Valvoja: Ville K
Näkyyköhän tää mistään muualta, ei viitti khyl mtv hapatuskanavapakettia hommata pelkästään virittäjien takia?hannu kirjoitti:Tiistaina 11.3.2014 MTV Max-kanavalla VIRITTÄJÄT klo 21.00 alkaen, JYK-90 vs Mika Salo. Mustangilla, tietysti!!
Jotka naamakirjassa ovat, niin tässä linkki --->
Ja tuossa Telkun linkki ---> http://www.telkku.com/programtable/show/3/20140311
Tuliskohan tuolta MTV:n Katsomosta jälkilähetyksenä ???ak72 kirjoitti:Näkyyköhän tää mistään muualta, ei viitti khyl mtv hapatuskanavapakettia hommata pelkästään virittäjien takia?hannu kirjoitti:Tiistaina 11.3.2014 MTV Max-kanavalla VIRITTÄJÄT klo 21.00 alkaen, JYK-90 vs Mika Salo. Mustangilla, tietysti!!
Jotka naamakirjassa ovat, niin tässä linkki --->
Ja tuossa Telkun linkki ---> http://www.telkku.com/programtable/show/3/20140311
Siis ei oo totta. Ristikko. Vanhempi neuvonantaja Antti oli onneksi varustautunut sitä varten. Vesalle tulee varmaan liuta lasilla vahvistettujen muoviosien maalauksia, sen verran hienoa oli musta, joka peilaa helposti.Homer65 kirjoitti:![]()
Joo, ei kestänyt Salo neuvomistaArto65FB kirjoitti:Siis ei oo totta. Ristikko. Vanhempi neuvonantaja Antti oli onneksi varustautunut sitä varten. Vesalle tulee varmaan liuta lasilla vahvistettujen muoviosien maalauksia, sen verran hienoa oli musta, joka peilaa helposti.Homer65 kirjoitti:![]()
Taiston aika oli aika. Kova. Eipä ole Natikoissakaan paljon kovempaa menty.
Loppuarvosanahan oli jo etukäteen päätetty, joten siitä viis. Oikeastihan se olisi 10
Ajettiinko tuossa normaali kokokierros? Aiemmin ollut hiukan muutettu, ettei pääse turhaan vertailemaan. Hyvä suoritus Taistolta, tuskin olisin itse pärjännyt paremmin..Arto65FB kirjoitti:Siis ei oo totta. Ristikko. Vanhempi neuvonantaja Antti oli onneksi varustautunut sitä varten. Vesalle tulee varmaan liuta lasilla vahvistettujen muoviosien maalauksia, sen verran hienoa oli musta, joka peilaa helposti.Homer65 kirjoitti:![]()
Taiston aika oli aika. Kova. Eipä ole Natikoissakaan paljon kovempaa menty.
Loppuarvosanahan oli jo etukäteen päätetty, joten siitä viis. Oikeastihan se olisi 10
Mieluusti olen myös testaamassa, jos vaan laitteet pelaa...Mexico65 kirjoitti:Ihan hyvin Taisto linjat kohdillaan.
Takalenkin ulostulo karkasi pitkäksi, mopolekillä ehkä liian aikainen sisäänkääntö koska ulostulo karkasi siinäkin. Huom Mika jajoi viimeisen mutkan kakkosvaihteella sinä kolmosella.
Voisihan vaikka Natikoissa kokeilla minkälaisia aikoja tuolla lyhennetyllä / jatketulla lenkillä syntyy!
Tarkasti oli Jyri videon katsonut! Takalenkin ulostulo oli ihan oma moka, auto olisi kääntynyt aikaisemminkin. Mopolenkki tuli taas ajettua niin varman päälle kuin mahdollista, koska toiseen nopeaan ei ollut mahdollisuutta. Kuvauspäivä oli pitkä, mutta radalle meitä Virittäjiä ei päästetty treenaamaan. Itse asiassa Salo taisi ajaa mun autolla viisi kierrosta ja itse sain ajaa kolme joista viimeinen oli se joka näkyy ohjelmassa.Mexico65 kirjoitti:Ihan hyvin Taisto linjat kohdillaan.
Takalenkin ulostulo karkasi pitkäksi, mopolekillä ehkä liian aikainen sisäänkääntö koska ulostulo karkasi siinäkin. Huom Mika jajoi viimeisen mutkan kakkosvaihteella sinä kolmosella.
Voisihan vaikka Natikoissa kokeilla minkälaisia aikoja tuolla lyhennetyllä / jatketulla lenkillä syntyy!