen päin tuoteselosteesta mainintaa type D:stä. Ja F- luokitustahan sen pitäs olla. Menikö tämä nyt öljyn osalta metsään?

Re: C4- ei vaihda

Lähetetty: 01 Elo 2010, 22:23
Kirjoittaja ROKI
Jone kirjoitti:Tuli tuossa myös mieleen tuo vaihteistoöljy. Osaisko joku sanoa liekkö tuo edes ollu sopivaa kun laitoin Mobilin ATF 220 litkua lootaan. Jotain DextronII luokitusta, mutta huomasin sit jälkeen päin tuoteselosteesta mainintaa type D:stä. Ja F- luokitustahan sen pitäs olla. Menikö tämä nyt öljyn osalta metsään?
Ei se laatikon toimimattomuus ole siitä öljystä kiinni, kyllä ATF pelaa mainiosti käy textron 2 ja 3 kummallakin pelaa. Mulla ei ole ollut noiden öljyjen kansa mitään ongelmia, vika on jossakin muussa. Kenen reppaama lotju on.